Scudo Sports

mükemmelliğin formülü :D

MehmetErtuğrul

Daimi Üye
Kayıt
18 Temmuz 2010
Mesaj
303
Tepki
65
Şehir
fethiye
evet arkadaşlar işte formül :D :

%20-25 eğimli 1km.lik bir yokuş aşağı yol+800 metre boyunca çok az frenleme+son 200 metre civarında 800 metreye oranla biraz daha fazla frene asılma=dumanı tüten balatalar:D+sıcaktan KALICI olarak renk değiştirip ,turuncumsu bir renk almış bir rotor+yenmiş baltalar(ve belki de bitmiş)+arabalara benzin koyarken aşağı doğru akar gibi olan görüntüyü bulandıran garip şey varya işte ondan :D


şaka bir yana arkadaşlar.bunun yanında rotorun eğilmesi,fren telinin kopmaı gibi sorunlarda yaşayabilirmiydim? yorumlarınızı bekliyorum ,teeşekkürler
 
Scudo
Bence fren teli sağlam ve kaliteli ise kopmaz.Diskin de fren yüzeyi aşınmamışsa yani incelmemiş yeniye yakın bir durumdaysa yamulmaz.Ama çok inceldiyse büklüm büklüm olur.
 
aşağı yukarı disk - mm. kalınlığında falan tam net bilemem ama yaklaşık bu kadar.
birşey daha sormak istiyorum.yokuş biraz daha uzun olsaydı,disk kıvılcım atmaya başlayabilrimiydi?

ama frene öyle çok ahım şahım da asılmadım belli bir ayarda.yetmediği yerde arkadan takviye aldım.yani belli ayarda sıktım hep bence kopmaz sizce?
 
Freni sürekli değil de bas-bırak şeklinde sıkmanız fren sağlığı açısından daha yararlı olacaktır. Bir nevi elinizle ABS yaptırmak gibi...
 
@Mehmet Ertuğrul001

Kullandığınız frenin üretici web sayfasından rotorun en geç kaç mm'de değiştirilmesi gerektiğini öğrenebilirsiniz.
 
Geri