Scudo Sports

Ahmet Miura tarafından yazılan mesajlar

  1. Ahmet Miura

    Klasik bisiklet kadroları neden hep buyuk?

    Kadro geometrisi ile alakali bir durum. Sele borusunun gectigi borunun yuksekligine gore kadro boyu belirlenir, fakat aslinda onemli olan gidondan seleye uzanan borunun olcusudur. Modern bisiketlerin pek cogunda ust boru yere paralel degil de yokus asagi oldugu icin sele borusunun gectigi...
  2. Ahmet Miura

    İlk kadrom: Columbus, Lugs andabitof Silver

    Ah be abi, router ile kesilmis MDF jig falan derken adam akilli bir jig yapmak icin ciddi vakit harcamissin, emegine saglik. Kiskandim desem yeridir. Gorusemedigimiz surede ciddi yol katetmissin. Iste sana daha buyuk balkonlu ev almak icin gecerli bir sebep, salomanin hortumlari! Ince borularla...
  3. Ahmet Miura

    Yol Bisikletinin Ağırlığı vs. Kendi ağırlığımız.

    Vize alip gitmenize gerek yok, tabi oylesi daha iyi ama mevcut bisikletiniz uzerinden yola cikabilir ya da olculerinizi ustaya verebilirsiniz. Ben boyle bir yol izledim. Mahallede bisiklet ustasi olmayanlar icin pek bir secenek kalmiyor... Bahsettigim duzeyde ozellestirilmis celik bisikleti...
  4. Ahmet Miura

    Yol Bisikletinin Ağırlığı vs. Kendi ağırlığımız.

    @Sertaç EKİCİ Aciklamalar ve agir/hafif bisikletcinin hafif ekipmanla teorik performans verileri icin tesekkurler. Cok zaman ve emek harcamissiniz. Yazinizin basinda performansi etkileyen pek cok kriter oldugunu yazmissiniz, bunlara deginmek istedim. Yokus asagi inislerde agir...
  5. Ahmet Miura

    Yol Bisikletinin Ağırlığı vs. Kendi ağırlığımız.

    @Şerif Şentürk Malesef evet. Seramik gobekler ile ortalamanin uzerindeki gobekler arasinda pek bir fark yok. Kaldi ki hala Maxi-Car gobeklerden daha iyisi yapilmadi. 1950'lerden 1990'lara kadar uretilen bu gobekler bakim yapilmadan 100.000 !!! Km yol yapabiliyordu. Uretimi pahaliydi ve...
  6. Ahmet Miura

    Yol Bisikletinin Ağırlığı vs. Kendi ağırlığımız.

    @Aytaç Biber Tamamen katılıyorum. Bunu test etmek için Bicycle Quarterly dergisi ciddi bir test yaptı. Birbiriyle tamamen aynı 3 bisiklet yaptırdılar. Hepsi çelik ve tüm komponentleri, fren kablolarının kesildiği yer bile aynı olacak sekilde toplandı. Bisikletlerden yalnızca biri 7-4-7...
  7. Ahmet Miura

    NAHBS 2012 - Bishop bisikletim Amerika'da ödul aldı!

    Teşekkürler, gercekten de çok vakit harcadık ve pek çok kez detayları silip yeniden planladık. Sonuca değdi ama hala bisiklet bitmedi. Fuarda sadece bir araya toplanmıştı, sele borusu ve sele benim değil. Onlar ve on farın elektrik tesisatı bittikten sonra kargolanacak. Bu arada markete ve...
  8. Ahmet Miura

    Bishop Bikes - Ozel Yapim Randonneur

    Bisiketin bitmis halinin resimleri icin yeni konu actim: https://www.bisikletforum.com/showthread.php?t=97652&p=1290997#post1290997
  9. Ahmet Miura

    NAHBS 2012 - Bishop bisikletim Amerika'da ödul aldı!

    Arkadaslar, Bisikletim sonunda bitti. Bu yil Sacramento, California'da duzenlenen NAHBS*a katilan Chris Bishop, en iyi celik, en iyi rakorlu kadro, ve en iyi rakorsuz kadro odullerini toplayarak ortaligi silip supurdu. Bu yil kisi basina 3 odul sinirlamasi getirildigi icin fuarin en iyi...
  10. Ahmet Miura

    Giant TCR1 a dış lastik önerisi

    Patlamaya karsi en korunakli lastikler oldugunu soyleyemeyecegim ama bir yol bisikletine takabileceginiz en hizli lastikler Vittoria Open Corsa Evo Cx 700x28c. Ayni lastigin 25 ve 23 tabani da var fakat 28 olani daha dusuk basincla kullanabildiginiz icin asfalt vibrasyonlarini daha iyi emiyor ve...
  11. Ahmet Miura

    Bishop Bikes - Ozel Yapim Randonneur

    Specialities-TA Pro Vis 5 krank kollari ve 46-30 disliler http://i11.photobucket.com/albums/a154/RS1800/Bishop%20Randonneur/640%20pixel/096.jpg Islenmis pirinc kapli zil ve gomalak (dogal agac vernigi) ile kaplanmis pamuklu gidon sargisi. Sargi bu islemden sonra hava sartlarina ve kirlenmeye...
  12. Ahmet Miura

    Bishop Bikes - Ozel Yapim Randonneur

    Bisiklet agirligi abartmadiginiz surece ne duzlukte ne de rampada birincil etken degil. Kadroya uygulanan pedal gucuyle kadronun esneyip vucudunuzla uyum icinde olmasi, yuk kalktigi anda yerine geri gelerek kaboldugunu sandigimiz enerjiyi aktarma sistemine geri vermesi lazim. Bu nedenle karbon...
  13. Ahmet Miura

    Bishop Bikes - Ozel Yapim Randonneur

    Gonlunuzden ne gecer bilmiyorum ama $2500'a gayet iyi bir yol kadrosu yaptirmak mumkun. Bu kadro Randonneur diye tabir edilen bir bisiklet icin. El yapimi canta tasiyicisi, gidon bogazi, kadroya monte arka lamba ve pompa ayaklari, boru icinden giden arka fren teli, vitesi kadroya gecirip tekeri...
  14. Ahmet Miura

    Dağ bisikletini yol bisikletine çevirmek

    Bu tip donusumler genellikle alt-orta seviye bir bisiklet parasina maloluyor. Mevcut bisikleti satabilirseniz satin, yolda binmeye uygun bir bisiklet alin derim. Yapacaginiz harcamalar, isciligi ve "aaa sunu da degistireyim bari"leri alt alta yazip toplayin. Yurt disindan alinacak parcalar icin...
  15. Ahmet Miura

    Bishop Bikes - Ozel Yapim Randonneur

    @ Nuvit Becan: Tesekkurler, ziyafet tek basina olmuyor, paylasmak lazim... @ Baki Celik: Resimlerle birlikte bayagi bir yazi yazmistim, konunun basina gidersen sorularinin cevabini alabilirsin. 3 hafta once tasindim, iyi hatirlattin, lokasyonumu degistireyim :) Ozel siparis kadrolar Amerika'da...
Geri