10-12-2006 ender abiyle istanbul bulusması

Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.

hdeveci

Forum Bağımlısı
Kayıt
7 Temmuz 2006
Mesaj
980
Tepki
819
Şehir
YAKACIK/ISTANBUL
ender abimizin istanbulda olmasından dolayı pazar gunu bence ender abimizle birlikte istanbul anadolu yakasında bulusup ve avrupa ,ama hatırladıgım kadarıyla fenerbahcede bır akrabasına gelecektı sanırım,onun icin anadoluda bulusup güzel bir gun gecirelim derim sayın admınıstratorumuz sayın yonetıcılerımız ve sayın moderatorlerın ıstıraklerıyle ve bız formun vazgecılmez userlerıyle bırlıkte ender abımıze hosgeldın ve ne ıyı ettınde geldın derız,evet arkadaslar bu baslık altında onerılerı beklıyoruz herkes katılacak gayrisiz bir istima olmasını rica ediyorum pazar gunu :)
 
Scudo
T

Tuğrul

Misafir
Ender Abileri,cuma günü havaalanında karşılayıp kızıltoprak a götüreceğim.
Cuma günü de program belli olursa ,yolda konuşuruz.
Tabi ki ,bu arada Ender abilerinde pazar günü için müsait olmaları lazım.
 

Ender Alıcıoğlu

Forum Bağımlısı
Kayıt
5 Haziran 2006
Mesaj
2.411
Tepki
3.957
Şehir
Antalya
Herkese merhaba

İnanın yazılarınızı okuyunca içim neşe doldu, kalbim kıpır kıpır oldu. Gözlerimde birazcık nem oldu.
Hepinize çok teşekkür ederim. Hepiniz Müthişsiniz.
Şimdi davetiye ve biletlere bakıyorum . Sizleri de bilgilendireyim

Benim yeğenim Kadıköy Ziverbeyde oturuyor. Kalacağım ev burası.
Antalya' dan 8-12-2006 tarihinde öğlen 13.05 te binip sanıyorum 45 dakika 1 saat içinde istanbula Sabiha Gökçen' e ineceğiz. Dönüşümde biraz daha uzattık.17-12-2006 tarihinde saat 11. 30 da olacak kısmetse.

Geliş nedenlerimden birisi akraba nikahı oda 9 aralık cumartesi günü saat 15.00 te Kadıköy evlendirme dairesindeymiş. Akşamda tabi eğlencesi olur. Bunun haricinde ben sizlere tabiyim.

İnanın sizlerle tanışmak buluşmak benim açımdan çok güzel olacak. İyiki sizleri tanımışım.
Hepinize ayrı ayrı selam , sevgi ve saygılarımı gönderirim.

Hoşçakalın . Görüşmek üzere.
 
T

Tuğrul

Misafir
O zaman Pazar günü bir organizasyon yapılabilir.Şimdi tek sorun,Ender Abi ve Eşine birer bisiklet bulmakta....

Evet yedek bisikleti olanlar ????
 

Ender Alıcıoğlu

Forum Bağımlısı
Kayıt
5 Haziran 2006
Mesaj
2.411
Tepki
3.957
Şehir
Antalya
@Tuğrul

Tuğrul'cum

Hepinize çok teşekkürler. Barbarosa da özel olarak teşekkür ederim. Ben memnuniyetle Barbarosun bisiyi kullanırım. Benim eşim bisiklete tek başına binmeyi bilmiyor. Şimdi bunu okuyunca bida fırça yiyecem ondan.

Eğer Tandem bulma şansımız olursa süper olur çok sevinir . Ben bazen BSD gezilerinde görüyorum. Son mavi bi tane görmüştüm ama nerdedir bilinmez. Kiralayan olsa kiralarız . Ama bulamazsak ben tek gelirim . Ne yapalım.
Burdan arabayla bile gelsek tır gibi tandem zaten sığmaz arabaya

Selamlar saygılar.
Hoşçakalın.
 

Tugfox

Forum Bağımlısı
Kayıt
14 Mart 2006
Mesaj
1.095
Tepki
1.225
Şehir
Goztepe/Istanbul
Ben bogaz ve cevresinde uygun bir gezi planlanmasi fikrini ortaya atiyim zira Ender abi ve esi Antalya'dan geliyorlar ve yasadigimiz sehrin en one cikan yeri de kuskusuz Istanbul Bogazi. Ama tabi pazar gunu Bogaz trafigi de malum.. Her turlu oneriye acik olmakla birlikte bir fikir atiyim dedim ortaya:)
 
T

Tuğrul

Misafir
Arkadaşlar ,bir şeyi atlıyorsunuz.........

Eğer Ender Abi ve eşinin gelmesini istiyorsanız .....Tandem lazım.

Bildiğim kadarı ile tandem Büyük ada da var.

Ya tur planlarını Büyük adaya kaydıracağız,
ya da Tuzla yı düşüneceğiz.Pazar günü hava güzel olacak.Millet yollara dökülür.Boğaz trafiği çok kalabalık olur.
 

Tarık DUMAN

Daimi Üye
Kayıt
19 Haziran 2006
Mesaj
269
Tepki
251
Şehir
İstanbul - Gaziosmanpaşa
@Tuğrul

Tuğrul abi..
ben pazar günü gelemicem pazartesi askere gideceğimden dolayı... eğer mümkün olursa cuma günü bende gelmeyi isterim askere gitmden önce Ender abiyle tanışmayı bende çok istiyorum... Ender abi uçağa biniş ve tahmini iniş detaylarını yazmış.. sizde nasıl gideceğinizi detaylarını söylerseniz bende size eşlik etmek isterim...

sevgiler...

bekle bizi Ender abi... unutamayacağın günler seni bekliyor :)
pazara gelememem çok kötü olacak... :eek: :(
 
  • Beğen
Tepkiler: Ender Alıcıoğlu

Tarık DUMAN

Daimi Üye
Kayıt
19 Haziran 2006
Mesaj
269
Tepki
251
Şehir
İstanbul - Gaziosmanpaşa
@Tuğrul

efet bende Tandemi sadece orada görmüştüm.. büyük ada da izin verirlermi bilmiyorum ama izin verilebilirse tandemi kiralayıp sarıyer hattına sokulabilir... tuğberkin dediği gibi bencede en iyi rota boğaz hattı yani sirkeci-sarıyer ... tüm boğaz olduğu gibi ayaklarınızın altında... ve o seyri uzun bir süre görerek, koklayarak gidiyosunuz.. tabi tandemi dışarı çıkmasına izin vermezlerse büyük ada da iyi bi fikir olabilir...
 
  • Beğen
Tepkiler: Ender Alıcıoğlu

sports-man

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Aralık 2004
Mesaj
3.446
Tepki
3.740
Şehir
Acıbadem/Kadıköy
@Ender Alıcıoğlu

Sevgili Ender abi istanbul'a hoşgeldin;) umarım burda çok keyifli vakit geçirirsin,aramızdan güzel anılarla ayrılırsın...Ben seninle tanışma zevkini tadamayacağım için üzgünüm,geleceğini haber alamadım BSD yi temsilen,Murat
gelecek konuştum...Daha önceden vermiş olduğum sözden dolayı Büyükçekmece'ye arkadaşlarım ile pedal basacağız,başka sefere görüşmek dileklerim ile....sewgiler

" Bol Sporlu ve Pedallı Günler "

Bisikletsevenler Derneği
İst.Anadolu Yakası
Temsilcisi
 
  • Beğen
Tepkiler: Ender Alıcıoğlu
Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
Yukarı Alt