formda çogu zaman kadromu neyle?nasıl? boyayayım hangi sprey boyayı önerirsiniz gibi konular ele alınıyor. şimdi size kadro veya başka bir meteryali boyamanın uç noktalarını anlatmak isterim: öncelikle klasik astarlama: su zımparassıyla 2400 zımpara sellozik astar tekrar 2400 zımpara safasını bitirdikten sonra))): 27 derece sabit sıcaklıkta(ve tozssuz havalandırmalı ortamda) meteryali(biz buna kadro diyelim) kadroyu sabunlu su ile yıkamalısınız yıkama bitip bir bezle kuruladıktan sonra kadroyu mumlu bezle güzelce silmeniz göremediğimiz zerreciklerin alınmasına yardımcı olaçaktır: işte bu noktada işe air brush dahil oluyor(kısaca püskürtme kalemi ve fırcası)airbrush havanın boyayı üflemesiyle ilgili bir sistemdir ve bu kalemlerle 0.5 inceliğinde cizgiler dahi atabilirsiniz(normal bi sprey boyanın sıcratmasının 150 katı daha ince kısaca) ben genelikle ve air burush uygulaması yapan diğer arkadaşlar geniş ve oval yüzeyleri severim(örnek motorsiklet benzin deposu) konu bisiklet kadrosu olunca (sonucta ince ve alimünyum borulardan bahsediyoruz)işin sanatsal gösteri yanı biraz kısıtlanıyor. ama yinede bir kaç deneme yaptım ve sonuçlar iyiydi. kısaca boyama olayına son noktayı airbrush koyar daha ötesi ve iyisi şimdilik yok resimlerdeki bazı örnekler güzel bu konuda sorulan soruları cevaplamaktan memnun olurum. iyi forumlar(link)
(link)
(link)