Aybek Cihan

Aktif Üye
Kayıt
17 Haziran 2010
Başlık
1
Mesaj
137
Tepki
99
Şehir
Ankara - Batıkent
@ahmetzk @allegromoderato Bunlar şehir bisikleti. Ağırlık bilgisi yazmıyor ama dışardan bakınca; başlangıç seviyesi parçalar, ön amortisör, bagaj/sepet, çamurluk gibi ağırlık handikapları var. 15 kilodan aşağı olduğunu sanmıyorum. Bu tarz bisikletler hafif olmuyor premium markalarda bile. Hafiflik önemliyse "Trekking/Fitness" denilen hafif şehir bisikletleri var. Mesela Sedona 410 , Mosso Legarda 1921 MDM gibi;

Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.

Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.
 
Son düzenleme:
Kayıt
14 Kasım 2018
Başlık
0
Mesaj
19
Tepki
5
Yaş
34
Şehir
samsun
Başlangıç
1990—91
Bisiklet
Bianchi
anladım corelli trivor 7 ağırlık hakkında bilgisi olan var mı ? . ön amortisorlü bir model istiyorum fren güvenliği açısından
 
Kayıt
24 Mayıs 2018
Başlık
0
Mesaj
13
Tepki
4
Yaş
32
Şehir
İzmir
İsim
Barış Engin Azman
Bisiklet
Salcano
Benim kilo sıkıntım var 117 kiloyum ama kondisyonum idare éder esasen yarış bisikleti alip uzun mesafe gitmek tercihim ama kilodan dolayı tedirginim
Şuan salcano ng 750 kullaniyorum
Normal kondisyonda 25 biraz zorlarsam 30 kasarsam 40 civari gidiyorum
Artık daha kolay ve cok hiz uapmak istiyorum mtb canima okuyor
2000e yakın butcem var yardım eder misiniz
 

gezgin gezer

Forum Demirbaşı
Kayıt
22 Nisan 2018
Başlık
8
Mesaj
487
Tepki
946
Yaş
37
Şehir
balıkesir edremit
İsim
mehmet emin
Başlangıç
2017—18
Bisiklet
Giant
Bisiklet türü
Diğer
yokuş aşağı süratle giderken ön fren yaparken amortisor tekerin kilitlenip kaymasını engeller
Bunu nerden okuduysanız yada kimden duyduysanız tamamen yanlış. Amörtisörle, fren arasında herhangi bir bağ yok.
Öyle birşey olsaydı tüm firmalar tekerin kilitlenmesini önleyici süper özellik diye fiyatı iki kat artırırlardı. :D

Tekerin kilitlenmesini önlemek için motorlu araçlardaki gibi bir ABS gerek.
ABS de bi elektronik düzenek tüm tekerlerin dönme hızını denetler ve tekelerin dönme hızlarını eşitleyecek şekilde fren balatalarını çok kısa aralıklarla sıkıp/gevşetir.
Bisiklette böyle birşey olabilmesi için
* her iki tekere de bir hız sensörü takılmalı.
* her iki tekerin fren balatalarını gevşetip/sıkabilecek güçte sensörler tarafından denetlenebilen bir motor takılmalı
* sensörler iki tekerin dönüş hızlarında fark tespit ederse o zaman ilgili frenin balatasını gevşetip/sıkacak bir yazılım gerekli.
Örnek ön teker kilitlendiyse dönmeyecektir yada kilitlenmeye yakınsa yavaş dönecektir ama arka teker normal hızda dönecektir. sensör, bunu tespit ettiğinde çok kısa aralıklarla kilitlenen frenin balatasını gevşetip/sıkarak tekerin kilitlenmesi önler.
Fren balatalarını gevşetip/sıkacak güçte bir motor ağırlığı ciddi oranda artıracağından pratik olarak mümkün değil.
 
