buraktekerli
Üye
- Kayıt
- 22 Ekim 2014
- Mesaj
- 29
- Tepki
- 100
- Şehir
- İzmir
- İsim
- Burak Tekerli
- Bisiklet
- Fuji
Şehirlerarası uzun turlar yapmaya başlamamla turda beklentilerimi karşlayabilecek ve parasını hak eden bir bisiklet arayışına girdim.En sonunda tercihim Fuji absolute 1.5 den yana oldu.
Kalkan/Antalya
(link)
Bisikletin orjinal hali
EK TAKILAN PARÇALAR
- Park ayağı
- Bagaj
- Suluk kafesleri
DEĞİŞEN PARÇALAR
-Oval marka düz gidon ___ yerine ____ XLC marka kelebek gidon
-Oval marka gidon boğazı ____yerine ____ Aynı değerdeki Scott marka gidon boğazı
(link)
Kelebek gidon benim için turda olmazsa olmaz.Onun sayesinde bilek ve omuz ağrılarımdan kurtuluyorum.Sigma bc 8.12 üzerine çok yakıştı.
Boyum 1.80 bisiklet üzerinde rahat bir açıyla oturabiliyorum.Fakat selesinin çok rahat olduğunu söyleyemem. Kısa sürüşlerde rahatsız etmiyor fakat turumun 3. gününde canımı yakmaya başladı ve mağlum yerde yaralar açıldı. Seleyi en kısa sürede Brooks Cambium c17 ile değiştireceğim.(Bu sele ile deneyimi olanlar düşüncelerini paylaşabilirler)
Vites geçişlerinden çok memnunum.Çok hızlı ve akıcı.Aniden girdiğim bir yokuşta tempomu hiç bozmadan devam edebiliyorum.
(link)
Lastikler performans amacıyla üretilmiş. Hafif fakat yol tutuşu az ve patlamalara dirençsiz. Bu yüzden uzun turlar için pek uygun değil. Bunlarıda schwalbe maraton ile değiştirmeyi düşünüyorum fakat bütçemi zorlayacak gibi.
(link)
Turlarda süspansiyonu bir lüks olarak görüyorum.Çok da ihtiyaç duymadığım için tercihim düz maşalı bir bisikletten yana oldu. Ayrıca maşa karbon.
Kalkan/Antalya
(link)
Bisikletin orjinal hali
MODEL YILI | : | 2014 |
ÖLÇÜ | : | S (15”), S/M (17”), M (19”), M/L (21”), L (22”), XL (23”) |
KADRO | : | A2-SL butted 6061 w/ semi-integrated headtube w/ internal cable routing |
MAŞA | : | FC-770 carbon blade, alloy steerer w/ alloy dropout |
VİTES KOLU | : | Shimano Acera |
ARKA ATTIRICI | : | Shimano Deore, 9-Speed |
ÖN ATTIRICI | : | Shimano Acera, 31.8mm |
AYNAKOL | : | Shimano Acera, 48/36/26T |
FREN | : | Tektro RX3 linear pull front, Promax chainstay mounted U-brake rear |
GİDON BOĞAZI | : | Oval Concepts 313 Alloy Stem / 31.8mm / 6061 Aluminum / 12 Degree |
GİDON | : | Oval Concepts 200 Alloy Riser Mountain Bar / 31.8 / 9 Degree Sweep / 15mm Rise / 6061 Butted Aluminum |
SELE | : | Oval Concepts 300 Pavement Saddle / Steel Rails / Vinyl Cover |
SELE BORUSU | : | Oval Concepts 300 Alloy Post / 2 Bolt / 27.2mm / 6061 Aluminum |
LASTİK | : | Vera CityWide, 700 x 28c, 30tpi |
JANT SETİ | : | Formula alloy hubs w/ Vera Corsa DPM27 28/32H alloy rims |
ZİNCİR | : | KMC X-9, 9-speed w/ Quick-Link |
RUBLE | : | Shimano Acera, 11-32T, 9-Speed |
PEDAL | : | Wellgo, one piece resin platform |
- Park ayağı
- Bagaj
- Suluk kafesleri
DEĞİŞEN PARÇALAR
-Oval marka düz gidon ___ yerine ____ XLC marka kelebek gidon
-Oval marka gidon boğazı ____yerine ____ Aynı değerdeki Scott marka gidon boğazı
(link)
Kelebek gidon benim için turda olmazsa olmaz.Onun sayesinde bilek ve omuz ağrılarımdan kurtuluyorum.Sigma bc 8.12 üzerine çok yakıştı.
Boyum 1.80 bisiklet üzerinde rahat bir açıyla oturabiliyorum.Fakat selesinin çok rahat olduğunu söyleyemem. Kısa sürüşlerde rahatsız etmiyor fakat turumun 3. gününde canımı yakmaya başladı ve mağlum yerde yaralar açıldı. Seleyi en kısa sürede Brooks Cambium c17 ile değiştireceğim.(Bu sele ile deneyimi olanlar düşüncelerini paylaşabilirler)
Vites geçişlerinden çok memnunum.Çok hızlı ve akıcı.Aniden girdiğim bir yokuşta tempomu hiç bozmadan devam edebiliyorum.
(link)
Lastikler performans amacıyla üretilmiş. Hafif fakat yol tutuşu az ve patlamalara dirençsiz. Bu yüzden uzun turlar için pek uygun değil. Bunlarıda schwalbe maraton ile değiştirmeyi düşünüyorum fakat bütçemi zorlayacak gibi.
(link)
Turlarda süspansiyonu bir lüks olarak görüyorum.Çok da ihtiyaç duymadığım için tercihim düz maşalı bir bisikletten yana oldu. Ayrıca maşa karbon.