Scudo Sports

Arkadaşlar Cube Pleton mu yoksa Cannondale caad8 5 mi lütfen yardım

Umut Y.

Aktif Üye
Kayıt
23 Haziran 2013
Mesaj
185
Tepki
72
Şehir
Bahçelievler İstanbul
Bisiklet
Castello
Arkadaşlar bu iki model arasında kaldım lütfen yardım edin...Cannondale 54 kadro var ama Cube de 53 yada 56 seçmen gerekicek.Boyum 1.77 bacak içi 77 cm cube e karar verirsem 53 kadro bana uyar mı acaba
Cube Pleton
http://img28.imageshack.us/img28/912/dmwa.jpg

Color white`n`blue`n`red
Frame Aluminium Superlite, AMF, Double Butted, RFR-Geometry, Inner Cable Routing
Size 50, 53, 56, 58, 60, 62, 64 cm semisloping
Fork CUBE CSL Race Carbon, Tapered
Headset CUBE Orbit Z-t, top zero-stack 1 1/8", bottom 1 1/2" integrated
Stem CUBE Performance Pro, 31.8mm
Handlebar CUBE Wing Race Bar, Compact
Handlebar Tape CUBE Grip Control
Rear Derailleur Shimano 105 RD-5701GS, 2x10-Speed
Front Derailleur Shimano 105 FD-5700BLL, Clamp 34.9mm
Shift-brake-levers Shimano 105 ST-5700
Brake Shimano 105 BR-5700
Crankset Shimano 105 FC-5750, Hollowtech II, 50x34T, 170mm (50/53cm), 172,5mm (56/58/60cm), 175mm (62/64cm)
Wheelset MAVIC Aksium S
Tire MAVIC Aksion, 65A Compound, 25-622
Seat Selle Italia X1 Road
Seatpost CUBE Performance Post, 31.6mm
Seatclamp RFR Close 34.9mm
Weight 8,7 kg
Art. No 573201

Cannondale caad8 5

http://img801.imageshack.us/img801/4696/pjti.png
FRAME
CAAD8, OPTIMIZED 6061 ALLOY, SAVE, BB30
FORK
CANNONDALE ULTRA, CARBON BLADES, 1-1/8"
CRANK
FSA GOSSAMER, BB30, 50/34
BOTTOM BRACKET
FSA BB30
SHIFTERS
SHIMANO 105 5700
COG SET
SHIMANO TIAGRA 4600, 12-28, 10-SPEED
CHAIN
KMC X10, 10-SPEED
FRONT DERAILLEUR
SHIMANO 105 5700, 31.8 CLAMP
REAR DERAILLEUR
SHIMANO 105 5700
RIMS
MADDUX RS 3.0 SPEED, 32-HOLE (36H 58 -61CM)
HUBS
FORMULA, RB-51 FRONT, RB-52 REAR
TIRES
SCHWALBE LUGANO, 700X23C
PEDALS
WELLGO W/ CLIP AND STRAP
BRAKE
TEKTRO R741, DUAL PIVOT, CARTRIDGE PAD
HANDLEBAR
CANNONDALE C3 COMPACT
STEM
CANNONDALE C3, 31.8, 6 DEG.
HEADSET
TANGE SEIKI INTEGRATED, 25MM TOP CAP
BRAKE LEVERS
SHIMANO 105 5700
SPOKES
STAINLESS STEEL, 15G
GRIPS
CANNONDALE BAR TAPE W/GEL, 2.5MM
SADDLE
CANNONDALE STAGE ERGO W/ CRMO RAILS
SEAT POST
CANNONDALE C3, ALLOY, 27.2X300MM
REAR SHOCK
N/A
 
Scudo
Önceliğiniz konfor ise Cannondale, performans ise Cube. İlk yol bisitiniz olacaksa ben Cannondale'i öneririm.
 
  • Beğen
Tepkiler: Umut Y.
Evet ilk yol bisikletimi alıcam.Cube de bana uygun kadro 53 var Cannondale de 54 mevcut acaba 53 bana küçük gelebilir mi?Boyum 1.77 bacak içi 77 cm
 
@Murat B.

@Gökhan Toros
Evet aslında ben de merak ettim konfor da Cannondale yi ön plana çıkaran özellik ne mesela yada performans da Cube neden daha üstün?Şimdiden ilginize çok teşekkürler arkadaşlar
 
İkisi de kadro ve maşa yapısı olarak aynıdır donanımda cube bir adım daha önde 1-2 parça farkı ile fiyatları arası çok uçuk değilse cube tercih edin.
 
Her iki bisiklet markası da kaliteli kadrolar üretiyor,ben alacak olsam hiç düşünmeden Cube alırdım..
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Cömez
@Berke1903

Sadece üst boruya bakarak aynı olmadıklarını görüyorum :)
 
Cannondale bence.
Nikon bence. ( canon değil )
BMW bence. ( mercedes değil )

Bu derece üst seviye markalarda sebebi açıklamak için
teknik şeyler saymak çok kolay değil.
Varsa o teknik detayları da normal kullanıcının hissetmesi zor.

