Scudo Sports

2 aylık bisiklette paslanma

bu kesinlikle normal değil.. satın aldığınız dükkanı boşverin, direkt markanın kendisiyle iletişim kurun, alt tarafı 2 tane jant gönderecekler uzatmazlar herhalde :naslyany:
 
Scudo
@kokomarmaris

Sürekli söylediğiniz durumun olmadığı aşikar dediğim üzere 1 kere yağmurda kullandım ve hep evin içinde tutuyorum arıyacağım hakkımı Teşekkür ederim
 
@Türka¥

Sedonaya direk telefonla mı ulaşayım diyorsunuz aracı varken buna gerek varmı ki sonuçta evet onlar görüşücek ben onlar kadar etkili olabilirmiyim bilmiyorum aldığım yerde olumsuz sonuçlanması sonrasında iletişime geçsem daha etkili olmaz mı
 
@mertt01 O paslanma normal değil...Bu şekilde pasın oluşabilmesi için deniz kenarında oturuyor olman lazım ve bisikletin sürekli dışarıda durması lazım...Ki tel kaplamaları engeller...Kesinlikle direkt Aslı bisiklet ile iletişime geçin...
 
@Anonim

Yarın sabahtan ilk işim aldığım yer ile görüşmek aldığım yer çok yakınımda olduğundan işlemi buradan yürütürsem güzel olur buradan bir yaptırım olmaz ise sizin ve diğer arkadaşlarında dediği gibi aslı bisiklet ile iletişim kuracağım çok teşekkürler bu arada evim denize biraz uzak bahçelievlerdeyim istanbul :)
 
Ben sedona 711 almistim 2012 de bendede aynisi oldu. Arka dislilerdede paslanma oldu onuda bir kontrol edermisiniz? Pas olarak vir ilerleme olmadi. Bende uclari degilde tellerin birbirine degen capraz sekilde duran kisimlari paslandi. 2012 den bu yana ayni sekilde duruyor herhangi vir sikinti yasatmadi. Cokda onemsemiyorum. Telleri degistirme niyetim var cok bisey degiller. Hakkinizi arayin bencede umarim lehinize sonuclanir. Takipteyiz ;)
 
İlk aldığım Sedona dağ bisikletin gidonunun renginde açılma olmuştu, Aslı bisiklete email atmıştım fotoları, kısa sürede geri dönüp aldığınız yere götürüp değiştirebilirsiniz demişlerdi. Aldığım yere götürdüm, gidon, gidon boğazı, sele borusu komple yenisiyle değiştirmişlerdi. Yani Aslı bisikletin yaklaşımı bu şekildeydi, hala aynı anlayışı koruyorlardır tahmin ediyorum
 
@ratm

Bu olayı paylaşmanız beni biraz daha umutlandırdı mailimi hemen atıyorum çok teşekkürler :)
 
@mertt01 bazen satıcılar uğraşmak istemiyor, en güzeli direkt markayla iletişim kurmak diye düşünmüştüm ama sen yine bildiğin gibi yap tabi..

birkaç yıl önce istanbuldaki ana bayisinden vanguard tripot almıştım.. birkaç kullanımdan sonra tripotun gönyesinin yamuk olduğunu farkettim, yani sıfır noktasında makina hafif yatık duruyordu.. istanbuldaki satıcıya mail attım, ürünün fotosunu da ekledim ama yapabilecekleri birşey olmadığını söylediler.. ben de markanın avrupa sorumlusunun mail adresini buldum, mail attım, foto da ekledim.. adam istanbuldaki satıcıyı aramış, istanbul da beni aradı tabi, "ne gerek vardı oralara kadar gitmene" diye sitem ettiler hafiften.. "hemen tripotu gönderin değiştirelim" dediler..

bazen böyle aracıları aradan çıkartıp markanın kendisine ulaşmak iyi sonuç verebiliyor ;)
 
Tuzlu suya temas oldumu acaba denize soktunuz mu hiç.
 
