Piston sayısı kola uygulayacagın kuvveti değiştirir. 4 pistonda daha az bi kuvvet ile durursun. Sürtünme alanı daha geniştir vs. Ama kadroya veya maşaya uygulanacak olan moment değişmez. Rotor çapı sınırlamalarına uyduktan sonra problem olmaz.
@rcpdmr
Fotografları bikaç saate mail adresinize atarım hocam. İsterseniz ön jantı örülü gönderebilirim. Ama arkanın yeniden örülmesinde fayda var teller eskidi artık kırılmaya başladılar. yeni teller ile örüldüğünde sorun çıkmayacaktır garantisini verebilirim.
shimano RM-65 göbekler ve Alexrims Ace19 çemberler var hocam elimde. Boşta duruyorlar uygun fiyattan verebilirim isterseniz. 80TL yarı fiyatından ucuza gelmiş olacak size çemberler ve göbeklerin durumu gayet iyi. Akıcılıkları harika. yaklaşık 3000km kullandım yarış görmediler.
Dostum 36 delik Shimano RM65 disk uyumlu göbek var elimde ben jant seti değiştirdiğim için boşa çıktı kargo dahil 40 liraya PTT ile gönderebilirim. Göbeklerin akıcılığında vs hiç problem yok zaten bakımlarını da düzenli olarak yapıyordum. Yeni kullanıcı da değilim sorun yaşamazsın istersen...
http://forums.mtbr.com/general-discussion/semi-bath-lube-%3D-motor-oil-19488.html
kullanmanız gereken yağa benzer yağlar burada paylaşılmış. 5/30wt sentetik motor yagı kullananlar var sorunsuz çalışıyor demişler. ama 5/30 wt demek soguk ortamda (0C) 5wt gibi, sıcak ortamda (100C) 30wt gibi...
sertlik ayarı en düşükteyken dahi sana sert geliyorsa kilon düşük olabilir ya da daha önce bakım yapılmışsa kalın yağ konmuştur(daha zor girer ve çıkar bu durumda) bir de kirlenme durumu var tabi bakım yaptırmakta fayda var