Size hissettirdikleri önemli.
Fırsat varsa ikisini de deneyin.

Biri size göz kırpacak ve "beni al" diye fısıldayacaktır zaten.
Şimdiden hayırlı olsun.
 
Cube ağır basmaya başladı açıkcası.Kabloların gizli olması çok güzel bir özellik.Fiyatları tam açıklanmadı ama benim düşüncem 3 bin ile 4 bin arasında olur gibi geliyor...
 
benimde fikrim cube yonunde kadrodaki fren kablo delikleri vs goze hos geliyor
gordugum kadari ile full 105 set var

fiyatlari nasil acaba 2sinin?
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Cömez
Ben Cad 8 derim , kadro boyu top tube olur ancak standover yüksekliği sınrda(bacak içini doğru ölçtünüzse) seleden inip ayakta durursanız ayakkabı+kal yüksekliğiyele üst boru bacak aranıza değer ya da çok az mesafe kalır.Canlı olarak deneyin var ise.Seçimde üst boru uzunluğu ve uzanım mesafesi ergonomi açısından daha önemli(duayen arkadaşlar bunu öneriyor).Kadro açıları birbirinden az da olsa farklı,cad8 cube oranla daha performans odaklı(murat tersini yazmış.seat tube açıları head tube uzunluğu, whwellebase uzunlukları farklı)
 
  • Beğen
Tepkiler: Umut Y.
amatör-hobi bisikletçisi olarak ben ilk kadronun bana göz kırpıp kırmadığına bakıyorum şahsen :) ama bu iki kadronun da rengini beğenmedim :D

http://cdn1.coresites.mpora.com/rcuk/wp-content/uploads/2012/10/IMG_3962.jpg
http://planetarycycles.com/images/library/zoom/ra85c_bbq_cndale_13_z.jpg
http://www.pedalroom.com/p/769co-my-cannondale-caad8-6735_2.jpg


heleki şunları gördükten sonra, renk seçeneklerine tekrar göz atmanızı öneririm.
ayrıca cube, "bence" daha cazip. soner beyin yaptığı açıklamaya dayanarak :) bence
 
  • Beğen
Tepkiler: Çağlayan
@Gökhan Toros

Cube'un geometrisi biraz daha agresif; mesela alın borusu daha kısa. Ayrıca jantları daha iyi, ve birkaç yüz gram daha hafif. Cannondale'in ise hem geometrisi biraz daha rahat, hem de sele ve zincir çataları yolun bozukluklarında esneyecek şekilde tasarlanmış.

@özcan yılmaz

Head Tube (alın borusu) açısı ve wheelbase (tekerlekler arası mesafe) bakımından Caad8 daha agresif gözüküyor olabilir. Ancak bu daha çok viraj performansını etkiler, neticede Cannondale bir Amerikan şirketi ve adamların ülkelerinde her seviyede 100'lerce criterium yarışı yapılıyor. Yarım derecelik seat tube açısının farkedilir bir etkisi olacağını sanmıyorum (öyleyse de Cube bu yönden de daha agresif). Alın borusu, stack ve orta göbek yüksekliğine göre bakarsanız Cube daha agresif.
 
Boy 1.79-Bacak içi uzunluğu-82 cm, 54 kadro kullanmaktayım, ölçülerimiz birbirine oldukça yakın, tavsiyem medium kadro yani çoğu modelde bu 54 cm (oturma borusu; seat tube; c-t), bazılarında 53 tür. 53-55 arası düşünün sadece. Üst boru uzunluğunun da 55 i geçmesini tavsiye etmem. İlerde yarış durumu varsa, 52 cm lik medium-small da olabilir tek yapamaız gereken biraz daha uzun bir gidon boğazı almak ve seleyi daha yukarıya çıkarmak.
 
  • Beğen
Tepkiler: Umut Y.
Bin tlden bugün tam anlamı ile profosyonel olan türkiye şartlarında 35 bin tl na kadar bisikletler mevcut. Doğru olan Bisikleti cebinizdeki paraya göre seçmekten ziyade ihtiyacınıza göre seçmektir. Sıfırdan yeni başlayan bir insan cebinde 5-10 bin bütçesi olsada bin- bin beşyüz tl na bisiklet alması ve diğer ekipmanlarını tamamlaması kondüsyon ve bilgisi arttıkça mevcut bisiklette komponentleri arttırarak en sonunda kullanıcının kendisi için en ideal kadroyu seçmesi en doğru olandır. Bilmediğiniz her ne olursa olsun çok fazla sermaye bağlamayınız!!
 
İkimizde bu 2 bisikletin renk seçeneklerinde diğer renkleri beğenmişiz.Ben açıkcası siyah ve kırmızı kombinasyonu bana çok sıradan geliyor.Tamam cube mavi beyaz bu da sıradan ama cannondale turkuaz hiç görmedim yol yarış bisikletinde @Serkan Mıstınoğlu
 
Geri