Öncelikle belirtmek isterim ki müşteri memnuniyetini ön planda tuttukları için Aslı bisikleti öven kişilerdendim. Bu sebeble gerek Merida, Sedona bisiklet ve aksesurlarını tercih ediyordum. Sırf işini düzgün yapan Türk firması kazansın diye.
Fakat Aslı bisikletden beklemediğim bir durumla karşılaştım. Kendilerine en son attığım e-posta.
Buraya kadar herşey çok güzel ama işin "aslı" öyle değil.
Oysaki gönderdikleri bu ilgili cevap ile beni çok mutlu etmişlerdi. Bu e-postaya hitaben adres bilgilerimi ve Aslı bisikletin bu denli müşteri memnuniyeti takdir ettiğimi ifade eden mesaj göndermiştim. Fakat ne adresime gelen bir kargo oldu, nede durumla ilgili attığım ikinci, üçüncü e-postalara cevap verilmedi 9 gün oldu.
İlk mesajıma karşılık o küçüçük parça temini sağlayacaklarına dair e-postayı okudukdan sonra Bisiklet Forum'da Aslı Bisiklete Teşekkür başlığı açmayı düşünürken gönderimi sağlamadıkları ve mesajlara cevap verme gereğinde duymadıkları için tam tersi bir konu açma gereği duydum
Verilen söz, sorumluluğu gerektirir Aslı Bisiklet.
Fakat Aslı bisikletden beklemediğim bir durumla karşılaştım. Kendilerine en son attığım e-posta.
Buraya kadar herşey çok güzel ama işin "aslı" öyle değil.
Oysaki gönderdikleri bu ilgili cevap ile beni çok mutlu etmişlerdi. Bu e-postaya hitaben adres bilgilerimi ve Aslı bisikletin bu denli müşteri memnuniyeti takdir ettiğimi ifade eden mesaj göndermiştim. Fakat ne adresime gelen bir kargo oldu, nede durumla ilgili attığım ikinci, üçüncü e-postalara cevap verilmedi 9 gün oldu.
İlk mesajıma karşılık o küçüçük parça temini sağlayacaklarına dair e-postayı okudukdan sonra Bisiklet Forum'da Aslı Bisiklete Teşekkür başlığı açmayı düşünürken gönderimi sağlamadıkları ve mesajlara cevap verme gereğinde duymadıkları için tam tersi bir konu açma gereği duydum
Verilen söz, sorumluluğu gerektirir Aslı Bisiklet.