Scudo Sports

Bakın Amerikalı bir bisikletsever 4.716 gr.’a ne toplamış.

Necati Günüç

Forum Bağımlısı
Kayıt
7 Ocak 2007
Mesaj
824
Tepki
557
Şehir
KONYA
Bisiklette gramajlarla oynamak birçok kişi açısından pahalı bir uğraş olmakla beraber sonu baştan tam olarak belli olmayan bir hedefe koşmak gibi bir his. Yeni ürünler çıktıkça ve hedefler gelişirken,kendi uğraşı ile tabiri caizse “custom” tasarım bir bisiklete sahip olmanın tadı hiç birşeyde yoktur sanıyorum.


İşte internetten rastladığım Parlee Z3 SL isimli hafif bir yol bisikleti toplama çalışması. Daha hafifi mutlaka vardır ama benim koyu ve mono renklere olan düşkünlüğüm bu bisiklet üzerinde dikkatimi çekmeden edemedi.

http://www.biketr.com/Custom/BikeTr/TEKNOLOJ%C4%B0/cannondale%20test/parlee_bikem.jpg

Bakın Amerikalı bir bisikletsever 4.716 gr.’a ne toplamış.

Frame 858g
Fork 232g
Fork Cover 4g
Headset 55g
Ahead-Cap 3g
Expander 8g
Stem 92g
Handlebar 137g
BarTape 38g
Handlebar 3g
Brake Shift Levers 273g
Front Derailleur 40g
Front Derailleur Collar 6g
Rear Derailleur 163g
Cranks 426g
Chainrings 105g
Chainring Bolts 9g
Chain 222g
Pedals 138g
Saddle/Seatpost 158g
Seatpost Collar 6g
Brakes 1.5g
BTP carbon springs, 84g
Brake Shoes 21g
Brake Pads 26g
Brake Nuts 2g
Cable Housing 66g
Cables IoDuPont Derailleur 18g
BB Cable Guide 2g
Wheels 870g
Tires 440g (219+221)
Quick Releases 37g
Sprockets 102g
Cassette Lockring 5g
Bottle Cages BTP Aramid Bottle Holder 4.5g, blackened 9g
Bottle Cage Bolts Fibre-Lyte custom M5 carbon nuts, Polyamide washers M5 black 2g
Tire Glue/Coloring/Air Vittoria Mastik’One Professional 14g
Miscellaneous various sorts of Grease, assembly 21g
Compensation Handlebar Tape remainder / brake cable remainder / shift cable remainder -17g 11+4+2
Toplam Ağırlık 4678g
(+) Sigma BC1606L 38g
Genel Toplam 4716g

İç gıcıklayıcı görüntüler ile sizleri başbaşa bırakıyoruz.
http://www.biketr.com/Custom/BikeTr/TEKNOLOJ%C4%B0/cannondale%20test/parlee_bikem%20%281%29.jpg

http://www.biketr.com/Custom/BikeTr/TEKNOLOJ%C4%B0/cannondale%20test/parlee_bikem%20%282%29.jpg


http://www.biketr.com/Custom/BikeTr/TEKNOLOJ%C4%B0/cannondale%20test/parlee_bikem%20%284%29.jpg

http://www.biketr.com/Custom/BikeTr/TEKNOLOJ%C4%B0/cannondale%20test/parlee_bikem%20%283%29.jpg

http://www.biketr.com/Custom/BikeTr/TEKNOLOJ%C4%B0/cannondale%20test/parlee_bikem%20%285%29.jpg

http://www.biketr.com/Custom/BikeTr/TEKNOLOJ%C4%B0/cannondale%20test/parlee_bikem%20%286%29.jpg
 
Scudo
6,8 kg nun altına UCI tarafından yasaklanmış.Neden daha hafif bisiklet kullanımına izin vermiyorlar acaba?
 
@Cem Yunden

benim tahminim güvenlik. hafifletmek adına sağlamlıktan ödün veriliyor çünkü.
 
  • Beğen
Tepkiler: sonEr´´
Bu bisiklet yine binilebilecek düzeyde gibi duruyor. (link) marka bisiklet sanırım sadece vitrinlere göre olacaktır. :)
 
hafifledikce güvenlik sorunu gündeme geliyor bence .bizim ülkede sadece pist veya otobanda kullanılabilir
 
@RAHMİ

Aynen katılıyorum. 15kg'lık bisikletimle mutluyum :) Rampada da yokuşta da :)
 
  • Beğen
Tepkiler: RAHMİ
@Faruk ÇUBUKCU

15 kg :) Nasıl bu kadar hafiflettiniz bisikletinizi :) Tam ölçmedim ama 17-18 kg arası benimki de:) Hem de orta amartisörlü:) Memnunum desem yalan olur. Geçen gün turda geri kaldığımı gördüm, moralim bozuldu..
 
Bir abimiz hi-ten bir kadro üzerine single speed bisiklet toplmaıştı.Yaklaşık 55 kilo kadar falan.Ama karbon bir kadroylla bu ağırlık yakalanabilir kanımca.
 
yanı 4 kg bisiklet, hiç olmasaymıs daha iyimiş,o zamanda adı bisiklet değil uçak mı olurdu acaba:) harika walla
 
çok güvenilir olmasada,bisikletin genel görünümü süper olmuş.
 
Bizim gibi hobi+spor amaçlı kullanacaklar için mtbde 10 kg road da 8 kg yeterli sanırsam dahası israf oluyor . tabi para batıyorsa diyecek bişey yok :7
 
Geri