Aktif olarak arkadaki sürücüyü de uyardığı için diğer ışık sistemlerinden farklı, biz ikinci nesilini kullanıyoruz 4.cü nesilde kendini aşar diye tahmin ediyorum.
Merhaba,
Öncelikle kazanızla ilgili büyük geçmiş olsun diliyorum. Kazada hasar gören yerler göz önüne alınınca hasarın gövdeye pek etkisi olmamış gibi geliyor.ç eğilen gidonuzu mutlaka değiştirin eğer alüminyum ise bir süre sonra kırılabilir. Diğer ses gelen yerler için pedallar, aynakol...
Arka teker daha ince olduğundan daha yüksek lastik basıncıyla kullanmaya dikkat edin. Genelde asfaltta kullanıyorsanız 2 sinide 1.75 yapmanız daha çok sizi rahatlatacaktır. Ben arazide arazi lastiklerini, asfaltta kullanacaksam yol lastiklerini takıyordum. Bu düzende arka lastiğiniz arazide...
Deneyerek alırsanız daha verimli olur. 55 ise kadro ölçünüz bisiklete göre 54 veya 56 kadro ile rahat etmeniz mümkün. Özel yapım değil ise genelde üreticilerde kadro boyları atlayarak gidiyorlar. Üreticilerin sitelerinin çoğunda ölçü tabloları var yardımcı olur size.
Uygular iken bazı şeylere dikkat etmeniz lazım, 80-100 kadans arası çevirmeniz lazım, merak etmeyin yokuşlarda başta aşsanız da daha sonra nabız yerini buluyor. 90 devirde rahatlıkla 24 28 km arası süratlar yapılıyor. Vitesleri mümkün olduğunca uygun kullanmaya çalışın.
Başlangıç olarak, kalp atımını zone 2'de tutarak yavaş sürüşler yapın. Binişleriniz sonrasında yavaş yavaş ortalama hızınızın arttığını göreceksiniz. Daha sonrası için daha bilgili arkadaşlar yazarlar tahminim.
Siz sibop iğnesine bastıramıyorsunuz. Presta ise sibop ucundaki vidayı gevşettikten sonra elinizle çok az hava çıkacak şekilde dokunun. Daha sonrasında pompayı bağladığınızda az bir dirençten sonra şişmeye başladığını göreceksiniz. Otomobil tipi ise sibop, tek uçlu pompa kullanıyor isek pompa...