anzolot
Forum Demirbaşı
- Kayıt
- 24 Mayıs 2016
- Mesaj
- 514
- Tepki
- 1.295
- Yaş
- 48
- Şehir
- istanbul
- İsim
- murat yücedemir
- Başlangıç
- 1983—84
- Bisiklet
- Trek
- Bisiklet türü
- Şehir - Tur
Ben yandım siz de yanmayın..
Aliexpress üzerinden hem kendime hem çevremde üyeliği olmayan arkadaşlarıma bugüne kadar yüzlerce alışveriş gerçekleştirdim. Çoğu geldi bazısı da gelmedi, gelmeyen ürünler için -open dispute bölümü var kullananlar biliyor, kargom gelmedi diyerek bildirimde bulunuyorsunuz karşı tarafta size ya parayı iade ediyor ya da bir şekilde anlaşma yoluna gidiyor, benimde sorunum burada başlıyor..
A3 seviyesinde kullanıcıyım yani derecem iyi, bisiklet için 5 ay önce ayrı ayrı 8 satıcıdan çeşitli malzemeler sipariş ettim teslim süresi 28 ile 60 gün arasındaydı, hiç biri gelmedi. Nasıl olsa gelir diyerek her seferinde iyi niyetli davranıp ek süreyi ben talep ettim neredeyse üzerinden 150 gün geçmesine rağmen gelen giden bir şey olmayınca -open dispute açarak ürünlerimin gelmediğini paramın iade edilmesini istedim, sonuç ne oldu peki?
Aliexpress kullanıcı adım ve şifremle girdiğimde hiç bir işlem yapamadığımı gördüm, satıcılarla iletişime geçemedim, siparişlerin hiç biri için -kargom gelmedi, diyerek sorun bildiremedim. Aliexpress 8 siparişe open dispute açtığım için benim hesabımı kapatmış!
Kredi kartımdan parası çekilen siparişlerin her biri süresi doldukça tek tek gözlerimin önünde satıcıya aktarılıyor, Aliexpress'in konuyla ilgili cevabı şu -bilmem kaç numaralı siparişiniz için size aracı olduk, siz aracılığımız sonucunda teklifimizi kabul etmediniz hesabınızı bu nedenle kapattık!!! Aracı oldukları teklifte şu 20$'lık siparişim elime geçmiyor Aliexpress bana 0 $ iade talep ediyor. Kargo numarasından takip yapılamıyor, elime ürün geçmiyor, ürün elime geçene kadar bundan satıcı sorumlu diyorum kabul etmiyorlar, kargo numarası fake diyorum görünen bir şey yok diyorum posta ofisine sorun diyorlar, ne çin sitesinde ne türkiye sitesinde takibi yapılamıyor dedim ve artık hiç bir maile de 3 haftadır cevap alamıyorum..
Başka bir arkadaşın deneyimi de şu şekilde: Siparişini veriyor, siparişin kargoya verildiğine dair Aliexpress'e kargo takip nosu giriliyor, tabi bekleyişin sonu hayal kırıklığı gelen giden bir şey yok. Söylediğine göre sipariş sonrası karşı taraf paketi kargoya verdiği zaman konşimentoyu alıyor fotosunu çekip alıcıya gönderiyor, kargonuz yola çıktı diyor ve ardından satıcı -kargo iptal, diyerek gönderimden vazgeçiyor, daha sonra siz kargom gelmedi deseniz de satıcı olan kişi resmini çektiği konşimentoyu Aliexpress yetkilisiyle delil olarak paylaşıyor ve satıcıyı haklı bularak sizin kredi kartınızdan parayı çatıır çatır alıyorlar..
Aman dikkat edin diyorum..
Aliexpress üzerinden hem kendime hem çevremde üyeliği olmayan arkadaşlarıma bugüne kadar yüzlerce alışveriş gerçekleştirdim. Çoğu geldi bazısı da gelmedi, gelmeyen ürünler için -open dispute bölümü var kullananlar biliyor, kargom gelmedi diyerek bildirimde bulunuyorsunuz karşı tarafta size ya parayı iade ediyor ya da bir şekilde anlaşma yoluna gidiyor, benimde sorunum burada başlıyor..
A3 seviyesinde kullanıcıyım yani derecem iyi, bisiklet için 5 ay önce ayrı ayrı 8 satıcıdan çeşitli malzemeler sipariş ettim teslim süresi 28 ile 60 gün arasındaydı, hiç biri gelmedi. Nasıl olsa gelir diyerek her seferinde iyi niyetli davranıp ek süreyi ben talep ettim neredeyse üzerinden 150 gün geçmesine rağmen gelen giden bir şey olmayınca -open dispute açarak ürünlerimin gelmediğini paramın iade edilmesini istedim, sonuç ne oldu peki?
Aliexpress kullanıcı adım ve şifremle girdiğimde hiç bir işlem yapamadığımı gördüm, satıcılarla iletişime geçemedim, siparişlerin hiç biri için -kargom gelmedi, diyerek sorun bildiremedim. Aliexpress 8 siparişe open dispute açtığım için benim hesabımı kapatmış!
Kredi kartımdan parası çekilen siparişlerin her biri süresi doldukça tek tek gözlerimin önünde satıcıya aktarılıyor, Aliexpress'in konuyla ilgili cevabı şu -bilmem kaç numaralı siparişiniz için size aracı olduk, siz aracılığımız sonucunda teklifimizi kabul etmediniz hesabınızı bu nedenle kapattık!!! Aracı oldukları teklifte şu 20$'lık siparişim elime geçmiyor Aliexpress bana 0 $ iade talep ediyor. Kargo numarasından takip yapılamıyor, elime ürün geçmiyor, ürün elime geçene kadar bundan satıcı sorumlu diyorum kabul etmiyorlar, kargo numarası fake diyorum görünen bir şey yok diyorum posta ofisine sorun diyorlar, ne çin sitesinde ne türkiye sitesinde takibi yapılamıyor dedim ve artık hiç bir maile de 3 haftadır cevap alamıyorum..
Başka bir arkadaşın deneyimi de şu şekilde: Siparişini veriyor, siparişin kargoya verildiğine dair Aliexpress'e kargo takip nosu giriliyor, tabi bekleyişin sonu hayal kırıklığı gelen giden bir şey yok. Söylediğine göre sipariş sonrası karşı taraf paketi kargoya verdiği zaman konşimentoyu alıyor fotosunu çekip alıcıya gönderiyor, kargonuz yola çıktı diyor ve ardından satıcı -kargo iptal, diyerek gönderimden vazgeçiyor, daha sonra siz kargom gelmedi deseniz de satıcı olan kişi resmini çektiği konşimentoyu Aliexpress yetkilisiyle delil olarak paylaşıyor ve satıcıyı haklı bularak sizin kredi kartınızdan parayı çatıır çatır alıyorlar..
Aman dikkat edin diyorum..