Scudo Sports

28x38x48 aynakol yerine 22x32x42

Abilerim verdiğiniz cevap için çok teşekkür ederim sağolun🙏 152094037_max.jpg böyle bi motor taktırsam nasıl olur bilen abilerim bi yardımcı olur mu acaba ???152094037_max.jpg
 
Scudo
28 x 38 x 48 aynakoldan 22 x 32 x 42 Acera 7 ve 8 vites uyumlu aynakola yeni geçiş yaptım. 14-28T'den 14-34T megarange ile geçiş yaparak kombinasyon yaptım. Üstüne zincirde shimano şu an. Hız çok farkediyor yani kötü anlamda düştü ama bana yetiyor şimdilik fakat önemli konu yokuşlar felaket çıkılıyor eskiye göre muazzam bir fark oluşuyor. Olabilecek tüm yokuşlarda denedim hepsini bisikletten inmeden çıkabiliyorum.

Acera diyorum bu arada Altus olanı almayın Hyperdrive yazan olacak çünkü Altus olanın yani FC-M311 göbek 7 vitese uymuyor bilgilerinize orta göbekte değişmesi lazım. Boş yere masraf yapmayın ama aslında aynı paraya geliyor çünkü Acera 900 ₺. Altus 650 ₺. Göbekte 250 olsa kafa kafaya gelir fakat Hyperdrive yine daha mantıklı çünkü dişliler aşındığı zaman değişebiliyor öyle bir avantajı var şaka maka 1000 ₺ la bi aynakol paranın geldiği nokta :)

Yokuşu sadece tabi bunlar etkilemiyor. Kondisyon + Bisikletin Ağırlığı ve Kullanılan lastik türünü de bu yukarıda 3 üne eklemek lazım.
 
...Acera diyorum bu arada Altus olanı almayın Hyperdrive yazan olacak çünkü Altus olanın yani FC-M311 göbek 7 vitese uymuyor bilgilerinize orta göbekte değişmesi lazım...

FC-M311'in göbek değişikliği gerektirmesinin nedeni ne?

FC-M311 modeli 7 ve 8 vitese uyumlu, FC-M311-8 modeli 8 vitese uyumlu.
FC-M311 ve FC-M311-8 modellerinin her ikisi de kare mil göbeğe uyumlu, dolayısıyla 7 vitesli bisikletlerin neredeyse tamamında bulunan kare mil göbeğe takılır.

(link)
(link)
(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: Harnapazade
FC-M311'in göbek değişikliği gerektirmesinin nedeni ne?

FC-M311 modeli 7 ve 8 vitese uyumlu, FC-M311-8 modeli 8 vitese uyumlu.
FC-M311 ve FC-M311-8 modellerinin her ikisi de kare mil göbeğe uyumlu, dolayısıyla 7 vitesli bisikletlerin neredeyse tamamında bulunan kare mil göbeğe takılır.
İlginç evet benim bisikletçim takamadık dedi göbek uymadı diye o yüzden gözümün önünde birlikte denedik hatta ama olmadı gördüm kendim de o yüzden Hyperdrive olanı verdi.
 
İlginç evet benim bisikletçim takamadık dedi göbek uymadı diye o yüzden gözümün önünde birlikte denedik hatta ama olmadı gördüm kendim de o yüzden Hyperdrive olanı verdi.

Altus'larda da zaten Hyperdrive logosu var. Size verilen aynakolu merak ettim, bir fotoğrafı makbule geçerdi.
 
Evet, en azından gerçekten Acera takmışlar. Tek fark kapağı ve kolu olduğundan şart değilmiş ama olsun.
Yine gidecem orta aktarıcı tam olmadı 4-5 gün sonra gel ayar yapıcam dedi üste geçerken sıkıntı yokta 2 den 1 e geçerken sorun olabiliyor bazen atmıyor. SPX100 aldım 3 ay önce daha yeni başladım. Dağlık bir yerde oturuyorum o yüzden yokuş önemliydi bu 3 parça değişikliği baya işimi gördü :)
 
Yine gidecem orta aktarıcı tam olmadı 4-5 gün sonra gel ayar yapıcam dedi üste geçerken sıkıntı yokta 2 den 1 e geçerken sorun olabiliyor bazen atmıyor. SPX100 aldım 3 ay önce daha yeni başladım. Dağlık bir yerde oturuyorum o yüzden yokuş önemliydi bu 3 parça değişikliği baya işimi gördü :)

onun modeli ne? bazı modeller sadece 48 ya da sadece 42'ye göre olabiliyor.
 
Neden Claris? Hem sadece 3x8 uyumlu, hem 50T aynakol için.

Üzerinde bu vardı ben de bilmiyorum. Arka aktarıcı, vites kolları, göbekler ve orta aktarıcıyla oynamadan sadece Ruble zincir ve aynakol değiştirdim çünkü komple vites sistemi çok pahalı. 24 vitese 2750 ₺. 27 vitese 4250 ₺. 30 vitese 5300 ₺ dediler. Üstelik değiştirsen bile yokuşta fark pek yok 9 viteste 36 lı var ruble onda farkederdi ama değmez. Hız farkederdi ama 11 li olacağı için ve daha fazla vites seçeneği var ama hızla işim yok.
 
Geri