Bakış kaçırmış. virajın dışına baktığı için olmuş kaza.. geçmiş olsun.. iki teker bambaşka bir dünya hiç bir zaman "ben oldum"dememeli.. Her zaman öğrenmeye açık olmalı.
aynen jantlar ve grupsetten toplam kazanımım geçmiş zaman ama 1550 gr gibi..
Furş yatağım önce ses yaptı. sonra gidon ve maşanın titreşimlerini birbirine farklı olarak iletmeye başladı .Tamir görmesi gerekti .Hala içime sinmedi.
2019 giant tcr advenced 1 disc kom ve mosso cavalier kullanıyorum..
tırmanmaktansa düzde hızlı olabiliyor mosso ben biraz modifiyeyle 9 kg ye düşürdüm. ultegra wh 6800 jant 105 5800 set ultegra zincir vs baya hafifledi. Bazı ucuz malzemeleri can sıkıyor sadece ( furş göbeği- gidon-sele gibi)
Geçmiş olsun.
Bu tarz sorun yaşayacak diğer arkadaşların bilgisi olsun yoldan kaynaklı bir sıkıntı yaşadığınızda kolluk kuvvetlerine kaza raporu tutturun. Hasarınız tanzimi daha kolay olur...
benim de bi cavalierim var benimki 2017 model 2018 de aldım ilk alırken bu renk te vardı.. yeni gelen renkler diye tanıtmışlardı.
benim 2017 model bisikletimin kaynak yerleri traşlı alüminyum. (gidon boğazının ve sele borusunun birleştiği yerler sadece) 18 modelde o yerleri traşlamamışlardı ...
Ben forumların biraz daha rahat bırakılması gereken yerler olduğunu düşünüyorum.
Senelerdir bir çok forumda yöneticilik yaptım. Avrupanın en büyük otomobil forumu gibi büyük forumlardan bahsediyorum. Mesela az önce Avrupa'nın yazarken kesme işareti kullanmadığımı bir çoğunuz şimdi yazdığım...
Buradan da selam..
advanced 1 olacaksa kesinlikle TCR ozaman sizin seçeneklerde.
Bu arada 2019 da evet giant garip bir hidrolik sistem kullanmış ama avantajı da var.. STi kolları hidrolik sisteme göre ucuz ve rahat bulunabiliyor. mekanik sti kolu kullandığı için..