Arena
Aktif Üye
- Kayıt
- 29 Eylül 2016
- Mesaj
- 130
- Tepki
- 214
- Yaş
- 48
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- Ahmet
- Başlangıç
- 1988—89
- Bisiklet
- Specialized
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Selamlar,
Arkadaşlar mevcutta 48/36/26 aynakol (ve 11-32 9'lu ruble) kullanıyorum.
İkili aynakol değerlendiriyorum. Örneğin 36/26 'ya geçersem hızım düşmüyor mu? Bunu 9 yerine 10 veya 11' li ruble koyarak mı telafi ediyoruz? Fakat işin bu kısmında da kafama yatmayan bir olay var.
Belki soru saçma gelebilir, fakat işin mantığını çözmek için bu şekilde soruyorum. Rubleleri inceleyince, neredeyse tümünde en büyük vites 11 diş. Bu durumda 36/26 aynakola geçersem, 48/36/26 ile yaptığım hıza çıkamayacağım öyle değil mi?
Bir soru daha, yüksek hıza çıkamayacağım gibi görünüyor, ancak 9'lu ruble yerine 10'lu rubleye geçince (11-32'den 11-42'ye) yokuş çıkarken çok büyük bir avantaj elde edeceğim öyle mi?
ağırlık, basitlik gibi detaylara girmeyin lütfen.
Arkadaşlar mevcutta 48/36/26 aynakol (ve 11-32 9'lu ruble) kullanıyorum.
İkili aynakol değerlendiriyorum. Örneğin 36/26 'ya geçersem hızım düşmüyor mu? Bunu 9 yerine 10 veya 11' li ruble koyarak mı telafi ediyoruz? Fakat işin bu kısmında da kafama yatmayan bir olay var.
Belki soru saçma gelebilir, fakat işin mantığını çözmek için bu şekilde soruyorum. Rubleleri inceleyince, neredeyse tümünde en büyük vites 11 diş. Bu durumda 36/26 aynakola geçersem, 48/36/26 ile yaptığım hıza çıkamayacağım öyle değil mi?
Bir soru daha, yüksek hıza çıkamayacağım gibi görünüyor, ancak 9'lu ruble yerine 10'lu rubleye geçince (11-32'den 11-42'ye) yokuş çıkarken çok büyük bir avantaj elde edeceğim öyle mi?
ağırlık, basitlik gibi detaylara girmeyin lütfen.