Başar B.
Üye
- Kayıt
- 6 Mayıs 2013
- Mesaj
- 59
- Tepki
- 60
- Şehir
- İstanbul
- Bisiklet
- KTM
Jantlar işin zor kısmıydı. Başta çıkarır zımparalar boyarım diyordum ama çıkarmaya başladıkça çoğu kırıldı. Bu sebepten yeni bir takım jant teli ve jant bası almaya karar vermiştim.
Restorasyonda orjinal parçaları tutmak istersiniz ama bu her zaman böyle olmaz. Yenilenmesi gerekiyorsa zorlamamak lazım.
Üzerinde boyaları çıkarmak için denemeler yapsamda başarılı olamayınca bunlar da değişti.
Göbeklerin yenilenmesini daha önceden paylaşmıştım. Tekrar koymuyorum.
Önce;
Yükleniyor %0...
Sonuç tatmin edici.
Bu süreç hızlıymış gibi görünse de bir kaç günlük bir süreç. Jantların kromdan çıkması, tellerin elime ulaşması, jantı örmem ve akord ayarı için bisikletçiye götürmem belirli bir zaman alıyor. Jantı komple bisikletçiye vermek istemiyorsanız youtube' da çeşitli jant örme videolarından faydalanıp kendiniz de evinizde örüp akord ayarı için bisikletçiye götürebilirsiniz. Tabi bunları yapabilmek için akord anahtarı veya jant tel başlarınızda vida yeri varsa tornavida gerekli.
Artık sonuca gitme vakti. Astarlanıp zımparalanan kadromuz boya için yola çıkıyor.
Emniyet şart.
Ve evet bir kaç gün sonra boya işim de bitiyor artık birleştirmeye hazır.
İçerde.
Dışarda.
75 günü geride bırakırken emeklerin sonucunu görmeye başlamak kadar güzeli olamaz. Şu noktadan itibaren daha da keyifli çalışmaya başlamıştım.
Restorasyonda orjinal parçaları tutmak istersiniz ama bu her zaman böyle olmaz. Yenilenmesi gerekiyorsa zorlamamak lazım.
Üzerinde boyaları çıkarmak için denemeler yapsamda başarılı olamayınca bunlar da değişti.
Göbeklerin yenilenmesini daha önceden paylaşmıştım. Tekrar koymuyorum.
Önce;
Yükleniyor %0...
Sonuç tatmin edici.
Bu süreç hızlıymış gibi görünse de bir kaç günlük bir süreç. Jantların kromdan çıkması, tellerin elime ulaşması, jantı örmem ve akord ayarı için bisikletçiye götürmem belirli bir zaman alıyor. Jantı komple bisikletçiye vermek istemiyorsanız youtube' da çeşitli jant örme videolarından faydalanıp kendiniz de evinizde örüp akord ayarı için bisikletçiye götürebilirsiniz. Tabi bunları yapabilmek için akord anahtarı veya jant tel başlarınızda vida yeri varsa tornavida gerekli.
Artık sonuca gitme vakti. Astarlanıp zımparalanan kadromuz boya için yola çıkıyor.
Emniyet şart.
Ve evet bir kaç gün sonra boya işim de bitiyor artık birleştirmeye hazır.
İçerde.
Dışarda.
75 günü geride bırakırken emeklerin sonucunu görmeye başlamak kadar güzeli olamaz. Şu noktadan itibaren daha da keyifli çalışmaya başlamıştım.