Scudo Sports

ön kaldırma püfleri(sedona borla 2008de denendi çok işe yaradı:D)

Süleyman Onur Dülger

Forum Bağımlısı
Kayıt
22 Kasım 2007
Mesaj
1.000
Tepki
476
Şehir
Eskişehir
evet arkadaşlar işte size bir püf,deneyin mantıklı olarakta zaten işe yarıyor:)
borla 2008 var bende.şimdi önce bi ön kaldırın normal gidin,kaç pedal attığınızı sayın:D sonra da gidonu 180*derece çevirin(tam ter olacak yani ama bu durumda iken arka freni ve vitesleri kullanmamanızı öneririm.kabloların gerilmesinden dolayı)daha sonra kaldırın,ilk denediğinizden emin olun 2 kat daha rahat gideceksizini bu yöntemle:Dgidon size çok yakın olduğundan çekmesi çok rahat oluyor ben buldum:D
iyi forumlar...
 
Scudo
Gelmedi ya yarın gelmesi lazım normalde geçen hafta pazartesi verdim siparişi.1hafta sonra gelir dedi ama bilmiyorum.
 
Gyro sistemi voltage a uygulayabilirsek neden olmasın :D önemli olan o hareketi yapmak değil, önemli olan ayagın yere saglam basacagı hareketler için gereken donanımlardır ;)
 
Anlaşılmayacak birşey mi var? hemen cevaplayayım arkadaşım:) bilmemek ayıp değil zaten
Gyro dedikleri alet Bmx lerdeki 360dereceden fazla bir şekilde gidonu döndürebilmeni saglayan şeydir yani Gidonun altına takılan ve sonsuz dönüş saglar ve vites fres kabloların kadrona temaz etmez yani ;)
 
yanlız maşanın direnç açısı ters geleceyinden yere sert düşünce yamulmaz mı maşa
 
hımm yöntem garip:)bence düşme riski yüksek çünkü dengesiz ani inişte gidon ters olduğundan fena düşülür:)ben hep ön kaldırırdım bisikletin on tekeri oynuyo hafiften:(
 
bence gidonu çevirmek gibi şeyler yapmaya gerek yok çünkü dengenizi kaybettiğinizde gidonu bi tarafa çevirmek daha zor olacaktır çünkü fren veya vites zaten furş un oldugu yere dayanıyor.

o yüzden doğal haliule kendinizi tamamen geri yaslayarak kollar gergin yapın birkaç düşmeden sonra daha iyi olduğunu farkedeceksiniz hatta bisikleti askıya bile alabilirsiniz o şekilde prof oldugunuz zaman daha sonrada pedala gerek kalmadan tek teker:):):)
 
benm gidonu ters çevirince ayakllarım sığmadı düştüm ve bu bisikletteki ilk düşüşüm oldu :( :D
 
iyi güzel ama benim maşa 360 derrece dönmüoki amortisör çiftli engel oluo nasıl olcak simdi
 
Bence ön kaldırmada denge, arka tekerin dönğş hızına bağlı. Direksiyonu kendine çekmekten çok arka tekerin, ön tekeri yere düşürmeyecek bir hızda çevrilmesi işlemi, o yüzden en iyi hafif yukarı meyilli yokuşlarda en iyi sonuç alınır.

Eğer iş gidonda olsaydı, yeğenim tek eli gidonda diğer elini bırkarak gidemezdi. Yani gideonu neredeyse hiç kendine çekmiyor, sadece tutuyor.
 
bence direksiyonu kendine çekmek yerine dururken en hafif viteste biden pedala basıp ön kaldırmak daha mantıklı bir de bunları ayakta yaparsan bitti ön kaldırma işi

ha şunu da yazıyım ön kalktığında arkaya değil öne yaslayıp düşecekken arkaya yaslanmak gerekir (hafif ve yumuşak bir iniş için)
 
bence ön kaldırırken en son yapılacak olan şey gidonu çevirmek düşünün kolunuzun biri yukarda birisi aşşagıda çok dengesiz ve tehlikeli

benim önerim önü kaldırın kollarınızı bükmeyin ve geriye doğru yaslanın vitesi uygun bişekilde ayarlayın (benim önerim ön 2 arka 3 ) ve orta hızla pedalı çevirin

uzaktan bakıldığında sırtınızın dümdüz görülmesi gerekir, sele borusunun seviyesini normalden biraz daha aşşağıda tutmakta fayda var

ben dilimin döndüğünce anlattım gerisi sizin dengenize ve bol pratik yapmanıza kalmış.
 
Geri