Kayıt
14 Kasım 2018
Başlık
0
Mesaj
19
Tepki
5
Yaş
34
Şehir
samsun
Başlangıç
1990—91
Bisiklet
Bianchi
abs nin olayı bambaşka oraya hiç girme . yıllardır motosiklet üstünndeyim amortisör mesafesine göre ön fren kullanıyorum tak ettiği yerde frene devam edersen kaymaya başlar .
Amortisörün başlıca görevleri nelerdir?
  • Lastikleri sürekli yol ile temas halinde tutmak
  • Yay ve süspansiyon sisteminin hareketini kontrol etmek
  • Etkin yol tutuş ve uygun frenleme mesafesini sağlamak
  • Lastiklerin erken aşınmasını önlemek
  • Tekerlek açısını korumak
  • Aracın sıçramasını,
    Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.
    ve hızlanma sırasında yere yapışmasını kontrol etmek
  • Diğer sistemlerin aşınmasını azaltmak
  • Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.
    ve frenlerin dengesiz şekilde aşınmasını önlemek
  • Sürücü yorgunluğunu azaltmak
 
Kayıt
26 Ekim 2019
Başlık
0
Mesaj
5
Tepki
3
Yaş
39
Şehir
Istanbul
İsim
Ahmet
Başlangıç
1980—81
Bisiklet
b'Twin
Arkadaslar bisiklet olayina girecem yaklasik 110 kilo 176 boya sahibim
Carraro 225 ile btwin riverside 500 arasindayim tavsiyelerinize cok ihtiyacim var yardim edermisiniz
 

Mad Buddha

The Puncheur
Kayıt
17 Ocak 2019
Başlık
0
Mesaj
279
Tepki
604
Yaş
38
Şehir
Bursa
İsim
Adil Ü.
Başlangıç
1985—86
Bisiklet
Specialized
Bisiklet türü
Yol bisikleti
Arkadaslar bisiklet olayina girecem yaklasik 110 kilo 176 boya sahibim
Carraro 225 ile btwin riverside 500 arasindayim tavsiyelerinize cok ihtiyacim var yardim edermisiniz
btwin daha kurumsal bir marka. satış sonrası destekte daha başarılı olabilir. carraro olanu sonuç olarak bisikletçiden alacaksın.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato

Mad Buddha

The Puncheur
Kayıt
17 Ocak 2019
Başlık
0
Mesaj
279
Tepki
604
Yaş
38
Şehir
Bursa
İsim
Adil Ü.
Başlangıç
1985—86
Bisiklet
Specialized
Bisiklet türü
Yol bisikleti
Başka artisı var mi ?
Burada bisikletlerin teknik özelliklerini de paylaşırsan okuyup ona göre de yorum yapılabilir. Öbür türlü insanlar açıp internet'te araştırıp yorum yapmaktan imtina edebilir.
 
Kayıt
26 Ekim 2019
Başlık
0
Mesaj
5
Tepki
3
Yaş
39
Şehir
Istanbul
İsim
Ahmet
Başlangıç
1980—81
Bisiklet
b'Twin
Carraro 225

KADRO
ALÜMİNYUM 1-1/8" YARI-ENTEGRE HYDROFORMED
MAŞA
SUNTOUR NEX 1-1/8" HLO 63mm MAŞADAN KİLİTLİ
ARKA VİTES
SHIMANO ALTUS M310
ÖN VİTES
SHIMANO TOURNEY TY510
KRANK TAKIMI
SHIMANO TY301 48X38X28T
ARKA DİŞLİ
SHIMANO CSHG20 12-32T KASET
VİTES KOLU
SHIMANO STEF505 3X8
FREN
SHIMANO MT200 HİDROLİK DİSK
LASTİK
MITAS FLASH 700X35C PATLAMAYA KARŞI DİRENÇLİ(APS) REFLEKTÖRLÜ
JANT
CARRARO ÇİFT KAT ALÜMİNYUM DİSK
SELE
SELLE ROYAL
EK ÖZELLİKLER
XLC GİDON, AYARLI GİDON BOĞAZI
FİYATI
2.396 TL 1800 tl ye kadar bulabilirim


