Acİl Yardim Hİdrolİk Dİsk Fren Hakkinda

beykan

Forum Demirbaşı
Kayıt
3 Temmuz 2006
Mesaj
457
Tepki
103
Şehir
BURSA
ARKA lastigim patladı cıkardım yaptım lastigi yerine takmaya çalışıyorum takılmıyor balatalar arasındaki mesafe kapanmış kendiliginden nasıl oldu bu anlamıorum
kabloları kontrol ediorum bişey bulamıourm yardım edin lutfen...
 
Scudo

Serkan Taşdelen

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2006
Mesaj
2.661
Tepki
4.867
Şehir
Türkiye
Sanırım lastik yok iken bi şekilde kollar sıkılmış. Nasıl onarılacağı hakkında bir bilgim yok. Bilen arkadaşlar mutlaka yardımcı olacaktır.

Sevgiler...
 

Sinto

Forum Bağımlısı
Kayıt
28 Temmuz 2006
Mesaj
2.696
Tepki
2.128
düz tornavida ile balataların arasına sokup baskı yaparsanız o aralık açılır
 
  • Beğen
Tepkiler: beykan

beykan

Forum Demirbaşı
Kayıt
3 Temmuz 2006
Mesaj
457
Tepki
103
Şehir
BURSA
@sinto

söyledigin gibi yapıp araya bıcak sokup arayı actım ama
freni sıkınca gene kapanıp kalıo ne yapıcam:(
 

Gökhan Seda

Daimi Üye
Kayıt
4 Mart 2007
Mesaj
286
Tepki
126
Şehir
Antalya
Bisiklet
Trek
Dostum düz tornavidayı sokup ayırdıktan sonra lastiği yerleştir, onu ayıran bir yay mekanizması var,onda bi sorun olmadığı müddetçe ayrık kalcaktır o zaten;) Ama ayırdıktan sonra lastiği ve ondan sonra frene bas;)
 
  • Beğen
Tepkiler: beykan
Yukarı Alt