mehmetsunu
Kaldato ile sohbeti kestim.
- Kayıt
- 28 Eylül 2011
- Mesaj
- 5.685
- Tepki
- 13.225
- Şehir
- kayseri
- Başlangıç
- 2010—11
- Bisiklet
- Cube
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Bildiğim kadarıyla rotorlar centerlock ve 6 vida bağlantılı olmak üzere ikiye ayrılmakta. Buraya kadar herşey normal. Birde çapları farklı olabiliyor. 160 mm, 180 mm gibi. Bunuda anlıyoruz.
1-Peki mesela altı vidalı bir rotorun janta bağlantısında vida başlıkları standartmı, yani bütün altı vidalılar aynı janta uyumlu olurmu.
2-Birde rotorun kalınlık meselesi var. Bu kalınlıkta standartmıdır. bazı rotorlarda 1.8 mm diye geçiyor.
3-Rotor desenleri birbirinden farklı, mesela pistonların rotoru kavrayabilmesi açısından bu farklı desenler sorun çıkarırmı.
4-Rotor ile kaliperin aynı firma ürünü olması gerekirmi.
1-Peki mesela altı vidalı bir rotorun janta bağlantısında vida başlıkları standartmı, yani bütün altı vidalılar aynı janta uyumlu olurmu.
2-Birde rotorun kalınlık meselesi var. Bu kalınlıkta standartmıdır. bazı rotorlarda 1.8 mm diye geçiyor.
3-Rotor desenleri birbirinden farklı, mesela pistonların rotoru kavrayabilmesi açısından bu farklı desenler sorun çıkarırmı.
4-Rotor ile kaliperin aynı firma ürünü olması gerekirmi.


