@Işıklar Gazisi işte ucuz karbonlar titreşimi sönümlemiyor :) pro teamler bile karbon gidon tercih etmiyor en önemli nedenlerinden biri çatlak olsa da göremiyorsunuz çünkü gidon bandının altında kalıyor hiçbir şey hayatınızdan önemli değil gidon ve gidon boğazında alü candır :)
@mfurkan alta kini kullanıyorum yani güzel diyebilirim öyle çok çok harika bir gidon bandı değil ama işini yerine getiriyor fiyat performans ürünü diyebiliriz
o kanallı dokusu güzel ve sarımı kolay
Başımız sağolsun arkadaşlar
Geride kalanlara sabır versin çok çok iyi bir arkadaşımızdı sabah duyunca kulaklarıma inanamadım
Sabahtan beri canyonu aldığında tur atmıştık aklıma geliyor mekanı cennet olsun
arkadaşlar selam bende oakley jawbreaker alma arifesindeyken oakley trillbe modelini buldum
gözlük yeterince hafif burun ve kafa bölgesinde ağrı sızı yapmıyor rüzgarı içeri almıyor
görünüş olarak daha sade olduğu için spora giderken günlükte vs de kullanılabilir spx mağazasında 380 TL gibi bir...
@aytunctarakci görünüşe aldanmayın bence
2,3 kg ağırlığındaki jant emin olun görüntüden çok enerjinizi bitiriyor bir arkadaşınızdan ödünç alıp hafif jant ile denemenizi tavsiye ederim tabi ki sırf ağırlık değil göbekler rulmanlar bunlarda artınız olacak
yine profilli isterseniz nispeten daha...
@idrisarici İdris bey sıra ile denemenize gerek yok iç lastik bez bant falan böyle şeyler olurmu :)
tork anahtarı ve carbon paste başka bir ürün hem sizi hem bisikletinizi tehlikeye atar
@idrisarici tedbirli yaklaşıp az sıkıyorsunuz dur muhtemelen tek ihtiyacınız olan şey tork anahtarı
tork anahtarı ile sıktıktan sonra sele borusunun bittiği yere elektrik bandını bir tur yapıştırın kayma yapacakmı diye kontrol etmiş olursunuz
baya salcano linç i olmuş buralar :D
kimse kadro lara kötü demiyor yol bisikleti denince işin içine estetikte giriyor yeni kadro ya bayıldım ama o tasarım o yazılar 10 dk uğraş ile painte acelece yapılmış gibi :)
yerli malı yurdun malı eyvallah daha özen göstermeliyiz haklısınız ama marka da...
@Gökhan Kuş abi valla bende de aynı durumlar var o yüzden 11-28'den 11-32 ye terfi ettim geçmeden önce sağolsun bir riva turunda arkadaş ile arka jantları değiştik 11-32 nin tadını o zaman aldım
kaldıki prolar bile 11-32 kullanıyor benim gözümde max 11-28 dir ama standartlar artık yıkılıyor...