benim tek hatam tamamen bitirmeden görücüye çıkarmam .Bitmiş halinde bütün mekanizmalar kapatılacak,ayna sinyal disk fren gibi ek donanımlar olacak ayrıca acil durumda frenlerin ikisinede sonuna kadar basınca motor stop edecek yani emniyet sivici olacak.bu söylediklerim şimdi atölyemde yapım...
arkadaşlar ben bir bisiklet tutkunuyum .geçtiğimiz pazar beyşehir gölünün etrafını (180 km) normal bisikletimle dolaştım sporu sevmeseydim motorluyla dolaşırdım ...ayrıca benim motorsikletimde var onu sadece hobi olarak yaptım kendimi geliştirmek için ortaokul yıllarımdan buyana böyle...
videoda gördüğüm 80 cc motor görünüş olarak güzel ama yokuşta çıkmıyor çünkü vites seçeneği yok ayrıca patel çekerken motorun bağlı olduğu dişli ve zincirleride çevirmek zorundasınız sadece yokuşsuz yollarda işe yarayabilir benim motorlu bisiklette indeks dişlisine yani benim tabirimle takviye...
arkadaşlar ben her görüşünüze katılıyorum ben zaten patel çekme hastasıyım beyşehir gölünü (180 km) sade bisikletle tura çıkıyorum kendi gücümle tırmanmayı seviyorum .günlük hayatta normal bisikletime biniyorum geçen sene çıktığım uzun bisiklet turlarında aklıma böyle bir tasarım geldi uğraştım...
arkadaşlar tüm yorumlara teşekkür ederim sorularınızı cevaplayayım ilk olarak evet biraz ağırlık var ama ben yorucu bulmuyorum çünkü kendi gücümle 40 km yol yaptım ikincisi motoru başka bir yere koysaydım bisiklet modunda kullanmak zor olacaktı şimdi gösterge olarak devir saatide taktım marş...
şu en son halinde her şey tam otomatik oldu yorulunca marşa basıyorum devam motoru durduruncada sporuma dvam edebiliyorum ayrıca motorla durmadan 80 km yaptım hiç bir sorun çıkmadı