Scudo Sports

28 ekime kim hazır

(link)

gidiş yolu..

aşağıda dönüş yolu..


(link)

kurallar............................

kesin liste

1- kudret
2- murat
3- ogün
4- doğaç
5- barış
6- bahtiyar
7- erkan

yukardaki ekip elemanları gerek ferdi gerekse grup olarak bi arada bulunmuş ve çalışmışlardır tempolar hemen hemen pek fazla birbirinden kopuk olmasada gecikme payları 10 dakika ile sınırlıdır tabi bu gecikme uzun etaplarda olmaktadır bu da pek fazla önemsenecek bi durum değildir....bıçkıdere olsun mollafenari olsun ve diğer polinez etaplarda yukardaki dostlar birbirleri ile pedallamış ve birbirlerini sahada çözmüşlerdir bu nedenle yukardaki ekibe gelecek pedalşörlerin ....

1- en az 6 ay zamana karşı 100 artı etaplarda çalışmış olmaları kesin gereklidir..
2- 18 yaş altı ekibe kabul edilmeyecektir....
3- herhangi bi hastalığı olanların bizleri önceden haber etmeleri mecburidir..doğacak olumsuz olaylardan ekip sorumlu değildir, kalp yetmezliği olanlar artı kalp ritm bozukluğu olanlar yüksek tansiyonu olanların katılması kesinlikle yasaktır...


anadolu performansın çizgisi az mola ve zamana karşı limitleri kontrol ederek sürat yapmaktır pedalşörlerin hepsi tecrübelidir kopmalar olduğu vakit lastik patlamalarında herkez tekdir bu ekip kendi başına her işi halledecek yetenek ve tecrübeye sahiptir..
 
Scudo
saysürün kurucusu rampacıyım demiş vay anasını valla rampanın hasosu kartepede o rampaya ulaşması için önce güneyden tepecek 101 km sonra 18 km rampa çıkacak bu iş o kadar zordurki düz yolda gitmeye benzemez herkez başına ne geleceğini bilmediği için dalarsa 101 km ye sonrada karşısına dikilirse 18 km rampa işin zorluğunu orda anlar ..evet bu etabın tavşanlı yolunu tersten aldım aytek ben volki ile 2200 rakım toplandı bu kartepeden çok daha zordur bu dabıl tavşanlı olayını yapabiliriz ama güzergah tamamıyle değişecek o vakit ..tabi başka bi tarihte olur dabıl tavşanlı güzergah gene tavşanlıdan girilecek ve direk şelale son durak olacak aynı yer tersten alınacak yani tavşanlı örencik köyünde eğim tam 25 dir arkadaşlar tabi dönüşte...sakın karıştırmayın bu turda yok öyle bi durum tavşanlının tersi adamı tersine çevirmekte..
 
c.tesi akşamı avrupa yakasında akraba düğünü var.. güzel bir kaçış planı ile ortamdan uzayacağım.. yakalanırsak bırakmazlar bizi vallahi, gece oralarda kalırız.. yanarız.. :D
 
@Barış Güney

uzamaz isen barış, iznik gölün 660 rakımdan enfes görüntüsünü kaçırırsın ..erken yatma durumu olacak ct ben 23.00 de yatarım
 
bu turu kaçırmıyacağım.. her türlü kaçış planı hazır.. :)
 
(link)(link)

gidiş yolu..

aşağıda dönüş yolu..


(link)

kurallar............................

kesin liste

1- kudret
2- murat
3- ogün
4- doğaç
5- barış
6- bahtiyar
7- erkan

yukardaki ekip elemanları gerek ferdi gerekse grup olarak bi arada bulunmuş ve çalışmışlardır tempolar hemen hemen pek fazla birbirinden kopuk olmasada gecikme payları 10 dakika ile sınırlıdır tabi bu gecikme uzun etaplarda olmaktadır bu da pek fazla önemsenecek bi durum değildir....bıçkıdere olsun mollafenari olsun ve diğer polinez etaplarda yukardaki dostlar birbirleri ile pedallamış ve birbirlerini sahada çözmüşlerdir bu nedenle yukardaki ekibe gelecek pedalşörlerin ....

