Scudo Sports

2010 Geotech Elektrikli Bisikletler Geldi...

Delta

Forum Demirbaşı
Kayıt
12 Mayıs 2010
Mesaj
463
Tepki
596
Şehir
İstanbul
İsim
Delta
Bisiklet
Geotech
2 Farklı renk ve kadro seçeneği ile 2010 model
''Geotech Elektrikli Bisikletler'' Şubelerimizde...

GEOTECH MERCUR ELEKTRİKLİ ERKEK BİSİKLETİ 2010 36V

http://i218.photobucket.com/albums/cc25/zoeturkey/elektrikmavi.jpg

KULLANICI TIPI : MTB, YOL
KADRO : GEOTECH ULTRA HAFİF ALUMINYUM
ÖN AMORTİSÖR : ZOOM AMORTİSÖR SİSTEMİ
ARKA AKTARICI : SHIMANO
VİTES KOLLARI : SHIMANO REVO SHIFT
RUBLE : SHIMANO MFTZ21
AYNAKOL : ALLOY
ORTA GÖBEK : RULMAN SİSTEM
FREN ÖN / ARKA : PROMAX V BRAKE
FREN KOLLARI : PROMAX V BRAKE
ARKA GÖBEK : 36V 10AH 250 W MOTOR
ÖN GÖBEK : SHIMANO NEXUS DİNAMO SİSTEMİ
GİDON : ALLOY
BOYUN : AYARLANABİLİR ZOOM
SELE : JELLİ AMORTİSÖR SİSTEM SELE
SELE BORUSU : ALLOY
SELE KELEPÇESİ : ALLOY
JANT : V ÇİFT KAT JANT
LASTİK : CST 26X1.75
JANT EBATI : 26"
VİTES SAYISI : 7
MATERYAL : Alu
AĞIRLIK : 19 KG (BATARYA ÇIKARTILDIĞINDA BİSİKLET 14 KG OLUYOR)

DİGER : ÇİFT TARAFLI ORTA SEHPA ÖN ARKA FAR SİSTEMİ HAFİF ÇAMURLUK SİSTEMİ JELLİ ÖZEL ELCİK

1,199.00 Euro


GEOTECH MERCURY ELEKTRİKLİ UNISIZE BİSİKLET 2010 36V

http://i218.photobucket.com/albums/cc25/zoeturkey/elektrikbeyaz.jpg

KULLANICI TIPI : MTB, YOL
KADRO : GEOTECH ULTRA HAFİF ALUMINYUM
ÖN AMORTİSÖR : ZOOM AMORTİSÖR SİSTEMİ
ARKA AKTARICI : SHIMANO
VİTES KOLLARI : SHIMANO REVO SHIFT
RUBLE : SHIMANO MFTZ21
AYNAKOL : ALLOY
ORTA GÖBEK : RULMAN SİSTEM
FREN ÖN / ARKA : PROMAX V BRAKE
FREN KOLLARI : PROMAX V BRAKE
ARKA GÖBEK : 36V 10AH 250 W MOTOR
ÖN GÖBEK : SHIMANO NEXUS DİNAMO SİSTEMİ
GİDON : ALLOY
BOYUN : AYARLANABİLİR ZOOM
SELE : JELLİ AMORTİSÖR SİSTEM SELE
SELE BORUSU : ALLOY
SELE KELEPÇESİ : ALLOY
JANT : V ÇİFT KAT JANT
LASTİK : CST 26X1.75
JANT EBATI : 26"
VİTES SAYISI : 7
MATERYAL : Alu
AĞIRLIK : 19 KG (BATARYA ÇIKARTILDIĞINDA BİSİKLET 14 KG OLUYOR)
DİGER : ÇİFT TARAFLI ORTA SEHPA ÖN ARKA FAR SİSTEMİ HAFİF ÇAMURLUK SİSTEMİ JELLİ ÖZEL ELCİK

1,199.00 Euro

GEOTECH MERCURY BİR TEKNOLOJİ HARİKASIDIR.

36 V 10 AH ( DIRECT DRIVE ) GÜCÜNDE BU SAYEDE YOKUŞLARI DA RAHATLIKLA ÇIKABİLİYOR. 26 JANT OLMASI MOTOR GÜCÜNE EK OLARAK %20 DAHA DA GÜÇ KATIYOR