Btwin Riverside 500 fiyati 1900 tl civari 1300 e alabilirim

HAFİFLİĞİ VE RAHATLIĞI BİR ARADA SUNMAK İÇİN GELİŞTİRİLEN KADRO
Mühendislerimiz bu 6061 Alüminyum kadroyu, bisiklete binmeyi kolaylaştırmak amacıyla alçaltılmış bir geometri ile tasarladı. Bu kadro, ideal bir rahatlık ve mükemmel bir işlevsellik sunar.
Portbagaj ve matara kafesi için yuvalar bulunur. Çıkartılabilir arka aktarıcı ayağı
HİBRİT BİSİKLETİNİZİN BOYUNU NASIL SEÇECEKSİNİZ?
3 boyu mevcuttur: S boy: 1m50 - 1m65
M boy: 1m66 - 1m82
L boy: 1m83 - 2m00
2 boy arasında kalırsanız: Daha fazla kontrol kolaylığı ve rahatlık (daha dik sırt) için daha küçük boyu tercih edin. Daha yatay bir pozisyon (hızlanmaya en uygun pozisyon) için büyük boyu tercih edebilirsiniz.
VİTES SİSTEMİ VE AKTARICILAR: EN YÜKSEK HIZDA ÇALIŞIR
Tek hareketle değiştirilebilen 9 vitesli BTWIN SL569
Kullanımı kolay ve hızlı vites kolu.
Detaylar:
- 9 vitesli MICROSHIFT H092 ruble
- Ruble dişlileri: 11/ 36
- Tek yapraklı aynakol: 36 dişli
- Çabuk sökülebilen baklaya sahip KMC X9 zincir
- Arka vites aktarıcı: BTWIN RD M46-L
- Zincir atmasını önleyen halka
MEKANİK DİSKLİ FRENLER: MÜKEMMEL ŞEKİLDE FREN YAPIN
Ön ve arka TEKTRO TKD 68 mekanik diskli fren sistemi sayesinde zemin türü ne olursa olsun (kuru / ıslak) güvenli bir şekilde bisiklet sürebilirsiniz. Alüminyum fren kolları.
GİDON/FURÇ YATAĞI/GİDON BOĞAZI: KONTROLÜ ELE ALIN
620 mm yarı yükseltilmiş alüminyum gidonu ile Riverside 500, sürüş rahatlığını artırır. Bisiklet donanımı şu şekildedir:
- 75 mm uzunluğunda 1 inç 1/8 alüminyum gidon boğazı. - "Ahead set" yarı entegre 1 inç 1/8 furç yatağı. - 5 mm yüksekliğinde 2 alüminyum ayarlama halkası ("spacers"). - Ergonomik elcikleri doğal bir kavrama sağlar.
AYARLANABİLİR VE AMORTİSÖRLÜ MAŞA
Riverside 500'de, ODESSA OS yaylı, ön yükleme ayarına sahip amortisörlü maşa bulunur (1 inç 1/8 çelik maşa tacı). Sertlik ayarı basit bir sıkma mekanizması ile yapılır. 63 mm hareket mesafesi.
SELE: RAHATÇA OTURUN
Antrenmana uygun bir oturak kullanmak önemli olduğundan ekiplerimiz, B'TWIN ERGOFIT SPORT 500 bisikleti özel bir sele ile tasarladı. Ayarlama kolaylığı için kademeli, alüminyum sele borusu. Kelepçe çapı = 32 mm.
Sele borusu çapı = 27,2 mm.
Aletsiz sele boyu ayarı (hızlı kilit sistemi).
28'' TEKERLEKLERLE BİSİKLET SÜRMEYE HAZIR MISINIZ?
Çift katlı siyah alüminyum tekerleklere sahip Riverside 500 ile doğada bisiklet sürün. Bisikletinizi taşımak için ön ve arka tekerleklerde bulunan hızlı kilit sistemi, kolayca tekerlekleri sökmenizi sağlar. 28 jant teline sahip ön ve arka tekerlekler Uygun olan basınç seviyeleri: minimum 2,5 bar ve maksimum 4,0 bar (detaylar lastiklerin kenarında yazılıdır).
Tekerlek çapı = 28 inç (21-622).
HİBRİT BİSİKLET LASTİKLERİ: LASTİKLERİNİZİ TAKIN
Riverside 500, size her yerde eşlik edecek BTWIN TREKKING çok işlevli, yol ve patika lastiklerine sahiptir.
Uygun olan basınç seviyeleri, minimum 2 bar ve maksimum 4 bar'dır (detaylar lastiklerin kenarında yazılıdır). Boyutlar: 700 X 38 (38-622)
AYNAKOL/PEDALLAR
Riverside 500, pedalı mükemmel şekilde kavramayı sağlayan geniş basma yüzeyine sahip tek parça, çok işlevli plastik pedallarla birlikte satılır. 170 mm uzunluğunda çelik krank kolu. 36 dişli çelik aynakol yaprağı. Plastik zincir koruyucu.
AKSESUARLAR
Riverside 500 bisikletiniz zil, ön ve arka aydınlatmalar, jantlarda kedi gözleri ve pedallar ile birlikte satılır.
Aksesuar tipine ve bisiklet boyuna göre kadro ile uyumlu olan ekipmanlar: - Ön ve arka çamurluk
- Park ayağı
- Matara kafesi
- Sele çantası
- Arka portbagaj
- Çocuk koltuğu
Daha fazla bilgi almak için bir danışmana başvurun.
PEKİ YA İNTERNETTEN SİPARİŞ VERİRSEM?
Pedal ve direksiyon kurulumu kullanıcı tarafından yapılabilir veya size en yakın mağazamıza giderek teknik destek alabilirsiniz.
AĞIRLIK
S: 13,6 kg
M: 13,8 kg
L: 13,9 kg
XL: 13,6 kg
 

