Aslı bisiklet sedona servis şikayet

hardal

Üye
Kayıt
9 Haziran 2013
Mesaj
96
Tepki
25
Şehir
Istanbul
Bisiklet
Sedona
Merhaba,

Sedona bisikletimi full bakım ve kağıtda yazarak belirttiğim bir kaç sıkıntının giderilmesini için Yeniköy Sedona Concept mağzasına bıraktım. Bisikleti Pazar günü bıraktım ve Pazartesi günü telefon ilgili personel bisikletin hazır olduğunu ve teslim alabileceğimi söyledi. Hafta için yoğun çalıştığım için bisikleti almaya fırsatım olmadı. Bu esnada bir - iki defa diğer bisikletlere yer açılması için bisikletimi almam gerektiğini telefonla söylendi. Neyse Cumartesi günü Okmeydanı'ndan bisikleti almak için saat 10:00' da Yeniköy'deki Sedona Concept mağzasına gittim. Bisikletin ödemesini yaptım ve binip gittim. Ama daha birinci saniyede bisikletteki en önemli şikayetim olan pedaldan gelen "çıt çıt" sesinin aynen devam ettiğini fark ettim. Tekrar dükkana geri döndüm ve sorunun devam ettiğini söyledim. Oradaki yetkili kişi kendisi de test etti ve bisiklet onarım işleriyle ilgilenen kişinin saat 14:00 de geleceğini ve bisikleti bırakmam gerektiğini söyledi. Birden bire basit bir iş gibi görünen süreç operasyona dönüştü resmen. Bu durumdan çıkardığım sonuçlar:

- Bu iş için zaman ayırdım ve Okmeydanı'ndan 3 vesayitle Yeniköy'e geldim ve bisiklet hazır değil. "Yarın gelin" diyorlar. Üstelik hafta için 3 kere telefon açtılar "lütfen bisikletinizi teslim alın" diye. Kahve ve bisiklet konsepti iyi fikir ama önceliğiniz servis kalitenizi iyileştirmek olmalıymış, kahve değil.
- Güzel bir haftasonu havasını bisiklete binemeyerek kaçırmış oldum.
- Servisten sonra gerekli kontrolleri yapmıyolar veya müşterinin bisikletle ilgili şikayet taleplerini dinlemiyorlar (Kağıta yazmıştım)
- Bu bilgiler ışığında, bisikletle ilgili diğer bakım ve ayarlarının da (akord, vites ayaları, kritik noktalardaki kontroller vb.) iyi yapılmadığı kanısına varıyorsunuz.

Son tahlilde işgüzarca bir tutum yüzünden 1 hafta bekleyip tekrar git gel yapmam gerekecek. Hem zaman hem para kayıbı (tutar ne kadar ufak olursa olsun, siz dükkandan 5 tl'lik bedava ürün isteseniz size veriler mi? tamamen prensip olarak söylüyorum.)
 
Scudo

hardal

Üye
Kayıt
9 Haziran 2013
Mesaj
96
Tepki
25
Şehir
Istanbul
Bisiklet
Sedona
60 tl + 35 tl (kadro kulağı)
 

hardal

Üye
Kayıt
9 Haziran 2013
Mesaj
96
Tepki
25
Şehir
Istanbul
Bisiklet
Sedona
Bugün Aslı bisiklet tarafından arandım. Pedaldan gelen "çıt çıt" sesini bisikleti onaran kişi testlerde fark etmemiş. Pedal göbeğinde çatlak olduğundan garanti kapsamında parça değiştirilmiş. Ayrıca özür dileyerek bu şekilde geri dönüş yapmaları müşteri memnuniyeti adına sevindiricidir.
 

Furkan TK

Forum Bağımlısı
Kayıt
26 Nisan 2014
Mesaj
1.134
Tepki
2.180
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Cube
Aslı bisiklet işini düzgün yapan müşteri memnuniyetini ön planda tutan bir firmadır. Kendileri ile iletişime geçince her konuda yardımcı oluyorlar sırf bu yüzden Sedona, Merida bisikletler tercih sebebidir benim için. Aynı olay Salcano bisiklette başınıza gelseyseydi muhattap dahi bulamazdınız. Tecrübe ile sabit
 
  • Beğen
Tepkiler: caner1405

mehmet ulaş

Forum Bağımlısı
Kayıt
9 Temmuz 2014
Mesaj
1.062
Tepki
571
Şehir
İstanbul Çengelköy
Bisiklet
Mosso
En iyi bakım ve işçilik insanın kendi yaptığı şeydir başka biryere verince özen göstermiyorlar.veriyosun biyerleri çiziyo.
 
  • Beğen
Tepkiler: minolta35

ecsahan

Üye
Kayıt
26 Ocak 2016
Mesaj
55
Tepki
5
Yaş
32
Şehir
ordu
İsim
emre can
Bisiklet
Sedona
arkadaşlar aslı bisikklete sedona servisini bende şikayet etmek istiyorum ama telefon numarası bulamadım gözümden kaçtı sanırım.yardım edebilir misiniz acaba?
 

caner1405

Aktif Üye
Kayıt
3 Nisan 2015
Mesaj
186
Tepki
208
Yaş
45
Şehir
Fethiye
İsim
caner
Bisiklet
Lapierre
Aslı Bisiklet candır. geçen başıma gelen bir olayın sonunu şu linkte bulabilirsiniz.
(link)
Tekrar teşekkürler Aslı bisiklet.