Scudo Sports

4000 liraya yol bisikleti

Scudo
@Fatih EZEN

Yürür merak etmeyin.
@gökhantoros un da dediği gibi önce güzel bir jant seti alın bisiklete

gidip rs11 falan almayın.

fulcrum5 alın, fulcrum3 alın, token alın vb güzel bir karbon kadroya güzel bi jant seti yakışır.
 
Herkese çok tesekkur ediyorum.kafamda şekillendi nasil birşey almam gerektiği. Zaten birkaç ay sonra alıcam .arastirmak için vaktim var hala.hem belki euro dolar kurlarida düşer.herkese bol pedallar arkadaşlar :)
 
@mehmetakbas
Hem karbon hem 5800 105 set hem de 3750 lira demin linkini verdiğim ilan... Beklerseniz hata edersiniz kolay gelsin.
 
@Berke K.

Dediğin kusura bakma ama komik.1.90 boyundayım 100 kiloyum Sedona'nın 621 modelini kullanıyorum 1 milimetre esnemiyor.(ayı gibi abanıyorum) Hatta bisiklet o kadar sert ki yolda rahatsız edecek derecede 25c lastik aldım 28c almayı planlıyorum .
 
Şu jant konusunda esneklik olayını bir ben anlayamıyorum sanırım.Bir tek akıcılığını anlayabiliyorum setlerin.
 
@Mert-Demir

O ekipmanı kullanırken anlamanız oldukça zor. Özellikle öyle yılda 20-30 bin kilometre binmiyorsanız çok çok zor.
Fakat alt seviye bir jant setinden, daha iyi bir sete geçtiğiniz zaman aradaki farkı görebiliyorsunuz. %15 üzeri eğimlerde, pedala bastığınız enerjinin daha iyi aktarıldığı hissediliyor.

Shimano R550 jantlardan Shimano 6700 Ultegra jantlara geçince gördüm.
Token C22A'dan C28A jantlara geçince de gördüm.
C28A'dan karbon 40mm jant setine geçince gördüm.
Ultegra 6600SL aynakoldan 6800 aynakola geçince gördüm.
Shimano'nun giriş seviyesi ayakkabısından karbon tabanlı ayakkabısına geçince de gördüm. Gerçi plastik tabanın esnediğini çok rahat görebiliyordum. Bunun için değiştirmeme gerek kalmadı. %20'li eğimlerde ayakkabıdan ses bile geliyordu...

O bir milim bile esnemiyor dediğiniz kadroları değiştirdiğiniz zaman anlıyorsunuz aslında ne kadar esnediklerini. Sadece şu an daha iyisi ile karşılaştıramadığınız için farkında değilsiniz.
 
@Gökhan Toros

Öncelikle o ekipman derken ne kastettiğinizi anlamadım. Benim kullandığım kadroyu specialized allez ile karşılaştırdım kilometrelerce kullandım. Alü kadro esniyorsa hepsi markadan bağımsız olarak esniyor ki bunu ben algılayamıyorum. Jant konusunda jantın esnemesi bana garip geliyor velev ki jant esniyor zaten ses yapacaktır sürekli akord bozulur bence .Verdiğiniz jant örneklerinde göbekler farklı teller farklı çemberler farklı aralarındaki farklar anlaşılabilir birinin diğerinden daha akıcı olduğunuzu anlıyabilirsiniz.Örneğin; ben campagnolo zonda alınca eski jantlarımla farkı anladım.Fakat bu durum diğer jantların esnediğini göstermez. Eğer benim bisikletim esniyorsa bile beni rahatsız etmiyor ve performansımı etkilemiyor.Karbon kadro ile karşılaştırmak yanlış olur diye düşünüyorum çünkü kadrolar arasında ciddi ağırlık farkı var karbonun daha çok gücümüzü hissetiriyor olması normal.Ayakkabı konusu hakkında en ufak fikrim yok.Bu arada cevabınız için teşekkür ederim
 
@Umut Tekin

Umut Bey,

bisiklet benim :) hala satışta / neden sattığımıda yazdım bisikletten anlayan biriymişsiniz REFERANS için teşekkür ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Umut Tekin
yeni konu açmak istemedim , konuyu açan arkadaşla hemen hemen aynı durumda olduğumdan yeni konu açma gereği duymadım, kendimi bildim bileli bisiklet binerim ilk bisikletim yol bisikletiydi bundan 15-20 sene önce sonra hep dağ bisikleti oldu, "Scott 2016 Speedster 10" almayı düşünüyorum ancak beni düşündüren nokta lastik 86kg geliyorum çok lastik patlatırmıyım üzerindeki lastik sizce nasıl? veya bu bisiklete önerebileceğiniz bir lastik varmıdır. (çünki yol bisikletini bırakma nedenimçok lastik patlatıyordum veya balon yapma sorunuydu zamanında) şimdiden teşekkür ederim..
 
@hasan akgül
Aynı kilodayız. Bir buçuk yıldır yol bisikleti kullanıyorum(23C lastik) 1 kez lastik patlattım. Doğru basınçta kullanınca lastik sorun olmaz.
 
  • Beğen
Tepkiler: hasan akgül
Geri