Scudo Sports

Before and After, 2011 Scott Speedster S50 :)

Okan Aydoğan

Daimi Üye
Kayıt
17 Ekim 2011
Mesaj
333
Tepki
36
Yaş
34
Şehir
Kayseri
Bisiklet
Scott
Yavaş yavaş öğrenci halimde dizdim bisikletimi :)

(link)
(link)

Son hali hakkında biraz bilgi de verim:
Kadro: 2011 Scott Speedster S50 Aliminyum Double Butted (L:56), Maşa karbon.
Grupset: Shimano 105 5700 Full (Aynakol 53-39 172.5, Ruble 11-25)
Jantlar: 2014 Campagnolo Scirocco 35mm
Gidon: Pro Vibe 7S Anatomik
Gidon Boğazı: Pro Vibe 7S 130mm
Sele Borusu: Pro Vibe 7S
Sele: Prologo Strach Pro
Lastik: Michelin Pro 4 Endurance 700x23c
Gidon Bandı: Fizik Parlak Beyaz
Km Saati: Sigma B.C 16.12 Kablosuz
Suluk Kafesleri: Elite Custom Race
Ağırlık: 8.8kg
Bisiklette değişmeyen sadece kadro kaldı, bunun dışında bütün parçalar değişti :)

Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler :)
 
Scudo
Değişmeyen parçalar gidon, gidon bandı ve suluk civataları sanırım :D ciddi para, zaman harcanmış belli en çok yoranı kafa meşguliyeti sanırım ( onu mu alsam, bunu mu alsam durumu) Yağlı boya tablosu gibi bisiklet olmuş kazasız belasız eskitmeni dilerim.

Edit: Sonradan farkettim gidon ve gidon bandı da farklı :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Okan Aydoğan
@UtkuSener


Teşekkür ederim Utku Bey, bayağı zaman ve para harcadım ama sonunda mutlu sona ulaştım :) Bu arada değişmeyen sadece kadro kaldı bunun dışında bütün parçalar değişti :)
 
  • Beğen
Tepkiler: UtkuSener
Önceki parçalar neydi ki herşey burdan anlaşılmıyor hayırlı olsun:)
 
Nedense Scott hep hosuma gitmistir. Isminin okunusu yazilisi ve bisikletlerinin durusu cok guzel ki sizin bisikletiniz muhtesem olmus. Umarim kazasiz belasiz pedallarsiniz.
 
@Yunus Emree

Teşekkür ederim, orijinal donanımına burdan bakabilirsiniz : (link)
 
Jantlar çok yakışmış allah kaza bela vermesin birde önceki vites sistemiyle kıyaslarsanız ve frenleri de dahil etseniz bu kıyaslamaya ne fark hissettiniz?
 
@Oğuzhan Kabaçalı

Teşekkürler :)

@Ekrem Yılmaztürk

Teşekkürler Ekrem Bey, bi kere vites geçişleri önceki sisteme göre daha kararlı 105 kalitesi belli ediyor zira frenler de öyle :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Ekrem Yılmaztürk
@OKAN7

Ağırlığı 1 kgye indirmek için ne kadar masraf yaptın?
 
@Yunus Emree

Aslında benim ağırlık takıntım yok, ben sadece bisikleti kendi zevkime göre değiştirerek daha pro olmasını istedim ağırlığıda bu miktarda düştü. Sonuçta bisiklette sadece maşa da ve sele de %16 olmak üzere karbon var :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Max Torque
Herşey ağırlık değildir ki, bisikletin tasarımı ortaya çıkmış çok şık olmuş hocam. 7 kg olup yay gibi esnese ne olcak, önemli olan esnememesi haksızmıyım :)
Gözüme çarpan, Drop açısı artmış, boğaz açısı daralmış gibi.
Ayrıca gidon aşağı düşürülmüş. hoş olmuş güzel olmuş, tekerinize taş gelmesin :)


Beyaz gidon bantları bez ise çok cabuk kirleniyor hocam, bunların parlakları var. Özellikle fi:zik öneririm.
 
öğrenci olmanıza rağmen bisikletinizin birçok parçasını değiştirmişsiniz. parçalar hakkımda bir bilgim yok ama bisikletiniz gerçektende güzel olmuş
 
  • Beğen
Tepkiler: Okan Aydoğan
@OKAN7

Takıntıdan değil bisiklette 1 kg düşürmeyi düşünen insan ne kadar masraf yapar bunu merak ediyorum:)
 
çok güzel olmuş ne kadar masraf yapmak gerekti bu hale gelmesi için parça parça yazman mümkün mü?
 
@Hüseyin Gündoğdu

Hüseyin Bey aynen öyle Teşekkür Ederim :), bu arada gidon bandı fizik parlak beyaz modeli zaten, bez değil :)

@Yunus Emree

3500 civarı bir masraf yaptım bisiklete Yunus kardeşim :) ama hemen olmadı bu 2012'nin başlarında başladım, 2014 ün başında upgrade aşaması bitti tam anlamıyla :)

@Murat KAHRAMAN

Murat Bey,

Gidon+boğaz+Sele borusu: 500
Jantlar: 1000
Lastikler: 300
Sele: 200
Grupset: 1300
Km saati: 150
Gidon bandı :50

derken böyle oldu işte :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat KAHRAMAN
Harika görünüyor, güle güle kullanın. Kayseri'de nerde çıkıyosunuz, sabah hava ikmalin talas tarafına yapılan bisiklet yoluna çıktım 1 km sonra lastik patladı o güzel yolun zevkini alamadım malesef :(
 
Sarı şeritli lastik kadronun sarı çizgileriyle çok uyumlu olmuş. :)
Hayırlı olsun kazasız belasız gezin. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Okan Aydoğan
Geri