Hakan bey "Araba var, araba var" derken araba sahibi olduğunu değil de, arabadan arabaya fark olduğunu, her arabanın aynı olmadığını söylemeye çalışıyor :)
Bu model yurtdışında 1600 sterlin'e (güncel kur ile 65bin TL), Türkiye'de ise 90bin TL'ye sıfır olarak bulunabiliyor. Üstelik 2014 yılı ürünüymüş, 10 yıl eski bir model yani. İstenen fiyat normal gibi...
Yol göstermeyeyim ama bir fıkra anlatayım:
Temel midesini üşütmüş, kusma-ishal vs. derken hastaneye gitmiş. Hastanede kliniği ararken koridorda gördüğü bir hemşireye sormuş. Hemşire de yanlışlıkla Temel'e psikiyatri kliniğinin olduğu yeri tarif etmiş.
Birkaç gün sonra Temel ve hemşire...
Bisiklet çalıntı olabilir, en önce buna dikkat edin bence. İlanı veren kişinin bisikletle uzaktan-yakından ilgisi olduğunu zannetmiyorum. Bir şekilde eline geçmiş ve ederinin 1/3'ü gibi bir fiyata elden çıkarmaya çalışıyor.
V frenden çekiniyorsanız, en baştan disk fren donanımına sahip bir bisiklet almak daha mantıklı olacaktır. Zira V frenli bir bisikleti daha sonra disk fren sistemine geçirmek çok daha masraflı olur; jant setini de değiştirmeniz gerekecektir.
Çok uzun süre rafta beklemiş ise kullanmanızı tavsiye etmem. DOT sıvılar yapıları gereği ortamdaki nemi absorbe ederler ve bu da zamanla sıvının yapısında bozulmalar meydana getirir (sıvının kaynama noktası düşer).
Aslında bu şekilde kullanmak daha güvenli. Sele borusunun kadroya girdiği alanda, arka kısma binen yük daha fazla. Sele kelepçesini bu şekilde takarak arka tarafa yekpare destek vermiş oluyoruz.
Büyük usta Fatih Terim'in de söylediği gibi: I don't want to see the back. I want to see the front :)
Sele borusu kelepçesini nasıl monte ediyorsunuz? Kelepçenin sıkıştırma mandalı (veya alyanlı vida ise vidası) ön tarafa bakacak şekilde monte edip bir de bu şekilde deneyin bakalım, ses kesilecek mi?
İlk mesajına bakarsanız, herhangi bir soruya cevap olarak değil de, doğrudan "böyle bir iş yapıyorum" gibi bir duyuru şeklinde yazdığını görebilirsiniz.