@Türka¥

Aslı bisiklete mail attım bende sizin gibi düşünerek ve diğer arkadaşlarında söylemesi üzerine :)
 
Genel olarak paslanmaz metal aksamlara kesinlikle çamaşır suyu tuzruhu vb şeyler sürülmez. İlk başta parlamış gibi gelir fakat kısa süre sonra daha çabuk paslanma ve çürüme başlar. Jantınıza bunun gibi bir madde değmemiş ise böyle bir paslanma üretim hatası olduğunu gösterir. Garanti şartlarını bozmamak için pası sökmeye çalışmamanız daha güvenli olur. Geçmiş olsun.
 
Aslı bisiklete mail attım bir cevap gelmedi bunun üzerine vd40 alıp bi güzel temizledim vd40 hemde paslanmayı geçiktirici özelliği varmış şimdilik bir sorunum kalmadı çıkmayan iyi işlemiş paslar haricinde :)
 
http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/11/6a0284857d5f459452674c55f908454a.jpg

Temiz gözüküyor :) işin gerçeği satış sonrasına bakarak almamıştım. Ürün aldıktan sonra pek sorun yaşamadığımdan böyle bir alışkanlığım yok ama ciddi anlamda bir zayıflık var sanırım. Sonuçta olumlu veya olumsuz bir dönüş yapılmalıydı diye düşünüyorum. Bisikleti alalı 2 ay bile olmamış 28.09.2015 tarihinde almışım. Bisikletten memnunum lakin satış sonrası zayıf buda sanıyorumki marka genelinde böyle. Belkide bütün bisiklet markaları genelinde vardır bilemiyorum ama bu sıkıntıyı ben sedonada yaşadım. Şimdilik sorunumu kendim halletmiş gibi gözüküyorum umarım uzun dönemde bana sorun çıkartmaz.
 
Öncelikle geçmiş olsun. Sıfır üründe bu tarz bi durum müşterinin canını sıkar ve o satıcı kimse iyi halt etmiş.
Bu memleket patagonya değil. sıkılmadan garanti kapsamında değil demiş, ayıp etmiş.

Canını sıkacak bir durum yok Sedona nın sahibi olan Aslı bisiklet her zaman ürünlerinin arkasında ve müşterilerinin yanında olan firmadır.
Kendim 2 defa kendilerine başvurdum ve gereğini hemen yaptılar.

İşi hızlandırm adına bir telefon aç yeterli gelir.
+90 212 527 35 63

@mertt01

WD40 sana olmaz.
o ürün aşındırıcıdır
asıl sıkıntıya ilaç olmaz.
pas olmaması lazımdır.

@mertt01
 
@mert01 Muhtemelen mailin farkında değillerdir, çekinme kesinlikle telefonla ara...Sonuçta para verip bir ürün almışsın ve problemli çıkmış...Kaldı ki Aslı bisiklet ürünlerinin arkasında duran bir firmadır mutlaka bir çözüm bulacaklardır...
WD.40 Hakkında da kısaca bilgi vereyim, WD.40 yani ingilizce açılımı Water Displacement 40 olan bu sprey yapılan formül deneylerinin 40. sında formülü bulunduğu için Water Displacement 40 tan ismini alır...Formülü hala en iyi saklanan ticari sırlardan biridir...
Hem temizleyici hem de yağlayıcıdır, isminden de anlaşıldığı gibi nemden dolayısıyla pastan korur, evet bu konuda senin işini fazlasıyla görür ama sen yine de ara bence ;)
 
1o yılı aşkındır Amatör balıkçı olarak Würt ve WD40 kullanırım asıl amacı asla yağlayıcı değildir.
Nem itici, su uzaklaştırıcıdır.
Pas aşındırıcıdır.
ama sana şu aşamada gitmez.
senin sıkıntını ancak Aslı çözer.
Pas demek o ürün ölüyor demek, sen pası arındırdığın zaman o ürünü kurtarmış sayılmazsın sadece görünümünü kurtarırsın ama asıl sıkıntıyı örtersın yani o ürün 2 ayda pas oluşmaz ( tuzlu suya sokmadınsa )


43072 dosyayı görüntüle
 
Geri