adaptör gerekiyor fakat takılacak rotorun kadro ve maşanın izin verdiği ölçüde olması gerekiyor genel olarak 180mm xc bir dağ bisikleti için yeterli 203 ölçüde bir fren rotoru kullanılması için daha sağlam bir maşa ve kadro gerekiyor
full süspansiyonlar yapımı hard trail bisikletlere göre zor o yüzden daha pahalı market bisikleti dışında verimli enduro trail ve downhill bisikletleri var olan arkadaşlar var
Maşaların bakımı yağdan ibaret değildir özellikle amortisörün geri tepme için çalışan kısımı (genellikle sağ tarafta bulun üstünde bir ayar ve kilit bölümü olur) sürekli aynı yağ ile çalışmaktan içindeki contaları eskitir maşanın içindeki yağı değiştirmek isterseniz bu sefer yeni yağ eski yağa...
40 26 diş olucağı için düzeltme yaptım
40-26=14
46-11=35
14+35=49
yani maksimumun üstünde kalıyor gene yani hiç bulaşmamak daha iyi yada kaset değişiceği zaman düşünülebilir gibi geldi 11 42 kasete geçildiği zaman 31+14=45 olucak o zaman
bisikleti neredeyse 2 yıl 36 26 dişli oranı ile 2x11 olarak kullandım yeri geldi arka 46 ön 26 dişli oranında kullandım arka aktarıcı herhangi bir sorun çıkarmadı eğer arka kasedi değiştirecek olsam 11 42 geçmeyi düşünebilirim. Ama aklıma takılan soru 2x te 11 42 düşüyor yazmışsınız acaba bu...
xt m8000 11li sistem kullanıyorum 11 46 tekli (34) aynakoldan cues 40 26 aynakol takmayı düşünmeye başladım sonuçta 11 sistem ile uyumlu gözüküyor elimde hazır ön aktarıcı ve vites kolu var acaba 34 dişli bir aynakol yerine daha uygun bir hız ve eğim oranı sağlar mı? aklımda deli sorular