Road_Runner
Road Runner
- Kayıt
- 24 Nisan 2010
- Mesaj
- 6.006
- Tepki
- 24.945
- Şehir
- İstanbul
- Bisiklet
- Cervélo
Selam forumdaşlar 
İster gaza gelme olarak gözüksün ister ütopik bir fikir olarak gözüksün, her türlü olumlu olumsuz fikir, öneri ve tavsiyeye kesinlikle ihtiyacım var bu ilginç projede
İlginç bir proje fikrim var, tabi önce tanıdığım, bildiğim, reelde görüştüğüm forumdaşlarla başlarım bu projeye. Bildiğiniz gibi yol bisikleti hastası biri olarak bisiklet incelemeye özellikle de kadro incelemeye hastayım
Tabi bu incelemeler websitelerindeki ürün özellikleri ve fotoğrafları baz alınarak yapılıyor. Tam bu noktada aklıma hem ilginç olabilecek hem de eşi benzeri olmamış bir fikir geldi. Farklı görüşlere ihtiyacım olduğu için bu başlığı açıyorum. Proje şu: Giriş seviyesi her türlü yol bisikletini 1 günlüğüne alıp incelemem
Bunun olmazsa olmaz kısmı tabiki sürüş, 3-5 kilometrelik bir sürüş muhalkak gerekli. İçinde yokuş, iniş, viraj, sprint denemesi,frenleme kabiliyeti,gidon hakimiyeti, kadro esnemezliği, kadro geometrisinin detaylı incelenmesi,kadronun öne çıkan özellikleri, artı ve eksileri, kadro işçiliği, malzeme kalitesi, kaynak işçiliği, boya kalitesi, montaj işçiliği, kullanılan vidalara, sele kelepçesine, kabolarına kadar detaylı analiz ve yorum.Ve tabiki ağırlık ölçümü ve bilgisi, üzerinde gelen jant setinin ağırlık bilgisi gibi özelliklerin detaylandırılması. Daha da uzatmayacağım ama İncelenebilecek çok fazla detay olduğunu belirtmek amacıyla verdim Bu örnekleri
Yorumlarınızı acayip merak ediyorum! Belki de forumun jet fadılı doğuyor şu an
Her türlü yorumunuza açığım! Sevgiler saygılar
Detayları daha sonra belirteceğim, tabi bazı önemli olmazsa olmazlar var. Bisiklet kesinlike “stock” diye tabir edilen satın alındığı halde ve orjinalliği bozulmamış olmalı, lastikler de buna dahil! Çünkü amaç bisikletin satılan halinin incelenip puanlanması. Aslında her bisikletin vitesi, dişlisi belli, ya claris ya tourney ya sora. Pek çok bileşen için bu geçerli. Benim asıl ilgilendiğim nokta kadro
Eğer bu projeyi başarılı bir şekilde hayata geçirebilirsem, ilerleyen dönemlerde yapmak istediğim en önemli şey kadro geometrisini çıkararak bunu size aktarmak
Yaptığım birkaç incelemenin örneğini de paylaşayım, bilmeyenler için: (bu incelemeler tamamen fotoğraflar üzerinden yapıldıkları için doğrulukları tartışılabilir)
2000 TL'ye alınabilecek yol bisikletleri detaylı inceleme ve anket (2018)
B'twin Triban 500 ve Mosso Cavalier 700 için detaylı karşılaştırma
Salcano XRS 050 ve Kron RC 1000 için detaylı karşılaştırma
Bianchi SLR 400 ve Carraro CR 012 için detaylı karşılaştırma
Evet! Yorumlara ihtiyacım var!
İster gaza gelme olarak gözüksün ister ütopik bir fikir olarak gözüksün, her türlü olumlu olumsuz fikir, öneri ve tavsiyeye kesinlikle ihtiyacım var bu ilginç projede
İlginç bir proje fikrim var, tabi önce tanıdığım, bildiğim, reelde görüştüğüm forumdaşlarla başlarım bu projeye. Bildiğiniz gibi yol bisikleti hastası biri olarak bisiklet incelemeye özellikle de kadro incelemeye hastayım
Yorumlarınızı acayip merak ediyorum! Belki de forumun jet fadılı doğuyor şu an
Detayları daha sonra belirteceğim, tabi bazı önemli olmazsa olmazlar var. Bisiklet kesinlike “stock” diye tabir edilen satın alındığı halde ve orjinalliği bozulmamış olmalı, lastikler de buna dahil! Çünkü amaç bisikletin satılan halinin incelenip puanlanması. Aslında her bisikletin vitesi, dişlisi belli, ya claris ya tourney ya sora. Pek çok bileşen için bu geçerli. Benim asıl ilgilendiğim nokta kadro
Yaptığım birkaç incelemenin örneğini de paylaşayım, bilmeyenler için: (bu incelemeler tamamen fotoğraflar üzerinden yapıldıkları için doğrulukları tartışılabilir)
2000 TL'ye alınabilecek yol bisikletleri detaylı inceleme ve anket (2018)
B'twin Triban 500 ve Mosso Cavalier 700 için detaylı karşılaştırma
Salcano XRS 050 ve Kron RC 1000 için detaylı karşılaştırma
Bianchi SLR 400 ve Carraro CR 012 için detaylı karşılaştırma
Evet! Yorumlara ihtiyacım var!
Son düzenleme: