@Hamit E.
Hamit, dedim ya son kullanıcıya ulaşana kadar farklı stratejiler devreye girer diye.
Gerçekten de daha fazla üreten firmanın malı daha ucuzdur. 100 birime mal edip 500 e satabilir, bunun alt yapısını reklamla doldurur, beyin yıkama. 200 birime mal eden diğer firma da 400 e satabilir. Ama ilk firma isterse 190 birime satarak ikinci firmayı piyasadan da siler, gerek görürse yapar.
Küçük firma olarak yapman gereken, maliyetini en aza düşürmek ve mümkünse öbür markadan farklı bir yenilik yapmak yani ar-ge. Ya da büyümek. Büyüyemediği için iflas eden çok firma vardır.
Bir de az ama el yapımı olması itibariyle herbirisi tek benzersiz olan ürünler vardır, bunlar fabrikasyonlara göre daha karlı satılabilir ve rekabet edebilir.
@Hamit E.
Hamit, dedim ya son kullanıcıya ulaşana kadar farklı stratejiler devreye girer diye.
Gerçekten de daha fazla üreten firmanın malı daha ucuzdur. 100 birime mal edip 500 e satabilir, bunun alt yapısını reklamla doldurur, beyin yıkama. 200 birime mal eden diğer firma da 400 e satabilir. Ama ilk firma isterse 190 birime satarak ikinci firmayı piyasadan da siler, gerek görürse yapar.
Küçük firma olarak yapman gereken, maliyetini en aza düşürmek ve mümkünse öbür markadan farklı bir yenilik yapmak yani ar-ge. Ya da büyümek. Büyüyemediği için iflas eden çok firma vardır.
Bir de az ama el yapımı olması itibariyle herbirisi tek benzersiz olan ürünler vardır, bunlar fabrikasyonlara göre daha karlı satılabilir ve rekabet edebilir.
Hamit, dedim ya son kullanıcıya ulaşana kadar farklı stratejiler devreye girer diye.
Gerçekten de daha fazla üreten firmanın malı daha ucuzdur. 100 birime mal edip 500 e satabilir, bunun alt yapısını reklamla doldurur, beyin yıkama. 200 birime mal eden diğer firma da 400 e satabilir. Ama ilk firma isterse 190 birime satarak ikinci firmayı piyasadan da siler, gerek görürse yapar.
Küçük firma olarak yapman gereken, maliyetini en aza düşürmek ve mümkünse öbür markadan farklı bir yenilik yapmak yani ar-ge. Ya da büyümek. Büyüyemediği için iflas eden çok firma vardır.
Bir de az ama el yapımı olması itibariyle herbirisi tek benzersiz olan ürünler vardır, bunlar fabrikasyonlara göre daha karlı satılabilir ve rekabet edebilir.
@Hamit E.
Hamit, dedim ya son kullanıcıya ulaşana kadar farklı stratejiler devreye girer diye.
Gerçekten de daha fazla üreten firmanın malı daha ucuzdur. 100 birime mal edip 500 e satabilir, bunun alt yapısını reklamla doldurur, beyin yıkama. 200 birime mal eden diğer firma da 400 e satabilir. Ama ilk firma isterse 190 birime satarak ikinci firmayı piyasadan da siler, gerek görürse yapar.
Küçük firma olarak yapman gereken, maliyetini en aza düşürmek ve mümkünse öbür markadan farklı bir yenilik yapmak yani ar-ge. Ya da büyümek. Büyüyemediği için iflas eden çok firma vardır.
Bir de az ama el yapımı olması itibariyle herbirisi tek benzersiz olan ürünler vardır, bunlar fabrikasyonlara göre daha karlı satılabilir ve rekabet edebilir.