Scudo Sports

2009 Merida modelleri

Scudo
bu işler böyle işte hiç sonu gelmez. hep bir ah çekeriz işte..
 
arkdaşlar 2009 lar gelince 2008lere göre fiyatı değişiyomu aynı modeldoki bi bisiklet gene aynı parayamı geliyo fark oluyosa nekadar bi fark oluyo
 
  • Beğen
Tepkiler: Fatih Ertörün
çok hoş bisikletler kullanıcılarına va alacaklarına hayırlı olsun diyelim şimdiden
 
@S.GUCLU

birşey degil...scott limited ten aşagı yanı kalmamış hani:rolleyes:
 
Offf... Çok güzel bisikletler. Paylaşım için teşekkürler.
 
@cagcagim

teşekkürler..gelsinler bakalım..piyasa kızışacak gibi..
 
Gayet güzel bisikletler yapılıyor.Artık toplamaya gerek kalmayacak heralde...
 
@matrixod
aynen öyle...bu şekilde tam donanımlı,pek parça degiştirmeye gerek olmayan bisikletler toplamanın önüne geçer herhalde(modifiyeciler rahat durmaz degiştirirler biryerlerini ama:D )
 
merhabalar ben de şu aralar istanbuldayım..merida düşünüyorum...gerçekten gerek kadro, gerekse diğer ekipmanlar bakımından güzel bisikletler..1,2gün içinde fikrimi oluşturup alıcam inşallah..
 
Fikret abi FS olan Spark a çok benziyor yoksa ben mi yanlış görüyorum acaba? FS olanının kadro ağırlığı hakkında bir bilgin var mı? HT olanını araştırmışsındır çünkü :)
 
@Hasan Çağrı
haklısın hasan benziyor..agırlık konusundada haklısın(ht agırlıgı):D fakat sanayardımcı tam olamıyacam çünkü fs olanı ögrenmedim fakaaaat belki yardımcı olur pedal dahil komple 9 kg den az olacak diye iddia var..niye iddia çünkü sende iyi bilirsinki tartmadan gerçek olmuyor:rolleyes: (zafere taş:D :D :D )
 
@samsung

Valla fiyat uygun olursa bende düşünebilirim o zaman Merida FS kadro bir tane... SÜper olur valla Spark ın yanına yanaşılmıyo çünkü :D
 
Proje ismi Beijing 08 olan bisiklet Merida’nın yeni çift süspansiyonlu karbon modeli. Markanın belirttiğine göre kadro ağırlığı 1.9 kilonun altında.

Bisikletin isminden de anlaşılacağı üzere aslında Pekin Olimpiyatları için geliştirilmiş bir model. Ancak Ralph Näf ve Jose Herminda Eylül’ün ilk hafta sonundaki Fort William’daki dünya şampiyonasında bu bisikletle yarışacaklar.

Teknik özelliklere gelince. Kadronun ağırlığının 1.9 kilonun altında olduğunu belirttik, bu ağırlığa DT Swiss tarafından Merida için özel olarak geliştirilmiş ve gidondan kumandaya imkân tanıyan bir havalı amortisör de dahil. Donanımda da hafif parçaların seçilmesi sonucunda bisikletin toplam ağırlığı 100mm’lik ön amortisör ve disk frenler ile birlikte – Merida’nın yalancısıyız – 9 kilonun altında olacakmış.

Bütün bunlara ek olarak kadro tasarımında esnemezlik/ağırlık (STW = Stiffness to weight) oranında bayağı gelişme sağlanmış. Bunda Merida’nın kadrosunun basın bildirisinde açıklanmayan bazı özellikleri de etkili olmuş.

Kadronun kinematiği Ralph Näf ile birlikte çalışılarak ve dolayısıyla yarış kullanımı hedef gözetilerek geliştirilmiş. 95mm mesâfeye sahip arka süspansiyonun oranı nispeten düşük 1:2 şeklinde seçildiği için kullanılacak hava basıncı da aynı oranda düşük kalmış (2–5 bar).

Kaynak: Merida basın bildirisi
 
Geri