Scudo Sports

Benim yol bisikletim.

Ekrem Özarslan

Daimi Üye
Kayıt
12 Haziran 2009
Mesaj
280
Tepki
125
Şehir
Ankara
Mrb arkadaşlar bende tahminen 93 model bir peugot aubisque var ağırlığını bugün ölçtüm ve 11.4 çıktı sizce nasıl.

bu resimlerde eksiklikler vardır.
Üstünde zefal suluk yuvası ve gidon bandı vardır.

Bu arada yorumlarınızı yaparken bisikletimin 93 model olduğunu hatırlayarak yapınız.

bu bisiklete ne gibi eklemeler yapabilirim.
Şimdiden teşekürler.
Ve bisikletim bu.
(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: mert deniz
Scudo
Ağırlığı böyle bir bisiklete göre normal.Bisikletinizin bakımını eksik etmeyin onun dışında böyle bir klasiğe pek birşey lazım değil.Paslanmalara karşı dikkat edin,zincir ve ruble gibi çok aşınan parçaları zamanı gelince yenileyin.Fren ve vites tellerinin sağlamlığından emin olun,jantlar da çok önemli.Göbekleri bir gösterin bisikletçiye,içlerinin açılıp greslenmesi gerekebilir.İsterseniz bir çift kilitli pedal alarak işi ilerletebilirsiniz.Onun dışında bisikletiniz işinizi görecektir ama derseniz ben daha ilerleticem,lisans alıp yarışlara girmeyi düşünüyorum diye o zaman yeni bir yol bisikleti alabilirsiniz.Bu arada rahat edemiyorsanız selenizi değiştirebilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: mert deniz
:D sele değişcek
o seleyi benim bianchiden soktum taa 99 da lmıstım neyse en azından fren ve vites kollarını hani birlikte olan modeller varya ondan yapmayı ve birde beyaz sele italia almayı planlıyorum ayrıyetten jantlarda değişcek bu jantlar artık akord tutmuyor :D
Bu değişikliklerden sonra bisikletim 10 kg ye inecek umarım çünkü jantlar gerçekten cok ağır ayrıyetten bu uyduruk selede en az bı 400gr.
 
vites ve frenin beraber olduğu sistem (STI) bu bisiklete uymaz sanırım. Bunu bir sorun uysa bile pek bir anlamı yok bence, sele değişecek denmişti ama şu anki pozisyonu çok ileride belirteyim dedim...

bu kadroyu kullanarak bir fixie yapsanıza siz en iyisi çok şahane olur... forumda da her türlü bilgi desteğini verecek insan var o konuda, boya -kumlama işine girmek isterseniz çok ucuz ve iyi yerler buldum size oraların bağlantılarınıda verebilirim...
 
Ben fixie ye çok sıcak bakmıyorum.
Bunun nedeni başka bisikletimin olmaması olabilir ama asla bir fixie yapmam bu bisikleti.
 
bence fixie olayını tekrar düşünün : ) ama vitesleri tutacaksanızda kadrodan vitesli olması ağırlığı azaltan bir faktördür diye biliyorum çoğu zaman. 11.4 kilo olmasıda çok önemli değil bence -ki zaten daha güncel bir tekerlek setiyle hafifleyecektir ayrıca dönen parçaların hafiflemesi çok daha önemli sabit parçalara göre. siz bacaklarınıza güvenin ve merak etmeyin motoru iyi olan ağır bir bisiklet, tüy gibi karbon kadrolu bisikletlere binen göbekli amcalara göre daha hızlı gidecektir : )
 
  • Beğen
Tepkiler: Ekrem Özarslan
*madem gidon bandı var artık geriye yeni pedallar kalıyor.

*seleni biraz daha geri çekmelisin şu an çok önde.

*sürekli ilgi ve şefkât, bu bisikletler ihmale gelmez sürekli bakımını yap ayarlarını kontrol et.

sti kollara geçiş bu bisikletin orjinalliğinden uzak bir fikir ayrıca zahmetli, kadronda kablo geçişleri için yuva olmadığından ayrı bir aparat falan gerekiyor. onun yerine bakımlarını sürekli yaparak şimdiki sisteme devam etmeni öneririm.

teker seti konusunda sağlam bir setin önemli olacağını düşünüyorum. 30-35 yıllık bir yol bisikletim var ve emin ol ne hissettiğini anlayabiliyorum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Ekrem Özarslan
Evt jant setini bende düşünüyorum ama iyi bir set çok pahalı onun için biraz beklemek zorundayım.
 
merhaba öncelikle gidon bandı şart.bisikletin rengine uygun bir şey al derim ;)
 
Geri