mazot

Üye
Kayıt
25 Mayıs 2018
Başlık
2
Mesaj
44
Tepki
106
Şehir
Tekirdağ
Başlangıç
2013—14
Bisiklet
Trek
Bisiklet türü
Yol bisikleti
@allegromoderato

Merhabalar;

Baştan ibareyi düşeyim, amacım gerginlik yaratmak değil, fakat görünce rahatsız oldum: Siz bir tavsiye istemişsiniz, ve bunun karşılığında bisiklet türlerinin geneline hakim olan usta arkadaşlarımız size yardımcı olmak için bilgiler veriyor. Fakat siz onların verdiği bilgiyi de yanlışlamaya çalışıyorsunuz. A durumunda x doğru iken, B durumunda da x doğrudur diyorsunuz, fakat y'yi hesaba katmıyorsunuz. Eğer B durumunda da x doğru ise niçin tavsiye istiyorsunuz, onu da anlayamıyorum.

Kopyala yapıştır yaptığınız bilgilerin kaçta kaçını bisiklete uyarlayabilirsiniz? Üç tane MTB kullanmış biri olarak konuşuyorum, sadece kopyaladığınız son maddeye bakınca gülümsüyorum; sanırım bisikleti yürüten ana unsurun hiç durmayan, yüksek devirlerde benzin yakan bir bacak makinesi olduğunu düşünüyorsunuz. Oraya gelmişken söyleyeyim: Hiçbir maddenin bisikletle alakası yok.

Motora dair bildiğiniz nüanslar/detaylar motora dair kalsın. Soru soruyorsanız, soru sormanın hakkını veriniz.

Umarım kendiniz için doğru bisikleti bulursunuz, keyifli pedallamalar.
 

gezgin gezer

Forum Demirbaşı
Kayıt
22 Nisan 2018
Başlık
8
Mesaj
487
Tepki
946
Yaş
37
Şehir
balıkesir edremit
İsim
mehmet emin
Başlangıç
2017—18
Bisiklet
Giant
Bisiklet türü
Diğer
@allegromoderato
Amörtisör, sandığınızın aksine frenlemeyi, keskin virajlarda dönüşü olumsuz etkiler.
Bisiklette amörtisör sadece darbeleri yumuşatmaya yarar denilebilir. Bozuk yolda yada arazide gidiyorsanız daha az sarsıntı hissedersiniz.
Dağda, ormanda, toprak yollarda sürülmeyecekse amörtisörsüz bisiklet daha iyidir.

Bu arada Bosch ve Magura elektrikli bisikletler için ABS fren yapmış. 1572154278408.png
 
Kayıt
14 Kasım 2018
Başlık
0
Mesaj
19
Tepki
5
Yaş
34
Şehir
samsun
Başlangıç
1990—91
Bisiklet
Bianchi
@mazot ben bisiklet ve model bilgisi istiyorum kimseyle birşey tartışmıyorum ki yani amortisörlü hafif uygun fiyatta 1500 2000 arası klasik tipte olursa iyi olur marka model ezberim yok bisiklet uzun zamandır kullanmıyorum marka model önerisi istedim . baklavayı sabaha kadar anlatacağına adamın ağzına at tatsın derler. yani amortüsörü mü anlatayım merak eden alır amortüsörlü bisikleti frenini yapar banane

@Murat Cömez burda bilgiden bahsetmiyorum bana güven veriyor diyorum neresi bilgi bunun.
 
