Scudo Sports

Bilindik bir internet sitesinde Ghosts biskikletlerdeki inanılmaz ucuzluk!

@Ali Sırıklıgil

Bu arada bahsettiğiniz borçlar kanunu maddelerini inceledim, hiçbiri bizim durumumuzdan bahsetmiyor. Başka hukuki dayanaklar bulursanız onları da inceleriz, sağolun.
 
Scudo
2 gün boyunca bekledim havale için yanlışlık felan olmuştur deyip iptal etmelerini ancak kendileri ısrarla yok diyince bende bugün havale yaptım
satan firma ortada hata yok diyor onada karşı çıkıyorsunuz :)
bu süreden sonra hata var desede uğraşırım büyük firma hatayı hemen telafi etmeli 3 gün oldu üzerinden geçti artık art niyetim sezerim bu işte başkada bişe değildir
 
Kapitalizmin kaybettiği, halkın karlı çıktığı her mücadeleyi zevkle takip ederim.

Thh, müşteri lehine karar verirde, umarım hb müşteri için aşırı yararlanma, yanılma halleri ve sebepsiz zenginleşme ne dersen dava açar. Ve de kazanır.
Gerçekte kazanır mı, ondan şüpheliyim işte.

Sosyal medyanın gücü sayesinde, sıradan insanlar artık daha güçlü.
 
Açıkçası ben ahlaki açıdan bir yanlış görmüyorum. Bir yanlış varsa bile bundan alanlar sorumludur başkası değil.
Söz konusu gece ben de gördüm bu fiyatları. Üstelik bütün bisikletler stoktaydı. Ama satın almadım. Neden derseniz, yollayacaklarını düşünmediğim için. Söz konusu Türkiye ve malum internet sitesi olduğu için, her ne kadar tüketici kanunları yanımızda olsa bile, "stokta kalmadı" veya "tedarik edilemiyor" gibi bir bahaneyle göndermeyeceklerini düşündüm ister istemez.
Ama umarım bisikletleri gönderirler. Alanlara da hayırlı olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet H.
valla eğer kargolanıyorsa alanlara hayırlı uğurlu olsun.hiç de öyle düşene birde siz vurmayın falan filan demeyin.kimseye zorla mal sattırmıyoruz sonuçta.ki bu firma prezervatif den tutun yumuşatıcıya cep telefonundan masa tenisine her işe burnunu sokan bir firma.
kısacası anlamadığın bilmediğin malı satmicaksın.keşke bende görseydim 8000 tl limit vardı sonuna kadar dayardım kadranı.
teslim alabiliyorsanız tekrardan hayırlı uğurlu olsun.
not ghost dünya markasıdır.ayrıca bisiklet markaları değil sürücüleri hatırlanır.
hüner sürücüde !!
 
@Hüseyin KESKİN

Böyle düşünürsek evet mantıklı, sadece satılan Ghost modellerinde kar ettiklerini düşünmüyorum demiştim. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Hüseyin KESKİN
Alanlarda son durum nedir? Bende; ne para iadesi, ne ürün gönderimi, ne de herhangibir mesaj.
 
Uzun bir süre daha "Siparişiniz hazırlanıyor." ibaresini görürseniz şaşırmayın...
 
@Halil EROĞLU

Abi 30 gün içerisinde gönderme zorunluluğu var firmanın bir cevap illa ki gelecektir sipariş verenlere...
 
Ulaş Çelik isimli bir arkadaş facebookta paylaşmış:

Kadro boyu için mesaj attım
Gelen cevap. ..
HB çamura yatıyor

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1.0-9/10154926_10152302709186530_5189862159280992045_n.jpg
 
Bu maili noreply hesabından göndermiş olmaları da fantastik olmuş gerçekten.

Daha önce dediğim gibi. Şahsi fikrim hatadır olur olmakla beraber HB'nin bundan müşterisine herhangi bir "incelik" yapmadan sıyırmasını da kabul etmem ben.

Yazdıkları şeyler iyi hoş güzel de, bu hatanın HB tarafında bir bedeli olmalı. "isterseniz paranızı iade edelim, veya aynı fiyattaki ürünü gönderelim" demek çok komik. Ya ne yapacaktınız, paranın üstüne mi yatacaktınız derler adama.

Hediye çeki, indirim falan talep edin bence.
 
@Mert E.

Bu bana gelmedi. :D

Bende halen sipariş hazırlanıyor diyor. Montaj bandında herhalde :D

bu da başka bir kişiden:
"Şimdi HB'yi aradım ve ürünün akıbetini sordum. Ürünün tedarik edildiğini ve kargoya verilmesinin beklendiğini büyük bir ihtimalle gün içersinde kargoya verilir ve size bilgilendirme mesajı iletilir diye belirttiler."
 
Adamına göre muamele mi yapıyorlar dersiniz? Daha önce hb müşterisi olan ve binlerce TL'lik alışveriş yapan müşterisine ürünü gönderip, sırf fırsattan faydalanmak için yeni üye olan müşterisine hata var mesajıyla karşılık veriyor olabilir. Ne kadar tutturursak o kadar iyi mantığı...
 
  • Beğen
Tepkiler: ProfessionaL
@Halil EROĞLU

Valla, ben yeni üye olarak hanıma aldım; "siparişiniz hazırlanıyor" diyor sitede...
 
