Scudo Sports

tip'in son hali xc4000

ümit BOZ

Üye
Kayıt
7 Mayıs 2009
Mesaj
37
Tepki
15
Şehir
izmit
(link)



(link)



(link)



(link)



(link)



(link)



yaza yeni kompanentlerle girmek isterken bir sürü aksilik yaşadık güç bela bir araya getirebildik istediğim parçaları şimdi de arka janttan ses gelmeye başladı :( olsun herşeye rağmen insanın bisikleti gibisi yok :)
 
Scudo
Bisikletiniz hayırlı olsun.

Kolan jantlar yaygınlaşıyor gitgide.Arka janttan gelen ses nasıl bir sestir ve nereden geliyor.Bende de aynı jantlardan var da merak ettim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Rıza Atmaca
@Ozan Akçay

merhabalar bu kolan jantları türkiyede bulabilir miyiz biliyor musunuz ? ebay gibi yabancı sitelerde var onada ben güvenmiyorum gümrük falan.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Rıza Atmaca
@Özgür Kaan SİREL

(link)
(link)
(link)
(link)

Türkiye'de gümüş şeritli modelleri var.Ben tamamen siyah istediğim için ebaydan getirttim.Gümrüğe gidip memura biraz dil dökmem gerekti jantları almak için.

Almayı düşünüyorsanız mümkünse kontrol edip almanızı öneririm.Mesela benim arka jant çok iyi durumda, ama ön jantımda bazı problemler var.Bu jantlar yüksek kalite standartlarıyla üretilmiyor (200 küsür liralık fiyatından da anlaşılacağı gibi) o yüzden almadan önce iyice kontrol etmekte fayda var.

Ben bu jantlara DT 240S göbekli, DT telli DT X455 çemberli bir setten geçtim ve iyiki yapmışım diyorum.Özellikle arka janttan çok memnunum.DT göbeğin car car car sesinden sonra sessiz sessiz yolda süzülmek huzur veriyor:)Herkesin öncelikleri farklı işte...
 
@Ozan Akçay

Jantlar çok ağırmış ya.Ön 1800 g arka 1600 g.
 
bisikletin hayırlı olsun jantlardan ilk defa goruyorum güle güle kullan inş Allah bisikletcilere zeval ziyan vermesin AMİN
 
  • Beğen
Tepkiler: ümit BOZ
@Harun Salcı

Evet ağırlar(arka daha ağır olan orada yanlış yazılmış).Özellikle hızlanmalarda ağırlık hissediliyor.Hız almak uzun sürüyor ama bir kez hız aldığında da kolay kolay hızını kaybetmiyor.Bisikletin frenaja ve virajlara verdiği tepki tamamen değişiyor.Örneğin ön freni kilitlediğinizde dahi arka fazla kalkmıyor:)

Şahsi görüşüm, şehiriçi (düzyol ağırlıklı) kullanımda ağırlık mevzusu sorun yaratmıyor.Ancak uzun mesafeli yokuşlarda durum ne olur ben de merak ediyorum.Yazın Datça Sındı arası 17 km lik sürekli çıkılan insafsız parkurda bizzat deneyeceğim:)
 
Bu kadrodan bende de var.Açıları çok iyi.Bisiklet farklı ve değişik olmuş.Dikkat çekici:).Güle güle kullanın.Hayırlı olsun...
 
  • Beğen
Tepkiler: ümit BOZ
Güle güle kullanın, kadro zaten favorilerimden biri. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ümit BOZ
@Ozan Akçay

ozan abi millet o car sesi için ne paralar veriyomus bi bilsen(ilk büyük bisiklet aldıgımda 12 yaında falandım bisikletciye giddik annem babam bunda boşda giderken ses geliyo die adamın verdigi cevap buydu hayla hatırlarım) ama nese güzel bisiklet o jantlar birazda hafif olsa:S
 
@Alkan Koç

Evet biliyorum, bu car sesinin hayranlarına çok rastladım.Bu sesi çıkaran göbekler performansı yüksek göbekler oluyor tabi.

Bu jantlar biraz daha hafif olacak yakında.Örneğin Teny nin 200 kg ağırlık limiti var.O 100 kg a çekilse ve biraz daha ince işçilik çıkarılsa 2,5 kg ı görür bu jantlar.Aslında şu var 2,6 kg:

(link)

Yeni modelleri çıkarsa Teny den bunlara terfiyi düşünebilirim.Çok daha özenli üretiliyorlar.
 
@Ozan Akçay

ozan sesin tam tarifi nasıl desem belirli bir hıza çıkınca gırç gırt gırç metalik bir ses var ritmik olarak geliyor. pedal çevirip çevirmemen fark etmiyor , ses gelirken ağırlığını öne verirsen de kesiyor :(
 
@Yunus YILMAZ

saol yunus , ama neden disk ile kullanmak daha mantıklı ? evet 6 vida uyumlu aldığımda rotorlar üzerinde vardı.
 
@ümit BOZ

Bu jantla ilgili bulabildiğim ne kadar konu varsa okudum yabancı forumlarda.Dediğiniz gibi bir sorunu ilk defa duyuyorum.Bu jantla tepe inişi yapanlar, hoplayıp zıplayanlar dahi öyle bir sorunla karşılaşmamışlar(onlar arasında sokma mili kıranlar var).

Umarım sorun rulmanlardadır.Çözümü kolay olur.Aldığınız yer anlayışlı bir yerse götürüp gösterebilirsiniz.
 
Geri