@Muhiddin K.
Sahip olduğu kilitler göz önüne alındığında U kilidi aslında doğru kullanmış. Şöyle ki;
Adamda bir tane u kilit, bir tane uzun bir tane de kısa çelik kablo ve bir tane de niye olduğunu anlayamadığım dördüncü bir kilit var. Bisikletin sahibi, çelik kabloyu jantlar, kadro gibi demonte edilebilecek olan aksamlardan dolaştırıp, ayrı parçalara dağılmaması açısından işini sağlama alarak, otobüs ya da tramvay durağı gibi sabit ve sağlam yere sabitliyor (tüm aksamlar tek bir kilitle güvence altında).
Aynı yere u kilidi de geçiriyor ve kilitlemeden evvel, daha kısa bir çelik kabloyu, kadro üst borusunun etrafından dolandırıp her iki ucu da u kilide bağlayıp kilitliyor (kadro güvence altında).
Ayrıca görebildiğim kadarıyla, u kilidin içinde bir de kadro alt demirini sabitleyen son kilit mekanizması var ki bunun esprisini çözemedim. Gerçi fotoğraftan da tam anlayamadım, kadro alt demirinin oradan bir yerden dolaşıyor ama u kilit ile bir bağlantısı da yok gibi.