1- en az 6 ay zamana karşı 100 artı etaplarda çalışmış olmaları kesin gereklidir..
2- 18 yaş altı ekibe kabul edilmeyecektir....
3- herhangi bi hastalığı olanların bizleri önceden haber etmeleri mecburidir..doğacak olumsuz olaylardan ekip sorumlu değildir, kalp yetmezliği olanlar artı kalp ritm bozukluğu olanlar yüksek tansiyonu olanların katılması kesinlikle yasaktır...


anadolu performansın çizgisi az mola ve zamana karşı limitleri kontrol ederek sürat yapmaktır pedalşörlerin hepsi tecrübelidir kopmalar olduğu vakit lastik patlamalarında herkez tekdir bu ekip kendi başına her işi halledecek yetenek ve tecrübeye sahiptir..
 
krokimi çizdim yanıma alıcağım kudret abi herşey hazır
 
@bahtiyar közen

bahtiyar tavşanlıdan sonra 34 km boyunca pedal basmayı düşünüyorum kopmalar olacak yalnız şelale de durarak ekip toplanacak aynı göçbeylide durma yaptığımız gibi burada 60 km ye yakın sadece gidiş, zati bıçkıderen hazırız...şelaleye çabuk varırız yalnız ogün ilk başlangıçta bostancıdan tempo verebilir ogün yolu bilmiyor ama bize iyi tempo verecek geçen pazar gibi zati haldır haldır basmanın anlamı yok araya 45 dakika girmekte bu 45 dakika feribotta geçeceğinden vücud zati soğuyacak sistem ilk 44 km de ogüne uymaca sonra feribot 45 dakika sonra topçular 800 metre birlikte ve sağdan dalış tavşanlı 34 km boyunca durmaca yok şelaleye ilk varan beklesin, ekip orda kesin toplanacak ,arkada kimseyi bırakmayacağız herkezin hızlı basacağından eminim yalnız bu 34 km in ilk 24 km sinde rampalar olacak 10-19 eğimler ......
 
Rüzgar21 km/h KD21 km/h KD27 km/h KD19 km/h DKD


rüzgar sabah saatlerinde 10 km sonra artacak 21 km en yüksek 27 km akşama doğru ,,,,,,,kuzey doğu,,,,,tavşanlı rampalarında rüzgar arkada olacak bu bakımdan 19 eğimleri kolay alacağız.....ama boyalıcadaki rampalarda önden vuracak ,,,,,,marmaranın güney sahiline vardığımızda sağ yandan vuracak ,,,eskihisar dönüşü direk eskihisar kavşağına tırmanacağız bu yolun 4 km si rampa , gidişte eskihisar kavşağına gideceğiz ve orda tabela var sağdan gireceğiz feribot tabelası....dönüşte gebzeden pendiğe fazla kavşak girişi yok az , pendik sahilden devam ederiz bunun nedeni dönüşte yorgun olacağız ve pendik istikametten fazla kavşak var ideal tepe sapağına kadar evet pendik sahilden bostancı...
 
tempocu ogün ise ona uyarız kudret abi ekipçe turu bitiririz
 
@bahtiyar közen

sadece gidişte olacak ilk 44 km geçen pazar mollafenaride öyle yaptık bu pazarda aynısı olacak......o tempo verdiği
için aydosta çok beklememize rağmen ,dönüşte sahile indiğimizde sona doğru bastım bu önemli tempoya ayarı dengeleyecek tek kişi ogündür .....bu turda baştan tempolara ayar kesin çekilecek,sondan patlamayalım ...biz eurosporttaki ballı adamlar gibi değiliz babamda gider 100 kişinin arasında rüzgar yemeden gelsinlerde bizim işi yapsınlar bozuk yollarda bir avuç adamın 200 km ye eşdeğer yolu zamana karşı alması, bu iş daha zordur...
 


saat 08.00 bostancı..

gidiş yolu,,

(link)


aşağıda dönüş yolu..


(link)

kurallar............................

kesin liste

1- kudret
2- murat
3- ogün
4- doğaç
5- barış
6- bahtiyar
7- erkan

yukardaki ekip elemanları gerek ferdi gerekse grup olarak bi arada bulunmuş ve çalışmışlardır tempolar hemen hemen pek fazla birbirinden kopuk olmasada gecikme payları 10 dakika ile sınırlıdır tabi bu gecikme uzun etaplarda olmaktadır bu da pek fazla önemsenecek bi durum değildir....bıçkıdere olsun mollafenari olsun ve diğer polinez etaplarda yukardaki dostlar birbirleri ile pedallamış ve birbirlerini sahada çözmüşlerdir bu nedenle yukardaki ekibe gelecek pedalşörlerin ....

