Korka korka sökmeye başladım balatları,
önce kupilyayı penseyle düzelttim,
sonra 2 adet allen civatayı gevşettim. Hepsi bu kadarmış. Balataları kupilyanın üzerinde nazikçe çıkardım, sonra yay sacını sonrada diğer balatayı.
Forumdan okuduğum kadarıyla birazda gülerek, balataları cifle yıkadım (3 kere her birini),
kurumaya yakın birazda kolonya döktüm, iyice kuruduktan sonra kenarlarına pah kırdım(yani balata yüzeyinin bitim kenarlarının keskin köşelerini yuvarladım- saatçi eğesi ya da zımpara ile)
Sonra sıfır zımpara üzerine yatırıp fazla bastırmadan 1-2 kere sürttüm( hafifçe) her ikisinide.
- Takma işlemine başladım, önce bir balata, sonra bir yay sacı, sonra diğer balata. Metal parçayıda allen civatalarla balataların üzerine sıktım,
Diskim balata haricinde herhangi bir metal aksama sürtmediğinden emin oldum, balataların takıldığı iki civata arasında bir ayar vidası var allen başlı, ve diskin diğer tarafında da aynından var. bu civatalarda korkmadan ceyrek tur çevirip ne olduğuna bakın geri eski haline getirmek hiç zor değil.Bu şekilde tekeri çevirerek en iyi konumu yakalayabilirsiniz.
Sonuç; ses yok oldu.
2 saat dolaştım başlarda biraz frenlerde zayıflık vardı eski hallerine göre, ama 8-10km sonra oda geçti, mükemmel oldular.
Eve geldim, kendim yaptığım iş o kadar hoşuma gittiki hayran hayran balatalara bakarken ucu eğilmemiş halde duran kupilyayı gördüm, şansıma düşmemişti. (35km boyunca). Penseyle kupilyanın ucunuda eğince sanırım unuttuğum bir şey kalmamıştır.
Forum olmasaydı ben yine de girişmezdim bu işlere.