Scudo Sports

Müşkilküşa tarafından yazılan mesajlar

  1. Müşkilküşa

    İşe Bisikletle Gidenler

    Değerli Arkadaşlar, Yorumları takip ettiğim kadarıyla farklı tecrübeler yaşanmış ve kafalar karışık gibi. Mid Drive motorların (veya Mid Motor) teknik özelliklerini, kullanım / uygulama hatalarını, ideal çözümleri ve neredeyse üç yıllık kullanım ve araştırmalarımdan gelen tecrübelerimi...
  2. Müşkilküşa

    Göbekten Vitesliler Y.Y.D.

    Nexus-8 de revoshift vites kolu var ve her vites kademesinde telin hareket boyunu ölçmek gerekir. Alfine-8 de ise tetikli kol var. Mekanizma farklılığından dolayı tel hareket boyu farklı olabilir. Ancak Nexus ile Alfine nin her ikisinde de shift aparatının yapısı ve hareket yolu aynı gibi.
  3. Müşkilküşa

    Göbekten Vitesliler Y.Y.D.

    Alykmslm. "Shimano WB Maintenance Oil 1 lt." bakım yağının yarısını (500cc) paylaşabilirim. 300cc de olabilir. 0532 2945493
  4. Müşkilküşa

    Polis çakarlı arka ışık

    Arkadaşlar ilanlarda flaşörlü sinyal arka lamba var. Link paylaşamıyorum maalesef. Son derece başarılı bir ürün.
  5. Müşkilküşa

    Göbekten Vitesliler Y.Y.D.

    Eğer e-bike çözümünde mid motor kullanılacaksa, arkada tek dişli olması gerekir. Kaset vites (ruble, aktarıcı) kullanılması doğru değildir.
  6. Müşkilküşa

    Göbekten Vitesliler Y.Y.D.

    Shimano Nexus-3 Vites Oranı: % 186 1. vites : 0,733 2. vites : 1,000 3. vites : 1,364 yani; 1. vites : 14T 2. vites : 20T 3. vites : 26T gibi düşünebilirsiniz. E-bisiklete dönüşüm yapacaksanız, göbek vites Mid Drive Motorlarda son derece verimli olur. Ancak Hub motorlu sistemlerde göbek...
  7. Müşkilküşa

    Göbekten Vitesliler Y.Y.D.

    Sturmey Archer-3 vites oranı: %177 Shimano Nexus-3 vites oranı: %186 Shimano Nexus-7 vites oranı: %244 Shimano Nexus-8 vites oranı: %307 Shimano Alfine-8 vites oranı: %307 Shimano Alfine-11 vites oranı: %409
  8. Müşkilküşa

    İyilikten maraz doğdu. Küçük kaza büyük pişmanlık

    Ağustos 2019 da Eyüpsultan merkezinde bulunan döner kavşaktaki o bölgenin durak taksisine ait bir ticari taksinin kırmızı ışık ihlali ile bisikletime çarpması sonucu bileğim kırılmıştı. Olayın sıcaklığıyla muhtelif bölgelerimin aldığı darbeleri travmatik zannetmiştim ama bir ambulans talep...
  9. Müşkilküşa

    İyilikten maraz doğdu. Küçük kaza büyük pişmanlık

    Geçmiş olsun Engin Bey kardeşim. Allah bir daha yaşatmasın. Olayın sıcaklığıyla değerlendirilmemiş ancak öylesine bir kaza sonrası muhakkak polis ve ambulans çağırmak çok önemlidir. Olayın sıcaklığıyla rahatsızlıklar travmatik algılanabiliyor ama durumunuzun en azından ambulansdaki paramedikler...
  10. Müşkilküşa

    Elektrikli bisiklet devri

    "e-ikiteker" ifadesi çok isabetli olmuş. :harika: Mid motor ile olan çözümlerde, sürüş konforu ve estetiğinden hiç bir şekilde uzaklaşmıyorsunuz. Sadece aynakolunuzda tek yaprak olduğundan vites oranı değerleriniz düşebiliyor ancak onu da zaten mid motor telafi ediyor.
  11. Müşkilküşa

    Elektrikli bisiklet devri

    Öncelikle şu hususun iyi anlaşılması gerektiği kanaatindeyim; E-bike dönüşümüne talip olmak, hamama girmek gibidir ve kese at(tır)madan sadece su dökünmek için hamama girmek, hamam sefası olmaz. E-bike dönüşüm donanımlarının (motor, batarya grubu) belli bir ağırlığı vardır. Maalesef...
  12. Müşkilküşa

    Elektrikli bisiklet devri

    Değerli Arkadaşlar, Yorumları takip ettiğim kadarıyla farklı tecrübeler yaşanmış ve kafalar karışık gibi. Mid Drive motorların (veya Mid Motor) teknik özelliklerini, kullanım / uygulama hatalarını, ideal çözümleri ve neredeyse üç yıllık kullanım ve araştırmalarımdan gelen tecrübelerimi...
  13. Müşkilküşa

    Göbekten Vitesliler Y.Y.D.

    @ahsen2 Sizin 3vitesin ratiosu %180. Shimano Nexus 7 ratiosu %244, Shimano Nexus 8 ratiosu %307. 1. Vites 0,527 8. Vites 1,615.
Geri