LITHIUM ION BATARYA SAYESİNDE UZUN ÖMÜRLÜ VE ÇABUK ŞARJ OLABİLME

KENDİ KENDİNİ ŞARJ EDEBİLİYOR

2 SAATLİK BİR ŞARJLA 2 AY KULLANILABİLME ÖZELLİĞİNE SAHİP

360 DERECELİK BİR PEDAL DÖNÜŞÜNDEN SONRA MOTOR DEVREYE GİRİYOR

FREN MÜŞÜRLERİNİN OLMASI SAYESİNDE FRENLEME ANINDA MOTORUN DEVREDEN ÇIKMASI SİZE GÜVENLİ SÜRÜŞ SAĞLIYOR

GÜÇLÜ OLMASI HIZI 30-35 KM YE KADAR ÇIKARTABİLİYOR

GÖSTERGE PANELLERİ SAYESİNDE RAHAT VE DOĞRU KULLANIM

3 KADEMELİ GÜÇ VE HIZ SEÇENEĞİNE SAHİP

BATARYA GÖSTERGESİ SAYESİNDE KALAN ENERJİYİ GÖREBİLİRSİNİZ

BATARYASINI ÇIKARARAK KLASİK BİR BİSİKLET GİBİ DE KULLANABİLİRSİNİZ

ÖN NEXUS GÖBEK SAYESİNDE IŞIK SİSTEMİ ENERJİSİNİ ÜRETİYOR

6 YIL KADRO GARANTİSİ

2 YIL DONANIM GARANTİSİ

MERKÜR MODELİ EĞİMLİ YOKUŞLARDA TEST EDİLEREK GEÇER NOT ALMIŞTIR. OTOMATİK ALGILAMA MOTORU SAYESİNDE YOKUŞLARDA KENDİ GÜÇ KADEMESİNİ AYARLAYABİLİYOR

http://i218.photobucket.com/albums/cc25/zoeturkey/04-49.jpg
http://i218.photobucket.com/albums/cc25/zoeturkey/03-54.jpg
http://i218.photobucket.com/albums/cc25/zoeturkey/02-54.jpg
http://i218.photobucket.com/albums/cc25/zoeturkey/01-59.jpg
 
Scudo
Malesef kit olarak elimizde yok.
 
Bisikletlerin yedek bataryası var mı? Ayrıca bir akü ile ortalama kaç km gidiliyor?
 
Yedek bataryası var.

2 saat şarj ediyorsunuz 2 ay gidiyor. Akü kendi kendini sarj ediyor 36 V olduğundan da çok güçlü. Yokuşları rahatlıkla çıkabiliyorsunuz.
 
aat şarz ediyoruz sonra 2 ay durmadan gidiyor mu yani? :):)
2 ay gidiyor derken şarz ediyoruz 59gün hiç binmeyin, 59. gün binerseniz gider ama 60.ne dayanmaz demek mi?

demeye çalıştığım şu rampasız ve olağan koşullarda 2 saatlik bir şarz ile kaç km yok yapıyor?
 
Bildiğim kadarıyla ;

İçerisinde dinamo mevcut.
Sistemin işlevselliğini korumak için biniyor olmakta fayda var.

2 saat şarj edip 2 ay binmezseniz kontrol etmekte fayda var.

Ne kadar gideriz demişsiniz.
2 saatlik doğru bir şarz sonrasında sanırım 2 ay boyunca yol katedersiniz durmamak şartıyla. ;)

30 - 40 km hızlara ulaşabilmekte.
 
açıkçası çok imkan dahilinde gibi gelmedi bana 2 ay gitmesi :) mantıken 30la gitsek 2 saatlik şarj bizi 43.000 km* yol götürür anlamına geliyor.


*(30x24)X60 olarak hesaplanmıştır :)
 
@b-cagri


Tabiki durmadan bisikletin 43.000 km gitmesi mümkün değil. Bisiklet arıza yapabilir. Elektrik aksamı bozulabilir.

Bisiklet için yapılan testlerde 2 saatlik bir sarj ile günlük kullanımda 2 ay gittiği onaylanmış.

2 aydan az da fazla da gidebilir anlamı taşıyor. Bu sürenin uzun olmasının sebebi batarya sistemi ile kendi kendini şarj etme özelliğine sahip. Nedeni budur.
 
Yanlış anlamışsınız sanırım siz bu şarj olayını.
36 volt/10 Ah akü var; 250 wattlık bir de motor mevcut sistemde.
Tam kapasiteyle gitse 1.5 , 2 saat dayanır akü.Sitemi çok zorlamadan gitsenizde 3-5 saat gider o kadar.

Kendi kendini şarj etme mantığı da frenlemeye dayanıyor.DC motorlar aynı zamanda dinamo görevi görebilir.Frenleme esanasında ortaya çıkan enerji aküde depolanıyor yani.

Selamlar.
 
@Turkishflier

Merhaba,

Yanlış anladığımız bir şey yok hocam. Bu işi ilk kez yapmıyoruz. Hem bilgimiz hem de tecrübemiz fena değil.

2 saat sarj et 2 ay gitsin. Bu ürün ilk kez gelmiyor Türkiye'ye. Geçen yılda vardı ve geçen yılki modeli 2 saat sarj ediyordun. 15 gün gidiyordu.