Kayıt
26 Ekim 2019
Başlık
0
Mesaj
5
Tepki
3
Yaş
39
Şehir
Istanbul
İsim
Ahmet
Başlangıç
1980—81
Bisiklet
b'Twin
Carraro 225

KADRO
ALÜMİNYUM 1-1/8" YARI-ENTEGRE HYDROFORMED
MAŞA
SUNTOUR NEX 1-1/8" HLO 63mm MAŞADAN KİLİTLİ
ARKA VİTES
SHIMANO ALTUS M310
ÖN VİTES
SHIMANO TOURNEY TY510
KRANK TAKIMI
SHIMANO TY301 48X38X28T
ARKA DİŞLİ
SHIMANO CSHG20 12-32T KASET
VİTES KOLU
SHIMANO STEF505 3X8
FREN
SHIMANO MT200 HİDROLİK DİSK
LASTİK
MITAS FLASH 700X35C PATLAMAYA KARŞI DİRENÇLİ(APS) REFLEKTÖRLÜ
JANT
CARRARO ÇİFT KAT ALÜMİNYUM DİSK
SELE
SELLE ROYAL
EK ÖZELLİKLER
XLC GİDON, AYARLI GİDON BOĞAZI
FİYATI
2.396 TL 1800 tl ye kadar bulabilirim


Btwin Riverside 500 fiyati 1900 tl civari 1300 e alabilirim

HAFİFLİĞİ VE RAHATLIĞI BİR ARADA SUNMAK İÇİN GELİŞTİRİLEN KADRO
Mühendislerimiz bu 6061 Alüminyum kadroyu, bisiklete binmeyi kolaylaştırmak amacıyla alçaltılmış bir geometri ile tasarladı. Bu kadro, ideal bir rahatlık ve mükemmel bir işlevsellik sunar.
Portbagaj ve matara kafesi için yuvalar bulunur. Çıkartılabilir arka aktarıcı ayağı
HİBRİT BİSİKLETİNİZİN BOYUNU NASIL SEÇECEKSİNİZ?
3 boyu mevcuttur: S boy: 1m50 - 1m65
M boy: 1m66 - 1m82
L boy: 1m83 - 2m00
2 boy arasında kalırsanız: Daha fazla kontrol kolaylığı ve rahatlık (daha dik sırt) için daha küçük boyu tercih edin. Daha yatay bir pozisyon (hızlanmaya en uygun pozisyon) için büyük boyu tercih edebilirsiniz.
VİTES SİSTEMİ VE AKTARICILAR: EN YÜKSEK HIZDA ÇALIŞIR
Tek hareketle değiştirilebilen 9 vitesli BTWIN SL569
Kullanımı kolay ve hızlı vites kolu.
Detaylar:
- 9 vitesli MICROSHIFT H092 ruble
- Ruble dişlileri: 11/ 36
- Tek yapraklı aynakol: 36 dişli
- Çabuk sökülebilen baklaya sahip KMC X9 zincir
- Arka vites aktarıcı: BTWIN RD M46-L
- Zincir atmasını önleyen halka
MEKANİK DİSKLİ FRENLER: MÜKEMMEL ŞEKİLDE FREN YAPIN
Ön ve arka TEKTRO TKD 68 mekanik diskli fren sistemi sayesinde zemin türü ne olursa olsun (kuru / ıslak) güvenli bir şekilde bisiklet sürebilirsiniz. Alüminyum fren kolları.
GİDON/FURÇ YATAĞI/GİDON BOĞAZI: KONTROLÜ ELE ALIN
620 mm yarı yükseltilmiş alüminyum gidonu ile Riverside 500, sürüş rahatlığını artırır. Bisiklet donanımı şu şekildedir:
- 75 mm uzunluğunda 1 inç 1/8 alüminyum gidon boğazı. - "Ahead set" yarı entegre 1 inç 1/8 furç yatağı. - 5 mm yüksekliğinde 2 alüminyum ayarlama halkası ("spacers"). - Ergonomik elcikleri doğal bir kavrama sağlar.
AYARLANABİLİR VE AMORTİSÖRLÜ MAŞA
Riverside 500'de, ODESSA OS yaylı, ön yükleme ayarına sahip amortisörlü maşa bulunur (1 inç 1/8 çelik maşa tacı). Sertlik ayarı basit bir sıkma mekanizması ile yapılır. 63 mm hareket mesafesi.
SELE: RAHATÇA OTURUN
Antrenmana uygun bir oturak kullanmak önemli olduğundan ekiplerimiz, B'TWIN ERGOFIT SPORT 500 bisikleti özel bir sele ile tasarladı. Ayarlama kolaylığı için kademeli, alüminyum sele borusu. Kelepçe çapı = 32 mm.
Sele borusu çapı = 27,2 mm.
Aletsiz sele boyu ayarı (hızlı kilit sistemi).
28'' TEKERLEKLERLE BİSİKLET SÜRMEYE HAZIR MISINIZ?
Çift katlı siyah alüminyum tekerleklere sahip Riverside 500 ile doğada bisiklet sürün. Bisikletinizi taşımak için ön ve arka tekerleklerde bulunan hızlı kilit sistemi, kolayca tekerlekleri sökmenizi sağlar. 28 jant teline sahip ön ve arka tekerlekler Uygun olan basınç seviyeleri: minimum 2,5 bar ve maksimum 4,0 bar (detaylar lastiklerin kenarında yazılıdır).
Tekerlek çapı = 28 inç (21-622).
HİBRİT BİSİKLET LASTİKLERİ: LASTİKLERİNİZİ TAKIN
Riverside 500, size her yerde eşlik edecek BTWIN TREKKING çok işlevli, yol ve patika lastiklerine sahiptir.
Uygun olan basınç seviyeleri, minimum 2 bar ve maksimum 4 bar'dır (detaylar lastiklerin kenarında yazılıdır). Boyutlar: 700 X 38 (38-622)
AYNAKOL/PEDALLAR
Riverside 500, pedalı mükemmel şekilde kavramayı sağlayan geniş basma yüzeyine sahip tek parça, çok işlevli plastik pedallarla birlikte satılır. 170 mm uzunluğunda çelik krank kolu. 36 dişli çelik aynakol yaprağı. Plastik zincir koruyucu.
AKSESUARLAR
Riverside 500 bisikletiniz zil, ön ve arka aydınlatmalar, jantlarda kedi gözleri ve pedallar ile birlikte satılır.
Aksesuar tipine ve bisiklet boyuna göre kadro ile uyumlu olan ekipmanlar: - Ön ve arka çamurluk
- Park ayağı
- Matara kafesi
- Sele çantası
- Arka portbagaj
- Çocuk koltuğu
Daha fazla bilgi almak için bir danışmana başvurun.
PEKİ YA İNTERNETTEN SİPARİŞ VERİRSEM?
Pedal ve direksiyon kurulumu kullanıcı tarafından yapılabilir veya size en yakın mağazamıza giderek teknik destek alabilirsiniz.
AĞIRLIK
S: 13,6 kg
M: 13,8 kg
L: 13,9 kg
XL: 13,6 kg

