Bugün bisiklete bakım yaparken fark ettim. Ön vites attırıcı ile zincir 34-25, 34-23, 34-21; 50-11, 50-12, 50-13 viteslerde birbirine değiyor ve bu zinciri bayağı aşındırmış. Diğer vites kombinasyonlarına geçsem zincir çapraz oluyor. Sizce ne yapmalıyım?
@Sabit26 Bu işin ehli olmuş hırsızlar için kilitleri kırmak çok kolay. Evde kalan bir arkadaşına emanet edebilirsin mesela.
Force 540 24 vites; Force 535 ve alt serileri 21 vites :)
@Ahmet Onur Çakmak hepsi kısa boylu zayıf adamlar. Tabi yaşadıkları yerler dağlık. Bu avantajlarına karşılık bir de antrenmanını da yaptın mı kimse tutamaz tabi.
Kazadan sonra IAM Cycling'ten Plucchi ve Tanner; Lampre-Merida'dan Niemiec yarıştan çekildi. Plucchi'nin yokluğu IAM Cycling için büyük kayıp, en güçlü sporcularını kaybettiler.
Tabi bir de Nibali var. Diskalifiye olması gerekiyordu. O ne öyle arkadaş adam resmen anlık doping yapmış :)
Ağırlığını bilmiyorum ama alüminyum olması hafif olduğunu gösterir. Alüminyum dayanıklıdır da.
Dağ bisikletinde hidrolik disk fren en iyisidir. Hem sağlamdır hem de lastik değişiminde hiç sorun çıkarmaz.
Altus akıcıdır seridir işini çok rahat görür. 24 vites olması ve üçlü krank takımı...
@Sabit26 çoğu bisikletin kolaydır. Bir 18-19 anahtar işini görür. Bu arada küçük bir araştırma yaptım. Hızlı trenlerde her türlü bisikletler yasaktır diyor.
@Sabit26 Sana şunu söyleyeyim bütün bu özellikleri kapsayan bir bisiklet yok ama eğer çantana koyup gezdirmek birinci amacınsa katlanabilir bisikletlerler var. 5-10 kmde sıkıntı çıkmaz ama ağırdır yokuşlarda ve uzun yollarda yorar.
Lisede yurtta kaldım. Neredeyse bir tek ben içmiyordum.
Bu iş yurtlarda şöyledir; Alt sınıflar abilerinle kaynaşmak için sigara içer. Onlar abi olur alttan gelenler abileri için sigara içer. İdarede adet yerini bulsun diye aman oğlum yapmayın etmeyin der. Kısır döngü devam eder.
Yani sigara bir...