Scudo Sports

Belgrad Budapeşte

Scudo
Muhteşem bir anlatım.

Sıra dışı bir macera.

Çılgın bir Türk.

Tebrikler.

Bir solukta okuduk.

Bisiklet için üzülme garibanın işine yarar siz yenisini alırsınız.

acaba markası neydi?
 
Belgrad'dan Budapeşte'ye güzel düşünülmüş bir rota. Yolda hatırladığım kadarıyla hiç rampa yok ve yollar çok düzgün. Güzel bir gezi olmuş.
 
bira içesim geldi ;)

güzel bir deneyim olmuş bence!
 
Müthiş...Cesaretinizden dolayı kutlarım sizi..Harika bir macera
 
Ay çok hoş bir anlatım olmuş. Bazı yerlerde sesli bile güldüm; sesli gülmediğim yerlerde de tebessüm oluştu yüzümde :) Şu EV6 denilen yol çok ilgimi çekti. 4000 km boyunca bisiklet yolu mu var yani? Türkiye'de doğru düzgün bisiklet yolu olmayınca, ben cidden pek anlamadım, anlam veremedim. Kesin yanlış anladım. Bildiğimiz (pardon, bilmem mümkün değil) bisiklet yolu mu yani?

Şu korna çalan kamyon şöförlerinin Türk olduğunu söylemen çok güldürdü beni yahu. Bir de, benzinlik yerine mısır tarlasında iş görmek... :) Toprak ağalarının olmaması ile yolların düz olması arasında bir ilişki kurmana da ayrıca bayıldım. İnceden bir eleştiri :)

Son olarak, komünizmden kalma evlerin çok çirkin görüntüsü hakkında söylediklerin dikkatimi çekti. Vallahi, kapitalizmin yaptığı çok güzel ambalajlar üretmektir. Oysa o ambalajların ardında bin kat daha çirkin görüntüler var, inanın ;)

Neyse efendim, paylaşım için teşekkür ederim. Çok güzel olmuş seyehat. Bira da çekti canım; ama ilaç kullandığımdan alkol yasak bir süre :)
 
Mükemmel bir deneyim örnek olmanız dileğiyle .Tebrikler.
 
Teşekkürler arkadaşlar güzel yorumlarınız için...

Bisiklet Bianchi City Comfort diye bir makineydi. 2003'te İstanbul İzmir yapmak için almıştım, o zamandan beri bodrum bekliyordu. 2 ay önce işten ayrılınca, tekrar yollara düşmek için bodrumdan çıkardık kendisini. Aslında şimdi tekrar bir bisiklet almak için araştırma yaparken farkediyorum da, baya bilinçsiz bir seçim yapmışım o zamanlar.

Yol inanılmaz düzdü. Yani İstanbul'da 20 km yol tepseniz, benim tüm gezi boyunca tırmandığımdan daha fazla yokuş tırmanırsınız muhtemelen.

EV6 ile ilgili olarak (link) sitesinde baya ayrıntılı bilgi var. Parkurun "sadece bisiklet" yolu olan bölümleri var. Araç yoluyla çakışan bölümleri var. Ağırlıklı olarak nasıl bilemiyorum ama yolda karşılaştığım vatandaşlardan biri Budapeşte Viyana arasının özel bisiklet yolu olduğunu söylemişti mesela.

Ben EV6'yı komple takip edemedim bu arada, EV6 tabelaları yetersiz, Türkiye'de kaybolmakta sıkıntı yok da, yurtdışında biraz problem özellikle dil bariyerinden ötürü. Tuna ne tarafta diye bile sormayı beceremiyordum, taşrada ingilizce konuşan çok az. Öyle olunca kaybolmak biraz sıkıntılı oluyor. Herkes için farklı olabilir tabi, ama ben kafam ne kadar rahatsa, yolculuktan o kadar çok keyif alıyorum. O yüzden tabelaların bol olduğu, kaybolma ve ekstra kilometre yapma riskinin az olduğu araç yollarından gittim ağırlıkla. Bir gps, bir tablet edinseymişim faydalı olurmuş, hani bunlara para vermeye gerek de yok, eşten dosttan ödünç de alabilirdim de işte tecrübeyle öğreniliyor bazı şeyler.
 
ben dün kiminle pedallamışım haberim yokmuş :)

yağmurluğu bulabildin mi ?
 
Saygılar :)
Yağmurluk, ayakkabı tamam. Bugün yarın da tozluk eşofman çamurluk halledersem yağmur sevimsizine karşı hazırlıklar tamam olacak :)
 
Yazınızı okudum. Ayrıntılı ve güzel bir anlatımı var. Buna benzer bir tur yapmak istesem herhalde bisikleti gittiğim ülkeden kiralama yöntemini araştırırım. Türkiye'den çıkana kadar epey stres yaşamışsınız....
 
Forumda geziniyordum, konuyu gördüm... Biraz hortlatmış oldum konuyu ama beni aldııı götürdü iki satır yazmadan edemedim... Çok güzel bir blog olmuş...
 
Geri