@emir yakup bulut Yılda bir hortlatalım bari. İki teker model yapmamamın nedenlerinden biri (benim kanım) kullanım zorluğu. Dışarıda kullanım için de Türkiye'de tehlikeli. Yurt dışında bu araçları kullanabilmek için gerekli olan altyapı ve insan zihniyeti oturmuş durumda. Normal kullanımım...
@emir yakup bulut
Normal bisikletlere göre daha zorlayıcı durum benim başıma geldi.Benim üç tekerli yatay bisikletimde %10- %15 bir güç kaybı yaşadık. Nedeni ise gittiğiniz yol doğrultusunda iş yapmaktan ve yatay pozisyondan kaynaklanıyor. Siz pedale güç uyguladığınızda pedal sizi tam ters...
Normal bisikletlere göre daha zorlayıcı durum benim başıma geldi.Benim üç tekerli yatay bisikletimde %10- %15 bir güç kaybı yaşadık. Nedeni ise gittiğiniz yol doğrultusunda iş yapmaktan ve yatay pozisyondan kaynaklanıyor. Siz pedale güç uyguladığınızda pedal sizi tam ters yönde hareketle...
Normal bisikletlere göre daha zorlayıcı durum benim başıma geldi.Benim üç tekerli yatay bisikletimde %10- %15 bir güç kaybı yaşadık. Nedeni ise gittiğiniz yol doğrultusunda iş yapmaktan ve yatay pozisyondan kaynaklanıyor. Siz pedale güç uyguladığınızda pedal sizi tam ters yönde hareketle...
Ellerinize EMEĞİNİZE sağlık çok güzel bir çalışma olmuş. Kafamızda fikir elimizde imkan varsa hiç durmamamız gerekiyor, aslında böyle güzel projelerin ülkemizde hayata geçmesi çok güzel. Yeni çalışmalarınızı dört gözle bekliyorum :)
https://www.bisikletforum.com/showthread.php?t=79402
Bisiklet kadrosunu üretmek basit bir demircide yapılabilecek bir şey değil -eğer baştan sağma istemiyorsanız- öncelikle bisikleti kendinize göre tasarlamanız gerekiyor ölçüleri ne kadar yük bineceği hangi malzemelerin kullanılacağı,kadro sağlamlığı en büyük meselelerden.Ne kadar ağırlığı...
Çok saolun. Bir şeye emek verince o zaman yaptığınızın değerinin anlıyorsun.Bundan dolayı muhteşem bir zevk.Ayrıca hazır bir şablon kullanmıyorsunuz(tasarım özgünlüğü)Herşeyi deneye deneye rayına oturtuyorsunuz