@cahitakin güzel bir yazı, tandem sürüşler için 26 jant uygun. Konfor ve kararlılık açısından 28 jant fakat çok çok uzun turlar yedek parça sıkıntısı olabilir deniyor. Fakat hala anlamadığım noktalar var. Mesela sürüş performansı açısından aynı sürüş hızına erişmek aynı kadansta için 26 jantta daha yüksek vites kullanmak gerekiyor. Veya tam tersi 28 jantta daha küçük viteste gitmek gerekiyor. Pekala tamam 28 jant daha kararlı bir sürüş getiriyor ama teknik olarak konforu hesaba katmazsak hangisi daha iyidir.
Schwalbe balloon tyres diye bir konsept lastik türü var ve patenti kendisine ait.
Bu lastik aynı zamanda amortisör gibi konforu arttırıyormuş.
Bu lastik türünü destekleyen jantları seçmek lazım. 26-27.5-28 ?.
Ben henüz incelemedim.
Kafa kağıdında yazan yaşım 46 ama kendimi max. 21 yaşında hissediyorum. Binaaleyh klüp üyesi yaşlı abi ve amcalara üzülerek belirtmem gerekir ki bu klüpteki üyeliğimden affımı reca ediyorum.