Peugeot 70'S PX-10 Büyük Restorasyon

Başar B.

Üye
Kayıt
6 Mayıs 2013
Mesaj
59
Tepki
60
Şehir
İstanbul
Bisiklet
KTM
Jantlar işin zor kısmıydı. Başta çıkarır zımparalar boyarım diyordum ama çıkarmaya başladıkça çoğu kırıldı. Bu sebepten yeni bir takım jant teli ve jant bası almaya karar vermiştim.

201439

Restorasyonda orjinal parçaları tutmak istersiniz ama bu her zaman böyle olmaz. Yenilenmesi gerekiyorsa zorlamamak lazım.

201442

201444

Üzerinde boyaları çıkarmak için denemeler yapsamda başarılı olamayınca bunlar da değişti.

201445

Göbeklerin yenilenmesini daha önceden paylaşmıştım. Tekrar koymuyorum.

201446

201448

Önce;

201449

Yükleniyor %0...

201451

Sonuç tatmin edici.

Bu süreç hızlıymış gibi görünse de bir kaç günlük bir süreç. Jantların kromdan çıkması, tellerin elime ulaşması, jantı örmem ve akord ayarı için bisikletçiye götürmem belirli bir zaman alıyor. Jantı komple bisikletçiye vermek istemiyorsanız youtube' da çeşitli jant örme videolarından faydalanıp kendiniz de evinizde örüp akord ayarı için bisikletçiye götürebilirsiniz. Tabi bunları yapabilmek için akord anahtarı veya jant tel başlarınızda vida yeri varsa tornavida gerekli.

Artık sonuca gitme vakti. Astarlanıp zımparalanan kadromuz boya için yola çıkıyor.

201456

Emniyet şart.

201457

Ve evet bir kaç gün sonra boya işim de bitiyor artık birleştirmeye hazır.

201458

İçerde.

201459

Dışarda.

75 günü geride bırakırken emeklerin sonucunu görmeye başlamak kadar güzeli olamaz. Şu noktadan itibaren daha da keyifli çalışmaya başlamıştım.
 
Scudo