B&W USB-Werk içerisinde 300mAh batarya bulunduruyormuş, en azından güç dalgalanmalarını engeller ama 500mAh çıkış gerçekten az. Hele telefonunuzla rota kaydı yapıyorsanız güç harcaması çok fazla oluyor, bu da süreyi(5-6 saat sürüş) daha da uzatabilir.
Dinamodan USB ile şarjda en kalitelisi bile 500mA üzerine fazla çıkamıyor yani günümüzün yüksek mAh'lı bataryalara sahip modern telefonları için çok düşük kalıyor bu akım değeri. Belki GPS cihazları ya da powerbank(o bile şüpheli) şarj edilebilir. Cycle2charge ise anca 21km/s sabit hızda 1000mA...
Sebebi ne olursa olsun karşıdan fiziksel saldırı olmadıkça, kendini savunma(vay sen bana vurduysan ben de seni döverim değil, engelleme) harici fiziksel müdahale kime karşı yapılırsa yapılsın yanlıştır. Bunun kadını-erkeği, insanı-insan olmayanı olmaz. Bisiklet yolu ulaşım içindir, bisiklet...
Devlet yollarından kastınız nedir? Otoban uzantısı olan çevre yolları gibi ücretsiz olan yolların, devlete ait otobanların da devlet yolu kapsamına girmediğini ve motorsuz tüm taşıtlara yasak unutmayın. Mutlu ve sağlıklı turlar dilerim.
Kızmak değil de bazı konulara açıklık getirmek açısından yazıyorum:
Bu fabrika çıkışı ince akoru yapılmamış veya dış etkilerle akoru bozulmuş her jantta bu sıkıntı olabilir, VSF özelinde bir sorun değil.
Evet servis eksikliği sıkıntı olabilir haklısınız, Shimano firması rakip firma...
@mariokaldato
Strava'nın amacını saptırdılar artık. İnsanları saçma sapan, zararlı bir rekabete sokuyor. Her şeyde olduğu gibi kendini kaptırmazsan sıkıntı yok ama gerçekten insanlar kafayı yediler.
Sıkıntı kaskınızın olmaması değil (kask takmak bisikletliler için kanuni bir zorunluluk değil), kazanın siz emniyet şeridinde giderken olması. Polis rapor düzenlese bile ikinize de belli oranlarda kusur verecektir zira emniyet şeridinde durma ve seyretme kuralları gereği oradan gitmeniz hata...
@Haggard1963
SKS'nin bu modelini uzun süre kullandım hiç bir sıkıntı yaşamadım. Tel desteği yok, bagaja plastik kelepçe ile tutturabilirsiniz, bozuk yollarda sallantıdan tekere sürtebiliyor. Ön çamurluğun arkası biraz kısa kalabiliyor, ek parça takarsanız yağmurda daha rahat edersiniz. Yağmurda...
Bence "ucuza kaçan" imkanı elverdiğinin en iyisini alan(bilindik marka, yerli marka, market bisikleti ne almış olursa olsun farketmez) değil, imkanı olduğu halde işi ucuza kapatmak isteyendir. Adı üstünde ucuz alan değil, ucuza kaçan.
Bu bölümler pek çok kez HİM'e yazıldı ama yılmadan tekrar tekrar yazılmalı diye düşünüyorum. Oralarla ilgili sıkıntı ne kadar çok dile getirilirse belediye o yatırımı o kadar ön sıraya koyacaktır.
Çakal, tilki akıllıdır insana yanaşmaz. Domuz da akıllıdır yiyeceklerinizi çadır içinde, yakınında tutmuyorsanız bu 3 hayvandan da korkmak için bir sebep yok. İnsan kokusu hayvanlar için zaten başlı başına tehlike işareti. Gerekli önlemleri aldığınızda hayvanlardan korkmanız için bir sebep yok...
@Afyon35
Çift taraflıdan kasıt pompanın hem iterken hem çekerken hava basması. Basınç göstergesi olması ve yüksek basınçlara çıkmanın yorucu ama imkansız olmaması gibi faktörler fiyatı artırıyor. Kısacası fiyat, kalite ve fonksiyon ile değişiyor. Bahsettiğiniz türde basit pompalar elbette ucuz.
@Türko
Elinizin tutma çapına göre değişir, yani kişisel bir seçim bu. Üreticinin sayfasında şöyle bir bilgi var.
Large:
Glove Size: 8,5" - 10,5" (XL – XXL)
102 mm Hand Circumference
Small:
Glove Size: 6,5" - 8,5" (XS – L)
92 mm Hand Circumference
@boing
Dikkat "insanları da tanısan seversin aslında"cılar is coming. :hihi: Gelip burda sinir bozucu yorumlarda bulunabilirler, moralinizi bozmayın.
@Gökay Akçay
Güzel çabalarınız için tüm 4 bacaklılar adına teşekkür ederim.
@ByRe4L
Rulmanlı değilse göbek, sadece iç taraf değişimi olmaz. Bilyeli göbeklerde, bilyeleri değiştirebilirsiniz ama ana gövdeyi örüm yapmadan değiştiremezsiniz.
Göbekte zamanla açılma diye bir şey olmaz, montaj sırasında fazla sıkılmış olabilir. Eğer yeni aldıysanız bisikletinizi, yetkili serviste ücretsiz olarak sorununuzu gidermelerini istemelisiniz bence.
@Can007
Pistonları çıkartırsan tekrar yağ doldurman gerekir ki bu durumda zaten akacak yağ boruda durmuyor. Balata takılı değilken fren kolunu pompalarsan piston, sistemdeki yağ ile beraber çıkacaktır. Disk ve etraf batmasın istersen kaliperi kadrodan çıkarıp altında leğenle bunu yapabilirsin.
@Can007
Nasıl kullanıldı bilmiyorum ama 2 yıl çok da fazla değil. Yakın zamanda balata değişimi yaptınız mı? Tekeri sökmeniz gereken bir durum oldu mu?
@serchester
Bunu hız ile söylemek yanlış olur zira vites oranları değişeceğinden aynı hız farklı pedal devri ile sağlanabilir. Eğer saatiniz varsa çok da zor olmaz hesaplamak. Saya saya bir süre sonra hangi tempo ile çevirdiğinizde hangi devirde pedalladığınızı yaklaşık olarak biliyorsunuz zaten.
@Mortevita
Öncelikle sizin de farkında olduğunuz üzere kadro size küçük, diğer ayarları bozmadan size uygun hale getirmeniz çok zor. Selenizin ileri-geri, yukarı-aşağı ayarı ile oynarsanız dizinizde sıkıntı yaşama tehlikesi olacak. Gördüğüm bir şey daha var pedala basış şekliniz de yanlış, tabi...