Scudo Sports

DroidTR tarafından yazılan mesajlar

  1. DroidTR

    Gravel bisiklet sayfası

    Maşa değişimi konusunda ben de AliExpress'den baya bir bakmıştım Goat 1.0 için ama bendeki maşa 28.6mm düz. Birçok gravel bisiklette aşağı doğru genişleyen boğaz var, üzerine birde QR göbek mili olunca seçeneklerim baya azalmıştı.. Şu an upgradeler yapmak yerine bisikleti komple değiştirmeyi...
  2. DroidTR

    Gravel bisiklet sayfası

    Jant/Lastik/Tel ağırlığı hizlanma anında bisikletin geri kalanından cok daha fazla enerji gerektiriyor. Sabit parçalar için gerekli kinetik enerji ihtiyacı formülde tek kalem iken, aynı ağırlığı jant ya da lastiğe eklediğimizde bisikletin 1 yerine 2 farklı enerji ihtiyacı artışı oluyor. Toplam...
  3. DroidTR

    Gravel bisiklet sayfası

  4. DroidTR

    Gravel bisiklet sayfası

    İndirimle beraber 40€ ödedim ama açıkçası gitgeller yaşadım. Yarı fiyatına da güzel çamurluklar varken.. Ancak hızlı şekilde sökülüp takılabilmesi yaşadığım bölgedeki hızlı değişen hava durumları için vazgeçilmez sanırım. Diğer taraftan tek seferlik yatırım. Bisiklet değişimlerinde de...
  5. DroidTR

    Gravel bisiklet sayfası

    Çamurluklar SKS Speedrocker ancak Belçika'da yaşadığımı ve buradan aldığımı belirtmek isterim. Türkiye'de satan var mi araştırmak lazım. Goat 2.0 Gravel bisiklet için ilk göz ağrım idi ama tatil boyunca kaldığım sürede bayilere ne yazık ki ulaşmadı. Şimdiden hayırlı olsun, detaylı resimlerini...
  6. DroidTR

    Gravel bisiklet sayfası

    Estağfurullah, haklı olma ihtimaliniz yüksek. Benim şu ana kadar yaptığım en uzun yolculuklar 2 saat sürdü. Belki daha uzun yolculuklarda problem yaşatacaktır. 54 kadro ve üzeri Goat bulabilsem alacaktım ama uğraşlara rağmen sadece 52 bulabildim ve denemeye karar verdim. Goat 2.0 ile başlayan...
  7. DroidTR

    Gravel bisiklet sayfası

    Boyum 185, bacak ici 90cm ve 52 kadro sahibiyim. Bana kalirsa Corelli'nin 52 kadrosu diger ureticilerden sanki daha buyuk. Eski halinden de acikcasi cok sikayetci degildim, herhangi bir bel/boyun problemi yasamadim, ama bisikletimdeki gidon bogazini (Stem) 17 derecelik ve 130mm olan ile...
  8. DroidTR

    Gravel bisiklet sayfası

    GRX 400 Groupset'in fiyatı 500 EUR ve EUR 8.3 TL iken, Goat 2.0'i veya G2'yi kimse 5500 ya da 6000 TL'den daha ucuza vermez diye düşünüyorum.
  9. DroidTR

    Gravel bisiklet sayfası

    Corelli Goat 1.0 almayı düşünen varsa 52 kadro, 1 tane Mavi 1 tane de Yeşil renkte hazırda varmış. Kendim için almaya çalıştığım dönemde 43 farklı bayi arayarak bisikleti sormuştum, aşağıdaki numara da nakitde çok çok iyi bir fiyata bırakıyordu ama biraz beklemem gerektiği için...
  10. DroidTR

    Gravel bisiklet sayfası

    @Theine Kutudan çıkan Zoom fren kaliperleri ilgili problemler olmuş, o sırada ben orada değildim ama baya uğraştıklarını ve diskleri Shimano ile değiştirmek zorunda kaldıklarını söylediler. Ekstra fark da istemediler sağ olsunlar.. Benim icin de yedek parça bulmak açısından iyi oldu çünkü...
  11. DroidTR

    Gravel bisiklet sayfası

    @Hami Bulut , Esim 165 boyunda, dun denemesi icin seleyi sonuna kadar indirdim ama sele borusu bir yerden sonra daha fazla inmedi ve esimin bacaklari ancak parmak uclarinda pedallara erisebildi. Eger sele borusu kesilip kisaltilabilirse bir ihtimal olabilir ama bu sefer gidona olan mesafeyi de...
  12. DroidTR

    Gravel bisiklet sayfası

    Tesekkurler @MertV. Toplamda 1 bucuk saat boyunca 18.9km yol yaptim (yaptigim ilk ve tek surus), oncesinde cok kisa bir trainer uzerinde denemem oldu. Lastigi de o sirada indirdim ve tekrar cok fazla sisirmeden resimdeki sekilde bindim :) farkli tutus sekilleri ile denedim yol boyunca ama...
  13. DroidTR

    Gravel bisiklet sayfası

    Farkli fotolar
  14. DroidTR

    Gravel bisiklet sayfası

    Şirin Bisiklet'ten 52 kadro Goat aldim (kendilerine uğraşları için tekrar cok teşekkür ederim, düzgün kalan nadir esnaflardan) Boyum 185 bacaklarım da vücuduma göre uzun sayilir, kadro ile ilgili sorun yaşamadım. Henuz cok fazla binme fırsatım olmadi. Sadece 19km binebildim, uzin süre de...
Geri