Guzel hort :D
@specific ve @gurkan a tamamen katiliyorum. Ekleme yapabilecegim nokta; 175mm krankkolu kullanan kolay kolay gorup duyamazsiniz. Cok uzun boylu sporcular (2m) ve cok buyuk kadrolar (60+) icin uygun bir krank uzunlugu. Hatta bu "buyuk" sporcular bile 172.5 kullanir. Kadansin daha...
Her seferinde yine hangi yama attı diye hepsini teker teker dinlemekten bezip yeni iç lastik almıştım :D 10'muş 11 değilmiş :snzdglsn:
Aynı iç lastiğe yama yapma rekorunuz kaç? =D
@emre özbay bey iç lastik yamasında sorun yok. Benim de 11 yamalı bir iç lastiğim vardı, rekor denemesi yapmıştım :ssrtcbya: Arkadaş sıradan bir patlaktan değil, yarıktan bahsettiği ve parça eklemek istediği için şaşırdım. Denesin ben de merak ettim :D
Bilmiyorum ki ben hiç boynuzlu bisiklet kullanmadım zaten :ssrtcbya: Boynuzlu bisikletlerin (ince teker) lastikleri dolma diye biliyordum zaten. Ama öğrendim ki hava basılıyormuş. Teşekkürler :snzdglsn:
Hayatı doruklarda yaşamak isteyenler lastiğin üzerinde yazan değeri ("MAX 120 PSI") basıyor :D Sonra bileklerde uyuşma, sele ağrısı diye konu açılıyor zaten :ssrtcbya: Asfalttaki her bir çakıl tanesini en ince ayrıntısına kadar hissetmek isteyenler için ideal bir değer :ssrtcbya:
Ben de hiç bahsedilmemiş bir noktaya değineyim: Frenleme performansı ya da verimi o_O
Yüklü bisiklet, yüksek eğim, uzun süreli frenleme ihtiyacı. Bu üçü bir araya gelince elbette ısınma kaçınılmaz, fakat bisikletin o anki fren performansı yüz üzerinden kaçtı? Bisiklet tozlu muydu? Pabuçlar ve...
Abdullaj bey, siz nabız aralıklarınızı doğru bir şekilde tespit edin. Bu test sırasında biraz yorulacaksınız. Fakat değecek. :harika: Kısa bir araştırmayla nasıl tespit edildiğini ögrenip kendi nabız değerlerinizi belirleyin. Çünkü bahsettiğiniz değerler tutarsız gibi görünüyor. Önce zone2'nizi...