Scudo Sports

Ercan Bayram tarafından yazılan mesajlar

  1. E

    Sram x9 gripshift plastik sorunu

    Isı ile daralan makaron ürünlerine bir göz atacağım, olmazsa başka bir çözüm ararım 👍
  2. E

    Sram x9 gripshift plastik sorunu

    Selam arkadaşlar Yakında aranıza geri dönüyorum 😁 X9 gripshift döndürülerek vites değiştirilen modelin silikon kısımları erimiş, yenisini nereden bulabiliriz Destek rica ediyorum
  3. E

    Pedala yüklenince gelen çat sesi

    Uzun zamandır foruma girmiyorum atölye ile ilgili bir soru görünce dayanamadım. Aynakol yapraklarını tutan çift taraflı sıkılan vidalardan olabilir. Ama tecrübelerime göre %99 BB (bottom bracket) değişecek, başka çözümü yok :)
  4. E

    Bir Bisikletçi Kızdığında Neler Söyler [Bir Pisikletçi Bedduası]

    Ruzgar hep karsindan essin insallahh... Der bence
  5. E

    Dağ bisikleti deyince aklınıza ilk hangi marka geliyor?

    kona, focus, orbea, marin, santa cruz, yeti, BMC, intense Bir zamanlar getirtilip ortadan kaybolan Amoeba...
  6. E

    Kadro üst borusunda çizik var çatlak olabilir mi?

    Tirnaginiz ile kadroya ayni sertlik ile tik tik tik vurarak oraya dogru yandan yavas yavas elinizi kaydirin eger orada bariz bir ses farki var ise malesef catlaktir. Eger catlak ise guzelce zimparalayip aluminyum dikis attirsaniz iyi olur... iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  7. E

    Seramik ve çelik rulman farkı

    Artık tüm markalar işin boyutunu kullan at malzemelere çevirdiği için 1996-2003 arasındaki kalite ne yazıkki artık yeni ürünlerde yok dönem kullan at donemi satış olsun sirkülasyon olsun... Babannemin arçelik buzdolabı bozulmuyor ama gel gelelim babamların bosh 10 yılını doldurunca iptal...
  8. E

    Günün Sorusu

    Aşırı hava jantın yan bariyerlerine aşırı baskı yapar arazide aşırı havalı kullanırsanız jantın kenarlardan yada tel jant bağlantı noktalarında kılcal çatlamalar olduğunu görebilirsiniz tecrube ile sabittir.
  9. E

    Maşa Gidon bağlantısı eğrildi

    Boğazda hafif gevşeklik yoksa ve furş rulmanlı değil bilyalı ise ve çektirmeyi de birisi guzelce ayarlamadıysa Alttan furş yatağı oynamıştır. Gidon boğazının vidalarını sal, üstten çektirmeden boşluğu al ön freni sıkarak ileri geri bisikleti zorla.. Boşluk yoksa sorun yok boşluk varsa söküp...
  10. E

    Kadroya Neler Yapılabilir?

    Üzülerek söylüyorum ama Bence hiç uğraşma biraz para biriktir bunu da sat bu bisiklete yapacağın herşey ölü yatırım...
  11. E

    Bu da yeni oyuncağım. Colnagodan sonra tekrar MTB... O biiiiir Cannondaleee

    oto boyası ile boyadık. Otomobil astarı attık tek kat. üzerine 2 kat boya attık. üzerine 2 kat vernik attık. imkan varsa fırında sıcakta kurutun. havanın sıcağıyla kuruyunca boya çarpma düşme anında atma yapabiliyor. Saygılar
  12. E

    Bu da yeni oyuncağım. Colnagodan sonra tekrar MTB... O biiiiir Cannondaleee

    videolarda görünen karbon kadronun aynısı Çok istemiştim almayı Hatta bu serinin bitmesine yakın zamanda (yıl sonunda) Delta bisiklet Ulaş abi ile telefonda görüşmüştük. Bir tane kadro vardı elinde vereyim demişti ama nakit durumunu ayarlayamamıştım... Bugüne nasipmiş... Allah Herkesin...
  13. E

    Bu da yeni oyuncağım. Colnagodan sonra tekrar MTB... O biiiiir Cannondaleee

    @Murat Saygin Bana göre avantajı, normal amortisorlerde sağ ve soldaki tüpler ve içerisindeki her iki tarafta bulunan mekanizma ve sistem ayrı bir ağırlık yaratıyor. bunda ise amortisor kısmı orta kısımda olduğu için daha hafif ve stabil. orjinal körüklü olması kirlenmesini engelliyor...
  14. E

    Bu da yeni oyuncağım. Colnagodan sonra tekrar MTB... O biiiiir Cannondaleee

    @ömer karan disc frenli bir bisiklete göre normal bir kilo değil mi? :rolleyes:
  15. E

    Bu da yeni oyuncağım. Colnagodan sonra tekrar MTB... O biiiiir Cannondaleee

    @Serkan Mıstınoğlu Benim yapıp yapabileceğim bu kadar bundan sonrası fazla gelir :) @fatihselim Fatih Selim merhaba, Daha bisikleti sürmek nasip olmadı, 2 gündür dur duraksız yağış var. Şunu söyliyebilirim, hava kartuşlu tam çatalın orta kısmında hava basma yeri mevcut. Rebound speed...
Geri