Akünün energi çıkış ve enerji girişi bölümleri var. Arka göbek ürettiği enerjiyi tekrar bataryaya aktarıyor.

Belki bilirsiniz geçen senelerde elle sarj edilerek kullanılan bisiklet farları vardı veya cevrilerek cep telefonu jarj eden aparatlar vardı. Mekanik enerjiyi elektrik enerjisine çeviriyorlardı. Bu sistemde elektrik enerjisi ve mekanik enerji bisikleti harekete geçiriyor daha sonra oluşan enerjiyi bataryaya aktarıyor. Tıpkı arabanın çalışırken aküyü sarj etmesi gibi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Talip Durmuş
Ulaş; beni yanlış anlamanı hiç istemiyorum.

Siz bu işte tecrübelisiniz ama ben de bu işin mühendisliğiyle uğraşıyorum.
Şarj dayanımını günlük olarak değilde saat bazında belirtilse daha anlaşılır olur.Günlük kullanımdan kasıtın ne olduğu belli değil çünkü; günde 15 dakika kullanırsanız evet 2 ay gidebilir.

Burda kasıt sanırım bataryanın 2 ay boyunca şarjını koruyabilmesi.Akülerin bir iç direnci olur normalde; hiç kullanılmasa bile bir süre sonra kendi kendine boşalır.

Yoksa değil 2 ay, 2 gün yani 48 saat boyunca durmadan çalışabileceği kanıtlanırsa söz veriyorum ben 10 tane almaya hazırım.:)

Selamlar, sevgiler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Scott scale
@Turkishflier

Tabiki 24 saat kullanılmıyor. Günlük 2-3 saat kullanarak En az 1 ay en fazla 2.5 ay gittiğini biliyorum. Zamanım olsaydı bunu bir km ve krnometre takarak ıspatlardım. Bu bisikletlerin bir çok kullanıcısı var. Bu güne kadar sadece bir kişi bataryasının 1 hafta gittiğini söyledi. Onun da nedenini bulduk ve nedeni batarya anahtarını hep açık tutmasıydı.

Bu bisikletlerimizi yaklaşık 1 aydır Büyükadada bir çok kişi kullanıyor. Henüz sarjım bitti kısa sürdü diyenini bilmiyorum.

Geçen aylarda bir fuara katıldık ve fuar 5 gün sürdü. O bisiklet fuar süresince yüzlerce kişi tarafından denendi ve test edildi. 5 gün günde yaklaşık 10 saat kullanıldı ve ona rağmen aküsü bitmedi. Elbette aynı kullanımla 1 ay bile gitmez fakat ortada bir gerçek var o da bu bisilketin aküsünün günlük 2-3 saatlik kullanımla 2 ay gittiğidir.

İsterseniz bir tane alın günlük kullanımla 2 ay gitmiyorsa iade edin ben de geri alayım. 10 tane almanıza da gerek kalmaz
 
sürmesi eminim çok zevklidir.yakında almayı düşündüğüm bir alet
 
@ulas

Eğer bu iade konusunda ciddiyseniz bir tane almak isterim,söylediğinze göre 1875 km yol kat etmeliyiz:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Scott scale
2010 Haziran'dan bu yana oldukça zaman geçti. Şimdi çoğu markada beyin, akü veya sigorta tarzı (tam bilmiyorum bunu) bir arıza çıkıyormuş. Özellikle de bisikleti zorlayınca. Mesela 2 kişi binince veya dik yokuşta yüklenirken.

Benim baktığım modellerde 2 kişi binince garanti dışı kalacağını falan yazıyordu. Normaldir, anlıyorum bu durumu. Bu yüzden işin bu kısmını bir geçelim.

Bu konudaki bisikletlerin ise hem tipleri güzel, hem de pedal çevirmeye kalktığınızda diğer scooter tipi bisikletlere göre daha kolay çevrilecekmiş gibi duruyor. Bu nedenle alacak olursam bunlar gibi almak isterim. Ama tek merak ettiğim; bu Geotech modellerinde beyin arızası tarzında şikayetler oluyor mu?
 
kullanan kimse yok galiba.. alan kişide sattı gitti. kullanan birileri olsada anlatsa..
 
  • Beğen
Tepkiler: S26
İstanbul, Acıbadem'in yokuş yollarında normal bisikleti kullanamadığım için bu bisikleti aldım.
Bu bisiklet esas itibarıyla normal pedallı bisiklettir. Asıl olan pedal gücü ile bisikletin gitmesidir. Batarya ve elektrik motoru pedal gücüne ek bir destek sağlamaktadır. Normal bisiklet ile çıkamadığım Acıbadem'in bütün yokuşlarını bu bisiklet ile çıkabiliyorum.Bisikletten çok memnunum. Çok iyi düşünülmüş ve kaliteli bir bisiklet.Teşekkür ederim
 
Geri