Haluk Eke
Daimi Üye
- Kayıt
- 19 Şubat 2014
- Mesaj
- 338
- Tepki
- 1.300
- Yaş
- 74
- Şehir
- Muğla/Datça
- İsim
- Haluk Eke
- Başlangıç
- 1956—57
- Bisiklet
- Specialized
@kafnun, göbek yataklarında boşluk olup olmadığını kontrol ettiniz mi? Tekeri janttan veya janta yakın tellerden tutup sağa sola oynatıp boşluk olup olmadığına bakın. Daha sonra tekeri çıkarıp mili elinizle kontrol edin, boşluk var mı?
Bu arada mildeki kontra somunların gevşek olmaması gerekiyor tabi.
Disk frenin akort ayarı ile bir ilgisi yoktur. Akort bozuk olsa bile rotor göbeğe bağlı olduğu için etkilenmez. Sadece mil, yatak oynamaları etken olur. Tabi bu arada fren kaliperinin kadroya bağlantısının sıkı ve oynamaz olduğunu varsayıyorum bu arada. Eğer sarsıntı ile bağlantı vidaları gevşiyorsa (örn. yalama vida veya yuva) önce onların onarılması gerekir.
Bu arada mildeki kontra somunların gevşek olmaması gerekiyor tabi.
Disk frenin akort ayarı ile bir ilgisi yoktur. Akort bozuk olsa bile rotor göbeğe bağlı olduğu için etkilenmez. Sadece mil, yatak oynamaları etken olur. Tabi bu arada fren kaliperinin kadroya bağlantısının sıkı ve oynamaz olduğunu varsayıyorum bu arada. Eğer sarsıntı ile bağlantı vidaları gevşiyorsa (örn. yalama vida veya yuva) önce onların onarılması gerekir.