1- en az 6 ay zamana karşı 100 artı etaplarda çalışmış olmaları kesin gereklidir..
2- 18 yaş altı ekibe kabul edilmeyecektir....
3- herhangi bi hastalığı olanların bizleri önceden haber etmeleri mecburidir..doğacak olumsuz olaylardan ekip sorumlu değildir, kalp yetmezliği olanlar artı kalp ritm bozukluğu olanlar yüksek tansiyonu olanların katılması kesinlikle yasaktır...


anadolu performansın çizgisi az mola ve zamana karşı limitleri kontrol ederek sürat yapmaktır pedalşörlerin hepsi tecrübelidir kopmalar olduğu vakit lastik patlamalarında herkez tekdir bu ekip kendi başına her işi halledecek yetenek ve tecrübeye sahiptir..

Rüzgar
21 km/h KD
21 km/h KD27 km/h KD19 km/h DKD
ısı 25 derece....



 
açıkçası,kartepe antremanının en iyi güzergahı bura ,neden ,çünki 1100 rakım tavşanlı yolu ve boyalıca yolu 1000 rakım toplam 2100 rakım kartepe 1300 rakım otelin ora 18 km rampa sonunda tabi ama kartepede rampalar 9 eğimi geçmez iken burda tavşanlıda 19 eğimler olacak ve 1100 rakımlarda he babam göğe doğru çıkacağız..yüksek yerlerde antreman yapmak bence daha yararlı şimdi anadolu yaka çömez bu konuda avrupa yakada ,anadolu yakada 1100 rakımlar yok aydos bile 550 rakımda bitiyor...
 
akılma bi anım geldi ,,dünya şampiyonu adını unuttum şimdi, caddebostanda mazgala girince adam düştü,ve turu en sonda bitirdi gözlerime inanamadım onu sonuncu görünce ve üstelik gruptan çok sonra geldi cumhurbaşkanlığı turu idi...bizim bu caddebostan asfaltı adamlara 3 sınıf gelir tabi,eurosporttta ben daha çok yollara bakarım öyle yollarda kanalizasyon kapaklarını göremezsiniz bulgaristana kadar avrupa komple bisiklet yolları ile kaplı iken bizim kapıkulede hikaye çünki bu ülkede bisiklete binen yok..ve de bize madalya vermesi lazım avrupa bisiklet federasyonu kelle koltukta gidiyoruz dünyanın en kötü yollarında
 
harbiden doğru diyorsun gözümüzü yoldan ayıramıyoruz her an bir çukur çıkar diye araba vapurunda bile bisiklete 5 tl alınıyorsa gerisini sen düşün biz adam olamayız
 
  • Beğen
Tepkiler: Barış Güney
evet sevgili pedalşör dostlarım.. yarın akşam düğüne gidiyorum.. eğer kaçamazsam ortamdan avrupa yakasında kaldım demektir.. :( eğer 08:01 de bostancı da yoksam bensiz devam edin, malesef ben kaçamadım demektir.. :( ( işin kötüsü hanımı kandıramıyorum, bakacağız duruma artık)
 
@Barış Güney

barış zati akşam düğünü demek geç kalmak demek yatma saatine , erkende ayrılman zati ayıp olur,hanım ne derse doğrudur tavşanlı kaçmıyor ama düğün kaçar sen kendini kasma şimdi murat artı doğaç ben bahtiyar erkan ogün işi bitiririz.....ekim ayında bir ağır tur diyorum ama geriye sadece kartepe kalıyor.................... bu kartepe olayına soyunacağım öyle gözüküyor ekim ayı içinde, bu tavşanlı olayı antreman nezdinde olacak hiç belli olmaz basacağım 7 ekimde kartepeye erkan galba gelir..
 
7-ekim neden önemli...........
30 eylülde tavşanlı rotasında ilk 34 km durma olmayacağından ve 1100 rakım alınacağından ,akabinde boyalıcadan 30 km boyunca 1000 rakım toplanacağından kartepeye yaklaştığımızın delili olmakta
sıcağı sıcağına 7 ekim ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,1300 rakım ,,,,,,,,,,,,,,,,,,bu tavşanlı-boyalıca hattı kimin kartepeyi başarabileceğini bence gösterecek,,,,tabi zamana karşı bi olay olacak ...........................
mollafenari gibi olmayacak yani ilk 34 km de durma yok aynen ekip ile bıçkıderede yaptığımız prosedür..........
tekrar söylüyorum herkez ayarına kontrol çeksin ilk 34 de bu 34 düz yol değil ve boyalıcaya güç kalmalı ,,,,ayrıca son gebze -bostancıya da güç kalmalı turun sonuna doğru atak yapan kartepeyi başarır dostlar benden söylemesi...
 
kartepe olayına yeni bisikletim gelince değerlendirmeye alırım anca.. bu arada pazar günü aman temponuzu iyi ayarlayın özellikle dönüşde.. sonra ağrı çekersiniz 1 hafta.. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: bahtiyar közen
Geri