Bence müşteri hizmetlerinde ki arkadaş kargonun durumuna bakmıyordur bile, kalıplaşmış lafları arayana söylüyordur. Siz sipariş hazırlanıyor diyor dediğinizde o da dediğim gibi ezbere konuşuyordur. Yoksa ürünün detayından, akıbetinden, fiyat hatasından filan hiçbir haberi olacağını sanmıyorum o konuştuğunuz kişilerin.
 
Hepsi Burada bir urunun satisina garantorluk eden araci firmadir. Cogu online sitede bu mantikla calisiyor. Operasyon (fiyat girme personeli) kime ait onu bilemem ama muhtemelen Hepsi Burada'nin elemanidir. Ancak siz siparis verince Hepsi Burada saticinin deposuna kampanya sozlesmesi ile konulan urunu cikarip kargolar veya saticiya bilgi gecerek urunu kargo birimine aldirtir. Bu isten de belli bir yuzde pay alir. Sorun cikinca bu nedenle Hepsi Burada herhangi bir yukumluluk veya musteri yararina kendi kasasindan telafi odulu vermeyecektir. Hukuki surec baslarsa da karinca duasi sozlesme yukumluluklerindeki "x" madde ve guclu avukatlarina dayanarak isten siyrilacak, en kotu ihtimal araciligini kaldirip, satici ile sizi muhattap edecektir.
Sonucta dava surecine girmek zahmetli masrafli ve kaybedilmesi halinde karsi tarafin masrafini da odemek durumunda kalacaginiz surectir. Ben sadece hatirlatmis olayim.

Kargo surelerinin kisalik ve uzunlugu satici ile Hepsi Burada arasindaki alicidan bagimsiz yapilan baska bir sozlesmeye dayanir. Buna gore baslayan bir urun kampanyasinda urunler Hepsi Burada deposunda bekletilmekteyse urun hemen siparis verildigi gun gonderilir. Bisiklet gibi urunlerde ise urun saticidadir; Hepsi Burada saticiya siparisi aktarir, urun Hepsi Burada'ya aralarindaki sozlesmedeki surede aktarilir, Hepsi Burada son kontrollerini yaparak urunu aliciya paslar. Tedarik sureci de bu durumu gosteren ibaredir.
Siparisin fiyatinda veya sipariste bir hata varsa satici Hepsi Burada'ya itiraz eder ve mali vermez. Bu da aralarindaki protokole gore kim haklidir degildir bilemeyecegimiz birsey. Ancak surec bu asamaya geldiginde Hepsi Burada sorun varsa farkeder ve aliciya "urun tedarik edilemiyor" veya buna benzer mesajlar gecer.

Isin etik kismina gelince;
Ortada bir hata oldugu acik. Ama sorusturuldugunda firma "hata yok" derse bende sansimi denerdim :) Ama olmamasi durumunda ki su anda durum buna donuyor, herhangi bir telafi veya dava ile sonuclandirma surecini zorlamazdim. Nacizane gorus ve tavsiyemdir...
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet H.
Ağlayanın malından gülene hayır olmaz mı desek mi ne desek bilemedim yahu :)
 
benzer bir olan daha önce aynı site ile benim başıma geldi. led tv siparişi vermiştim. başka yerlerde 2600 lira civarında olan tv yi 2200 e görünce hemen sipariş verdim. hatta ben sipariş verirken "son 7 ürün" şeklinde geri sayımı vardı. aradan birkaç saat geçtiğinde zaten ürün mürün kalmadı. birkaç gün sipariş süründükten sonra siparişiniz iptal edildi isterseniz paranızı iade edelim isterseniz aynı tutarda sitemizden kullanabileceğiniz çek verelim şeklinde bir mesaj attılar. ne kadar arasam da "tedarik sorunu oldu" demekten başka hiçbirşey demediler. o gün bu gündür hb ile alışveriş yapmam. reklam gibi olmasın ama hızlıal.com dan alıyorum artık. ya da n11 de uygun oluyor...

yani benim şahsi fikrim hepsiburada hertürlü çamura yatacaktır. umarım alırsınız bisikletlerinizi. saygılar.
 
@Umut SÜRÜCÜ

Bu tip online sitelerde buna benzer olay hep olabiliyor Umut Bey. Hepsi Burada'dan pek cok alisveris yaptim nadiren bu tip sorunlar yasadim. En onemlisi kargoyu gelir gelmez kontrol ederek gerekirse kargo sorumlusuna hemen rapor tutturup reddetmek.
N11. com'dan bisikletimi aldim ve birkac alisveriste sorun yasamadim. Ama 2 kez urun tedarik edilemiyor diyerek toplamda 120 TL'yi bulan indirim kuponumuda suresinin gectigi, firma kusuru olmadigi, sozlesmenin bilmem kacinci maddesini okursam hakli olduklari gibi gerekcelerle ic ettiler.
Decathlon aldigim urunu tedarik edemedi iptal ve iadesini verdi.

Kisacasi o iyi bu iyi denilemiyor. Yerine gore her online alisverisinizden ve online alisveris sitesinden memnun kalabilir veya sorun yasiyabilirsiniz. Mumkun oldugunca guvenilirligi ispatlanmis siteleri tercih etmek, alisveris oncesi e-mail veya telefonla urun/fiyat/stok teyidi almak, kargo teslim alirken mutlaka kontrolunu yapmak sorunlari minimize edecek yollar.

Hicbirine kin tutmanin anlami yok. Hala piyasaya gore en avantajli fiyatla aradigim urunu vereni tercih ederim, ediyorum :)
 
Geri