Scudo Sports

Benzerler başlıklara rağmen tekrar soruyorum?

Hangisi?


  • Toplam katılım
    8

Ubeyd

Üye
Kayıt
5 Mayıs 2013
Mesaj
70
Tepki
8
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Carraro
Öncelikle tüm forum üyelerine merhaba forumun güncelleğine bayıldım zaten uzun süredir forumu takip ediyorum ancak yeni üye oldum.

Şimdi klasik bir soru gelecek,
Hangisini seçmeliyim?

Sedona 731
Sedona 741
Kron XC 500

Bisikleti şimdilik İstanbul içi kullanıcam.Bostancı sahilde,büyük boğaz turunda falan bu gezilere gelebilecek bir model tercihim.
Yol bisikleti mi yoksa mtb mi almalıyım?ön amartisörlü bir model bana daha hoş olur gibi geliyor.(peki mtb lere ince yol lastiği takmak mümkün mü?)

Pazarlıksız 1.300 tl bütçem var.Bugün e kadar düz dür yokuştur her yolda downhill kullandım ve bıktım.bisiklet alma sebebimde bu.
Bu arada kaçkar bisikletten almayı düşünüyorum sizce nasıl bir mağaza yada İstanbul'da(yakası sorun değil) tavsiye ettiğiniz bir dükkan var mı?

Evet.Tüm sorularımı tek mesajla sormaya çalıştım.sizlere devamlı yöneltilen bu sorularla umarım canınızı sıkmam yardımcı olursanız fazlasıyla mutlu olurum.
 
Scudo
mtblere ince lastik takmak mümkün diye biliyorum. Kron cok sorun cıkartıyor arkadasımda xc250 var vites sistemi komple arızalandı. cok onermiyorum kron. bence 741 daha iyi gibi geliyor sram x4 den basşlıyor x5 i alttan 2. kabul edersek acera alttan 3. dur buda bence acera sistemini daha iyi bir sistem gibi geliyor. yine siz bilirsiniz bu benim görüşüm. :)
 
@Batuhan Mentese

Sram x3 ten başlıyor bildiğim kadarıyla x5`e gelirsekte x5 in karşısına deore gelir acerayla kıyaslanmaz.
 
Cevaplarınız için telekkürler.
731 ve 741 arasında ne fark var?
 
ben daha demin iddia etmedim. Kendi görüşüm diye de belirttim!.
 
Her şeyin başında Kron XC 500, Sedona 721, 731 ve 741 ile karşılaştırılamaz. Sedonalar arasında ise ben sana Sedona 731'i öneririm. 731'de vites sistemi Sram X5 ve Avid Juicy 1 fren sistemi var ve bu donanım 741'in Acera vites ve Shimano 445 fren sisteminden tartışmasız daha üstün.
 
Arazi bisikletinin performansı ve konforu bozuk arazide pedal-gidon üzerinde atlayıp zıplayınca belli oluyor, dişili oranlarından kadro yapısına kadar herşey buna göre. İnce lastik takınca çok şey değişmiyor. Ayrıca öyle bin liralık bisikletle bozuk araziye çıkınca bu işin öyle basit olmadığı da anlaşılıyor, gerçek bir arazi bisikletinin bir amortisörü bin lira zaten. Kısacası MTB başka bir alet şehir yol bisikleti başka, ben tecrübe ettim, karar sizin.

Kullanım alanınız nedeniyle modaya uyup arazi bisikleti almamanız akıllıca olur.

Bunun yanında tüm bunlar sadece tavsiye ve pro değilseniz bisiklet olayı herşeyden önce keyiftir, 4x4 ciple hiç araziye girmeden şehirde gezen yok mu? zevk işte. :)

(Bende 2 yıldır MTB'den kurtulmak istiyorum ama 3-5 kuruşu bir araya getiremedim gitti)
 
Ha ayrıca marka ve mağaza takıntısı olmayın, parçalar hakkında biraz bilgi toplayıp bol bol mağazaları gezin tüm markalara bakın elde kalmış 2012-2011 modellere de bakın bisiklet durduğu yerde bayatlamaz, ikinci ellere bakın belki düşündüğünüzden çok daha iyi bir bisiklet alabilirsiniz, kadrosu sağlam ikinci el bir bisikleti almaktan korkmayın.
 
@alierkanimrek

cevabınız için teşekkür ederim.ön amortisör ve kalın lastik istememin sebebi lastik patlamalarıyla uğraşmadan kafam rahat bisiklet sürmek.
 
Geri