Scudo Sports

2014 sirrus comp disk

Kayıt
5 Mayıs 2014
Mesaj
22
Tepki
18
Şehir
istanbul
Bisiklet
Specialized
Herkese merhaba 1 hafta önce aldıgım sscd [emoji3] 2 gün kullanabildim henüz müsait olamadıgım için 52 km yaptım. Aslında niyetim 2013 sse almaktı (disc frenden dolayı) ama 2013 modelini bulamadım ya da bulmak için cok ugrasmadım [emoji3] 2014 modelinde de disc fren yoktu (disk frene takmıştım bi kere) [emoji1] biraz da gaza gelerek mağazada mevcut olan ve arkadaslarım da tavsiye ettiği bu comp disk modelini aldım :) yorumlarınızı beklıyorum.

http://img.tapatalk.com/d/14/06/18/e6u7ehe8.jpg

http://img.tapatalk.com/d/14/06/18/na7y7ugy.jpg

http://img.tapatalk.com/d/14/06/18/zesugeny.jpg

http://img.tapatalk.com/d/14/06/18/adujydyv.jpg

Fotograflar biraz amatörce oldu idare edin :)

Xperia Z1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Scudo
@Serkan HODANCI
teşekkür ederim :) kaba tabiriyle bisiklet olayına yeni ilgi duymaya başladım :) henüz uçuramıyorum :)

Xperia Z1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: SerkanH
2013 sse disc modeli benimki..yol bisikletine geçmeyi düşünüyorum ilerde..muhtemelen senin de öyle olur..hayırlı olsun..
 
hayırlı olsun güle güle kullanın. Sele yüksekliği böyle mi kalacak ? Biraz alçak gibi geldi de.
 
@Hasan SAYLIK
teşekkür ederim. kadro boyu L. aldıgım yerdeki katalogdan beden ölçülerine de baktık boyum 1.78 comp disc modeli için tavsiye edilen 1.73 ve sonrası (üst sınırı hatırlamıyorum) için L. selenin bu haliyle seleye oturup ayaklarımı yere uzattıgımda ayak uçlarım ayakkabının burun kısmı kırıldığı yerden zemine temas ediyor :D ayrıca bazı yöntemler vardı onu uyguladık :) üst kadro borusunu bacaklarımızın arasına aldığımızda iki bacagımızın birleştiği yerden 2-3 parmak asagıdaysa bu kadro boyu İdeal olduğu söyleniyor. nitekim öyle de oldu.
Ben de seleyi alçak buldum ilk başta M kadro boyunu düşündüm ama o da omuz ve kolları seleye oturduğum zaman sıkıştırdı L kadro boyunda ise daha konforlu bi sürüş oldu.
Seleyi bundan daha fazla yükselttiğimde yere basamıcak gibi hissediyorum sanırım benim bacak boyumla ilgili bi problemim var :D

Xperia Z1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
@kivanc okay

Bir aya kalmaz havalanırsınız. İlginizin alakanızın ışığı hiç sönmesin..
 
Specialized markası yeter be :) kazasız belasız sürüşler dilerim bisiklet bisiklet değil canavar :)
 
@Serkan HODANCI
teşekkür ederim :)

Xperia Z1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
@Tunakan Önen
teşekkür ederim. çevremde specialized kullanan çoktu çok estetik bi duruşu var aynı zamanda sağlam olduğunu da duyunca tercihim specialized oldu :)

Xperia Z1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: Tunakan Önen
@bkaan
teşekkür ederim. olabilir tabi neden olmasın :) ama ilk önce bunu bi halledeyim bi bisiklet üzerinde hakimiyet kurayım :) su an o bana hakim durumda :)

Xperia Z1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
kilitli pedal kullanmanı tavsiye ederim..çok daha keyifli olacaktır
 
  • Beğen
Tepkiler: kıvanç okay
@bkaan
Kilit pedal şimdilik beni biraz korkutuyor açıkcası :) normal giderken bile bazı yerlerde ayağımı ani yere koyma refleksi gösterirken kilit pedalla nasıl yaparım bilemiyorum ama ilerde biraz daha alıştıdıgımda kilit pedala geçiş kaçınılmaz olacaktır :)

Xperia Z1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: bkaan
Bisikletiniz hayırlı olsun. Sele yüksekliği konusunda bence arkadaşlar haklı. Çok alçak kullanıyorsunuz gibi görünüyor. Sele üzerinde otururken ayakların dengeyi sağlayacak kadar yere değmesi normal değildir. Dururken, seleden üst borunun üzerine inersiniz ve yere öyle basarsınız. Boylarımız aynı. Ben 54 cm yol bisikleti kullanıyorum. Sizin bisikletinizin geometrisine baktığımda seat tube uzunluğu 51 cm. Benim kullandığım kadroda bu mesafe 3 cm daha uzun olmasına rağmen, sele borusu da belki 10-12 cm daha yukarıda duruyor.

Şu anda düz pedal kullandığınızdan sele ayarını ona göre tarif edeyim. Bisikletinizin gidonunun yan tarafına bir bez parçası koyun ve bu noktadan duvara yaslayın. Bisiklet sürerken kullandığınız ayakkabıları ve tayt kullanıyorsanız taytınızı giyin. Frenleri sıkarak seleye oturun. Pedala topuğunuzla basarak en alt noktaya getirin. Burada bacağınız tamamen dümdüz olmalı. Dizleriniz kırılmayacak kadar yüksek, topuğunuzdan rahatça destek alabileceğiniz kadar alçak noktayı bulmalısınız. Bu ayarı doğru yaptıktan sonra, pedala ayağınızın "top" denilen kısmı ile basmalısınız. Bu bölge parmakların ayak tabanına bağlandığı yer ile ayak çukurunun bittiği yer arasındaki etli bölümdür. Yürürken ayak bu noktada kıvrım oluşturur. Yeni bisikletinizle bol pedallar ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: kıvanç okay
@Berk Karaca
tavsiyeniz için teşekkür ederim aksam eve gidince anlattığınız şekilde ayarlamaları yapıcam..

Xperia Z1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oooff off... Almak isteyipte alamadığım bisiklet işte bu!! Ne mutlu bir tanesine sahipsin artık :)) Kazasız pedalla, incitme bu kuzuyu ;))
 
@Emre Kılıç
teşekkür ederim :) daha iyileri sizin olur inş.

Xperia Z1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: Emre Kılıç
Mükemmel bir bisiklet almışsın gule gule kullan.
 
Geri