Scudo Sports

Beldeyama alınmaz dediler doğru mu?

geçen ay amcası bizim oğlana kıyak yaptı aklınca gitti metrodan o malum marka bisikletten aldı ikiyüz küsür liraya.daha binemeden lastiği indi.ertesi gün takıldı peşime sahile indik.on dakikka geçmedi pedalı düştü..haydi onu elle sıktık biraz ..yüz metre gitmedi lastik gene indi şişirdik ikiyüz metre daha gittik öbür pedal düştü..la havle dedik sıktık..zaten tek vites çalışıyor..az daha gittik bu sefer iki lastik birden gümledi..artık ben içimden kardeşime ne sayıyorum onu düşünün..nalet bisiklet birde ağırki leş.yol üstünde tanıdık bir bisikletçi arkadaşa uğradık lastikleri tamir için..elimi sürmem dedi çürümüş iç lastikler..götürdüm doğruca apartmanın bodrumuna,en ücra köşesine gömdüm baş belasını..verdim benim hussarı oğlana,tuttum bisikletcinin yolunu kendime yeni bisiklet almaya..şimdi baba oğul keyifle geziyoruz..
 
  • Beğen
Tepkiler: fthpl ve lindemann
Scudo
yapmayın arkadaslar bi bisikleti bu kadar kötülemeyin ben bu spora ilk basladığımda (prof. olarak) altımda beldeyama vardı tamam ondan çok çok daha iyi bisikletler var ama ben bisikletimle pendik e kadar antrenman yapıyordum hiç bi sorun çıkarmıyordu yani istediğim performansı tam karşılığı ile alıyordum ayrıca bi arkadas lastik patlıyo zincir atıyo fln yazmış bana bi tane lastiği patlamayan bisiklet gösteririmisiniz (içinde patlak önleyici vb. olmayan) örneğin fransa turu en üst kalitede bisikletler ama hepsinin de lastiği patlıyor eğer arkadas beldeyama istiyorsa cift amortisörlü olmadıktan sonra hemen her modelini alabilir

ayrıca bi şey eklicem çoğu kişi şu sorunu çıkarttı bu sorunu çıkarttı diyor acaba bunların bazılarıda kullanım hatası olabilirmi??? :S :S :S
 
@fatih ulusoy

Bisiklette her şey bir kullanım hatasıdır :)) bende bunu alırken garanti kapsamında attırıcım koptu servise gittim o zaman öğrendim.

Kadronuzda bi sorun olursa kaynakla hallediolar yada yenisini veriolar.

tel kopması, lastik patlaması, sele kırılması vs vs vs hepsi kullanıcı sorunudur.
 
8 aylık konu bi anda en öne gelmiş... hatta tartışmalar daha da ateşlenmiş...
 
bende beldeyama gemini var, 22 kg, tam bir antrenman bisikleti, taş gibi :) yokuş çıkarken zorlanıyorum, herkesten daha çok efor sarfediyorum, hafta içi bununla geceleri geziyorum, forum gezileri için yakında çok hafif bir bisiklet alıcam, yoksa yetişemiyorum yokuşlarda :), bu bisikleti bisikletten anlamadığım için geçen sene metrodan almıştım, pahalı bisikletlerle arasında dağlar kadar fark var, böyle ağır bisikletleri almayın arkadaşlar, bendekinin tek sorunu ağır olması, downhill olduğu için heralde, yoksa çok sağlam :) ...
 
beyler bende beldeyama taurus var alalı 3 seneyi geçti bisiklette hiç bir sorun yok sadece çizikler vardı onun için boyattırdım bisikleti şu an sıfırdan farksız gövdesinde en ufak bi ezik dahi yok oldukça sağlam 1100 lbs amortisör var bisiklette 750 lbs denedim inanın çok fark var bisikletin dengesi oldukça iyi beldeyamayı kötüleyen arkadaşlar kıskançlığından yapıyor ailemde herkes bisikletini beldeyamadan aldı ve yıllardır sorunsuz kullanıyoruz bi sorun olsa dahi fabrika ilgileniyor
 
Arkadaşlar Bende Beldeyama TRAVELLER War Biskleti ALalı 3-4 gün OLdu Kulananan Warmı ?
 
Bir arkadaşımız Beldeyamanın menşei (Kökeni) ile yapılan yorumlara net bir cevap vermiş ve ayrıca dikkat edilmesi gereken noktalarıda eklemiş ve gerçek bir açıklama yapmış.Kaliteli sunumu için teşekkür ederim.Şu an Bodrum Turgut reis de yaşıyorum,İstanbuldan taşındım.İki adet bisikletim var.Biri Amerikan Marin-Cortemadera- biri Beldeyama Stream.İlki için kısaca söylenebilecek şey; Bisikletten gerçekten anlayanlar için binlerce liraya satılan üzerinde üst sınıf donanım taşıyan birçok bisiklet bunun yanında firma promosyon malzemesi olarak kalır.Beldeyama ya gelince şu an günlük ve sürekli olarak kullandığım bisiklet budur ve değerinin çok üzerindeki bir fiyata bile satmayı düşünmem. Sebebide burdaki günlük kullanım koşullarına mükemmel uyumu olarak açıklanabilir ama daha iyi anlamak için biraz daha iyi bir bisiklet anlayışı ve klişe imaj saplantısı çizgisinden uzaklık gerekiyor.Bildiğiniz gibi bir bisikletin en önemli yapısı kadro-şase denilen ana bölümüdür.Günümüzde hafiflik koşulu ve modası gereği ile alüminyum kadrolar ön planda ve bu malzemenin doğrudan bir kalite göstergesi olduğu düşünülüyor.Aslında bu doğrudur ama böyle olmasının nedeni bisikletten araç olarak beklenen tüm dinamikleri en üst seviyede ve optimizasyonlarda sağlayan çelik kadroların günümüz standartlarına uygun olanlarının piyasalarda bulunamıyor olmasıdır.Zaten bu konuyla ilgili yeterli bilgi dolanımda olmadığı için sorunda yok.Beldeyama ya dönersek benim kullandığım model çelik kadro olup bu sınıf bir kadroyu başka bir markada bulma şansı yoktur.(Piyasada olmayan çok pahalı çelik kadro bisikletlerden bahsetmiyorum tabiki)Bu standardın orada olmasının tek sebebide bazı arkadaşların bağlantı kuramadığı Yamaha firmasıdır.Fırsat bulduğumda kimbilir kaç bin kilometrede olan bisikletin aktarma ve vites donanımını değiştireceğim.
Bunu her 10 senede bir yaparsam bir 150 kaliteli takım eskitebilirim:)Son olarak eklemek istediğim ise, böyle bir kadronun sağladığı şey sadece sağlamlık değil yol tutuş ve stabilite değerlerinin farkıdır.Yani her konuyu kendi içerik ve detaylarıyla değerlendirmek gerekiyor yoksa gereksiz ayrıntılarda konu ve bilgiler kaynayıp gidiyor.
 
Geri