Yokmu fikir verecek bir deneyimli
 

estudiante

Daimi öğrenci
Kayıt
13 Nisan 2008
Başlık
11
Mesaj
608
Tepki
825
Şehir
istanbul
Arkadaslar bisiklet olayina girecem yaklasik 110 kilo 176 boya sahibim
Carraro 225 ile btwin riverside 500 arasindayim tavsiyelerinize cok ihtiyacim var yardim edermisiniz
İki bisiklet de işinizi görür. Aynı tip kullanıcıya yönelik bisikletler. (Bu yorumu geri alıyorum. Bkz en aşağıdaki uyarı)
carraro daha standart bir şehir bisikleti, üçlü aynakol ile daha geniş bir vites aralığı var. Daha hızlı gidebilir. daha hızlı durabilir (hd frenler) Yokuşta da bir tık daha iyi 28-32 oran)
btwin ise daha sade bir donanıma sahip, ön aktarıcı yok, ancak vites aralığı da fena değil. 1:1 oluyor en büyük dişlide. Ve daha ucuz. Lastiklerinin kalitesini bilmiyorum, patlak koruma var mı anlayamadım. Carraroda var. Ağırlığı artırsa da faydalı bir şey.
iki bisikletin ağırlığı benzer sanıyorum, carraroda ağırlık yazmıyor.

Carraro görüntü, shimano parçalar, üçlü aynakol, hd fren, patlak korumalı lastik,vs ile bir tık önde görünse de ben olsam btwin alırdım, hem daha ucuz hem daha sade. Sizi uğraştıracak daha az parça ve ayar var. Sonuçta ikisi de giriş seviyesi bisikletler. Aradaki fiyat farkına da bir sürü aksesuar, kask vs alınabilir. Ancak siz kendi kullanım amacınıza, bütçenize ve vücut yapınıza göre değerlendirin. Yokuşlu yerde kullanacaksanız carraro alın derim.

edit: sonradan fark ettim, btwin için bisiklet dahil max 120 kg uyarısı varmış. Sizin için uygun olmayabilir.
 
Son düzenleme:
Yukarı Alt